Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er dumt at vi prioriterer å utvikle en ung RBK spiller, enn vår egen Strandberg... Direkte rævva tenkt av Martin!

Ja, hva er greia med det? :roll:

 

Nordvik har iallefall inget problem med å få seg en fast plass i forsvaret deres. Liker ikke at vi hjelper dere, men hey, til gjengjeld utvikler dere et av våre talent :)

Lenke til kommentar
Hagen må opereres i hofta og er dermed ute for resten av sesongen. Haha, jeg ler. Nå blir Martin midtstopper :lol:

Dette her blir bare mer og mer komisk.. Haha. Herregud.

 

Synes det er dumt at vi prioriterer å utvikle en ung RBK spiller, enn vår egen Strandberg... Direkte rævva tenkt av Martin!

Ja, hva er greia med det? :roll:

 

Nordvik har iallefall inget problem med å få seg en fast plass i forsvaret deres. Liker ikke at vi hjelper dere, men hey, til gjengjeld utvikler dere et av våre talent :)

Håper han er god da. Bør være bedre enn Strandberg. :)

Lenke til kommentar

Han er kjapp og taklingssterk iallefall.

Mangler en del på rutine. Har vell spilt i europacup mot Fiorientina om jeg ikke tar helt feil.

 

Er langt på nær så god som Statsgaard, Demidov og Lago, men hovedsaklig så er han jo venstreback, som er blitt smålig omskolert til stopper, kan også spille høyreback. Så han er stort sett en forsvarspotet

 

Hagen må opereres i hofta og er dermed ute for resten av sesongen. Haha, jeg ler. Nå blir Martin midtstopper :lol:

 

Kilde ?

Lenke til kommentar

Synd med kampen i går. PAOK hadde mer struktur i angrepsspillet enn det vi hadde. Det tapte vi på. Vi ble også snytt for en, kanskje to straffer i går. Handsen var i hvertfall klar straffe. Dårlig oppmøte på kampen, men det kan vel skyldes at kampen ble spilt på en torsdag og at det var det drøyeste regnværet på lenge. Glad jeg sto under tak :p Honnør til de greske supporterne. Vi har mye å lære av dem. De sto der hele kampen igjennom i bar overkropp og hoppet. Det var også bra trøkk fra dem. Det var flere ganger man kunne høre dem selv om vi også sang. Vi hadde også bra trøkk i går, selv om vi var så få. Vi ble vel kanskje inspirert til å vise oss litt fram når vi får eksotiske gjester. Andre omgang var bare komisk. Det var ikke mulig å sende en pasning da, og gutta på banen skjønte ikke at de måtte løfte ballen.

 

Greit at vi henter Nordvik egentlig. Han er bedre enn både Strandberg og Hagen. Martin spilte jo også stopper på slutten i går, en jobb han egentlig klarte helt greit. Ser fram til Muri er tilbake nå.

Lenke til kommentar

Hva tror dere om kampen i dag? Synd jeg ikke fikk dratt på den selv, men er blakk for tida :p Vi har vunnet fire på rad borte mot Godset, og jeg har en god følelse i dag.

 

Dagens lagoppstilling:

 

1 Troy Perkins – 33 Amin Nouri, 8 Martin Andresen, 3 Andreas Nordvik, 18 Juan Fuenmayor – 23 Kristofer Hæstad, 28 Harmeet Singh, 17 Mohammed Fellah – 11 Morten Berre, 14 Bengt Sæternes, 25 Mohammed Abdellaoue

 

Blir spennende med Nordvik og Martin som stoppere. Det bli mål når vi har Berre, Moa og Sæternes på topp sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...