Raste Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 Hagen må opereres i hofta og er dermed ute for resten av sesongen. Haha, jeg ler. Nå blir Martin midtstopper Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 Synes det er dumt at vi prioriterer å utvikle en ung RBK spiller, enn vår egen Strandberg... Direkte rævva tenkt av Martin! Ja, hva er greia med det? Nordvik har iallefall inget problem med å få seg en fast plass i forsvaret deres. Liker ikke at vi hjelper dere, men hey, til gjengjeld utvikler dere et av våre talent Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 Hagen må opereres i hofta og er dermed ute for resten av sesongen. Haha, jeg ler. Nå blir Martin midtstopper Dette her blir bare mer og mer komisk.. Haha. Herregud. Synes det er dumt at vi prioriterer å utvikle en ung RBK spiller, enn vår egen Strandberg... Direkte rævva tenkt av Martin! Ja, hva er greia med det? Nordvik har iallefall inget problem med å få seg en fast plass i forsvaret deres. Liker ikke at vi hjelper dere, men hey, til gjengjeld utvikler dere et av våre talent Håper han er god da. Bør være bedre enn Strandberg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Han er kjapp og taklingssterk iallefall. Mangler en del på rutine. Har vell spilt i europacup mot Fiorientina om jeg ikke tar helt feil. Er langt på nær så god som Statsgaard, Demidov og Lago, men hovedsaklig så er han jo venstreback, som er blitt smålig omskolert til stopper, kan også spille høyreback. Så han er stort sett en forsvarspotet Hagen må opereres i hofta og er dermed ute for resten av sesongen. Haha, jeg ler. Nå blir Martin midtstopper Kilde ? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Hagen under kniven, derfor spiller Martin stopper sammen med Nordvik mot SIF. Enig i at dette virker som et hastelån, men slik situasjonen utvikler seg trenger vi mange nye forsvarsspillere i høst, da kan man dessverre ikke plukke alle på øverste hylle. Og en gang til: Strandberg = Midtbane. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Da er han her, http://www.vif-fotball.no/article2677127.ece Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Og for å se hvordan han klarer seg i sitt første viftv.no intervju kan man klikke her. Virker som en fyr med ambisjoner om ikke annet, så får vi vel sikkert se allerede søndag hva han står for på banen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Synd med kampen i går. PAOK hadde mer struktur i angrepsspillet enn det vi hadde. Det tapte vi på. Vi ble også snytt for en, kanskje to straffer i går. Handsen var i hvertfall klar straffe. Dårlig oppmøte på kampen, men det kan vel skyldes at kampen ble spilt på en torsdag og at det var det drøyeste regnværet på lenge. Glad jeg sto under tak Honnør til de greske supporterne. Vi har mye å lære av dem. De sto der hele kampen igjennom i bar overkropp og hoppet. Det var også bra trøkk fra dem. Det var flere ganger man kunne høre dem selv om vi også sang. Vi hadde også bra trøkk i går, selv om vi var så få. Vi ble vel kanskje inspirert til å vise oss litt fram når vi får eksotiske gjester. Andre omgang var bare komisk. Det var ikke mulig å sende en pasning da, og gutta på banen skjønte ikke at de måtte løfte ballen. Greit at vi henter Nordvik egentlig. Han er bedre enn både Strandberg og Hagen. Martin spilte jo også stopper på slutten i går, en jobb han egentlig klarte helt greit. Ser fram til Muri er tilbake nå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Hva tror dere om kampen i dag? Synd jeg ikke fikk dratt på den selv, men er blakk for tida Vi har vunnet fire på rad borte mot Godset, og jeg har en god følelse i dag. Dagens lagoppstilling: 1 Troy Perkins – 33 Amin Nouri, 8 Martin Andresen, 3 Andreas Nordvik, 18 Juan Fuenmayor – 23 Kristofer Hæstad, 28 Harmeet Singh, 17 Mohammed Fellah – 11 Morten Berre, 14 Bengt Sæternes, 25 Mohammed Abdellaoue Blir spennende med Nordvik og Martin som stoppere. Det må bli mål når vi har Berre, Moa og Sæternes på topp sammen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Så dødt det var her i dag. Juan Fuenmayor ble nettopp skadet, så Brix kommer inn for han. Det kan bli spennende. Jeg har stor tro på gutten. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Heia Brix Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Hihi, vi taper Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Ja, vi eier jo ikke forsvarsspillere... Eller samspill.. Eller vinnervilje... Vi låner bort spillere, fordi vi ikke klarer å bruke dem riktig, og vi har tonnevis med daukjøtt som råtner på rot. (Berre, Bengt, Luton osv) Synes Martin har hatt sjansen sin nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Luton? Jeg var den som kritiserte han i fjor, men la nå mannen få vist seg nå som Moa, Bengt og dem alle er ute av form. Jeg savner dypt Daniel Fredheim Holm og Wæhler. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Ja, han skal få sjansen, for all del! Men ville heller hatt Wæhler tilbake fra ålborg enn Luton Moa er i drittform, og det er synd. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Nå er dem to forskjellige spillere da, en er angrep og en er forsvar. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Ja, er veldig klar over det Problemet er uansett at vi ikke har en forsvarsfirer verdt noe som helst. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Nå kommer Bojan inn for Fellah. Go Bojan! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Jeg er også veldig kritisk til det laget Martin tar ut foran hver kamp. Vi har en mye bedre 11er enn det han tar ut. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Virker litt for meg som om han har falt inn i en litt rar vane i uttaket. Lurer på hvordan Toro hadde klart seg alene uten Martin i systemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå