Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

at de er imponerende har jeg aldri sagt noe imot, men å vri at jeg synes buing mot eget lag er noe drit til at PAOK har bedre supportere en enga ser jeg ikke logikken i. Skjønner ikke at folk orker gå inn i tråden vår, eller jeg skjønner det jo egentlig for det er jo så de kan lage kvalme såklart, og at noen mener buing mot egene spillere er noe som er helt ok synes jeg er latterlig, man skal støtte spillerene sine uansett, at man ikke trenger stå å smile etter et stort tap er greit, men bue? Ja det hjelper sikkert veldig.

Lenke til kommentar

Jeg prater ikke om buingen. Jeg prater om det imponerende tribuneshowet de har.

 

Skjønner ikke at folk orker gå inn i tråden vår, eller jeg skjønner det jo egentlig for det er jo så de kan lage kvalme såklart

 

Hvem er det du sikter til i denne diskusjonen her?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk orker gå inn i tråden vår, eller jeg skjønner det jo egentlig for det er jo så de kan lage kvalme såklart, og at noen mener buing mot egene spillere er noe som er helt ok synes jeg er latterlig

 

Vel, jeg skjønner ikke at noen er medlem på et diskusjonsforum dersom de ikke tåler at folk er uenige. Buing har ingenting å si for hvor mye bedre eller dårligere en supportergjeng er enn en annen. det representerer bare en annen stil.

Lenke til kommentar

er mer avslutningen din med "PAOK har uansett mange ganger bedre suportere en vif" jeg reagerer på, hvor kom det fra? ingen som sa noe annet, men er vel for mye forlangt at man skal kunne se et innlegg fra andre en vif-supportere i denne tråden hvor de ikke lirer av seg noe dritt, hadde jeg sagt "haha PAOK sine supportere er crap, klanen er best" så hadde jeg skjønt det, men hvorfor....

 

Og finn på noe annet en "Dette er et diskusjons forum, lev med det"-kortet, blir litt old og ekstremt kjedelig til tider.

Lenke til kommentar

Personlig syne jeg IKKE det er imponerende med livsfarlig pyro på tribunen og skyting mot egne spillere. Jeg synes heller ikke det er særlig stas å pepre banen og laget me gjenstander. Disse tingene gjør at jeg ikke synes at PAOKs supportere er noe spesielt gode...

 

Én ting er å bue om laget gjør det rævva, en annen ting er å trekke opp spretterten for å slenge en krampe i panna på lagkapteinen.

Lenke til kommentar
Og finn på noe annet en "Dette er et diskusjons forum, lev med det"-kortet, blir litt old og ekstremt kjedelig til tider.

 

Ehm... okeey.. Da regner jeg med at du også legger vekk "dette er VIF-tråden, ingen adgang for deg her"-kortet. Ikke vet jeg om det er "old og kjedelig" men det er jævlig idiotisk.

 

At jeg nevner at PAOK har mange ganger bedre supportere enn VIF er da ikke så rart? For det første er det jo det nærmeste man kommer en objektiv sannhet når det gjelder kvaliteten på supporterklubber, og for det andre var jo tråden blitt full av kommentarer om at PAOK's fans var så dårlige pga at de buer og piper og står i... Det viste bare en ekstrem mangel på selvinnsikt som tross alt var verdt å kommentere. :)

Lenke til kommentar

Juniorlaget vårt vant JET-finalen i dag. Dette er den viktigste turneringen for juniorer i landet. Vi vant 5-0 mot Strømsgodset. Målscorere var Kristian Brix, Håvard Nielsen, Christer Jensen og Anders Lie scoret to. Det gleder meg virkelig at juniorlaget vårt gjør det bra. Dette er vårt A-lag om fem år.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Fant dette på klanen.no:

 

Billettinfo VIF - PAOK FC

 

Kampen spilles på Ullevål torsdag 30. juli, klokkeslett er ikke bestemt ennå. Vi åpner i første omgang opp Hafslund Nedre, pris: kr 250,-/100,-. Bendit Øvre (kun Klanens medlemmer) kr 150,-. Sesongkortpris kr 100,- ved forhåndskjøp i Sjappa. Bendit Nedre kr 150,-/100,-.

 

Salget starter tirsdag 21. august kl. 10:00, samtidig som cupbilletter til Tromsøkampen.

 

Det er tydelig at det er en feil med datoen i den teksten her. Tirsdag 21. juli virker mer troverdig.

Lenke til kommentar

Ble utrolig skuffet når jeg leste på vif-fotball nå nettopp. Overskriften var "Forlenger med Vålerenga.

Signerte ny avtale ut 2010-sesongen." Selvfølgelig regnet jeg med dette var en spiller. Det viste seg at signeringen var en avtale mellom Ørn Horten og Vålerenga. Jeg husker at vi skrev under på en slik avtale tidligere også, uten at jeg har merket noe mer til det. Link.

 

Troy Perkins mister sannsynligvis Odd-kampen på til helgen. USA møter Honduras i semifinalen i Gold Cup på torsdag. Det er en kamp jeg regner med de klarer. Troy har forøvrig stått veldig godt i denne cupen. I de to innledende kampene mot Grenada og Honduras holdt han nullen. Han spilte ikke tredjekampen, men fikk spille igjen i kvartfinalen mot Panama. Det slapp han inn et mål. Visstnok et mål han ikke kunne gjort noe for å forhindre. Link.

Lenke til kommentar

Fett for Troy. Morsomt at han gjør det godt for landslaget. Også morsomt at USA blir bedre i fotball nå. Bare se på prøve-VM. Etter andreplassen der har soccer tatt helt av i Statene. Synd at vi ikke får han med oss, men Troy får viktig erfaring av landskamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...