Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
håper alle skal :p men blir vel bare 7000-8000 tilskuere. kanskje opp mot 10000 siden det er norwaycup

 

Det kommer vel ikke så mange? Europa League kamp mot et lite kjent lag lokker ikke mange tilskuere

 

Helvete at jeg mister kampen, hadde vært gøy å sett Enga i Europa igjen

Lenke til kommentar

Nå er Strandberg først og fremst en defensiv midtbanespiller, så da er det kanskje greit å gi han spilletid et annet sted, særlig med tanke på at han selv ikke vil og tydeligvis ikke er klar for å spille midtstopper! På den andre siden kan jeg skjønne de som mener han gjerne kunne tatt plassen til Erik Hagen, mot Odd var han rett og slett ubrukelig dårlig...

 

Håper dette utlånet betyr at vi snart blir presentert med en ny midtstopper som kan steppe rett inn i troppen. Begynner å bli tynt baki der nå, hvis vi ser på troppen som er tatt ut til å spille i morgen er det kun 6 spillere som kan spille forsvar, og da har jeg tatt med Sæternes og Brix!

 

Og vær så snill å slutte å snakke om Jørgen Horn, han er borte, kommer ikke tilbake og ville ikke spille for oss lenger, og sant å si hadde han vel ikke bidratt så masse denne sesongen, all den tid han har gått skadet store deler av sesongen for Viking.

 

/Espen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...