Maynard James Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Det er en ganske så stor forskjell på å poengtere at et lag spiller ræva fotball, og å si at man syns et lag spiller ræva fotball. Men, dette sporer nå helt av, så vi bare stopper det her og fortsetter diskusjonen om VIF, og ikke om dine utestenginger og slikt da dette kan bli tatt på PM. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Er du virkelig så sippete fordi noen sier noe crap om laget ditt? Vi sier at dere spiller rævafotball og vi BEGRUNNER det. Er nok det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Dere har da ikke lest førsteposten, dette er tråden for oss fans. Ingen andre, det har også stått at man ikke skal si at laget er ræva og andre spillere er dårlig i denne tråden. Det heter det å respektere det! Endret 15. juli 2009 av Raste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Dere har da ikke lest førsteposten, dette er tråden for oss fans. Ingen andre, det har også stått at man ikke skal si at laget er ræva og andre spillere er dårlig i denne tråden. Men det gjør det ikke mer? Det står i alle fall ikke noe i førsteposten i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Vel, sånn jeg vet det så skrev jeg noe aka det samme i Liverpool tråden og ble utestengt. Så da vet jeg det. Stor forskjell. Du skrev det i TIA for å provosere, men det Dalglish skriver er bare fakta Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Det er å jo fakta det i TIA også. Ren fakta! Deal with it. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Ush, jeg skriver mine egne meninger som jeg sa isted. Men, jeg gjenntar. Vi stopper denne diskusjonen nå. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Vel, sånn jeg vet det så skrev jeg noe aka det samme i Liverpool tråden og ble utestengt. Så da vet jeg det. Moderator har frie tøyler. Nah, de har nå ikke det. Om du har tanker om moderering så ta det i tilbakemeldingsforumet, eller send en e-post til [email protected]. Ikke noe vits i å prøve å undergrave en meningsmotstander med å dra inn moderatortittelen, det håper jeg du kan forstå. Men tilbakemelding er vi glad i, bare ta det i de rette kanaler. Uansett, for at alle parter skal være fornøyd og diskusjonen ikke skal bli drept så har jeg opprettet to tråder folk kan diskutere i: Hvem har Norges beste midtbane og Spiller VIF kjedelig? Så kan den finne sted i forhåpentligvis ordnede former. Mye følelser i spill, men husk TTT= Tenk, trykk, tal. Er det noe så kan man bare sende en pm Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Dette tok av Uansett: Gleder meg til Cup-kampen mot TIL. Håper vi gruser dem! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Dette tok av Uansett: Gleder meg til Cup-kampen mot TIL. Håper vi gruser dem! Ja, så stoppa det når jeg såg det. Vi må gjøre hevn på TIL nå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Når er cupkampen? Leser på vif-fotball at Muri må brekke beinet tilbake på plass og at han kan være ute i 4+ uker. Håper virkelig det går fortere enn det. Hvem kan spille stopper mens han er borte? Og når kommer Perkins tilbake. Jeg er rett og slett ikke fornøyd med jobben Boltof har gjort. Jeg liker ikke å kritisere mannen, men han har rett og slett ikke vært god nok for Tippeligafotball. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Når er cupkampen? Leser på vif-fotball at Muri må brekke beinet tilbake på plass og at han kan være ute i 4+ uker. Håper virkelig det går fortere enn det. Hvem kan spille stopper mens han er borte? Og når kommer Perkins tilbake. Jeg er rett og slett ikke fornøyd med jobben Boltof har gjort. Jeg liker ikke å kritisere mannen, men han har rett og slett ikke vært god nok for Tippeligafotball. Tror Perkins kommer hjem veldig snart. Vi har nå Stefan Strandberg som erstatter men tviler på at han holder nivået. Ellers har vi Storbæk som kanskje kan ta plassen til Muri. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Bengt hadde ett par stunt som midtstopper her tidligere. Gjorde en grei jobb... Muri blir borte i en 5-6 uker, regner jeg med. Og Troy er ikke langt unna, men han er nok ikke tilbake til Tromsøkampen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Når er TIL-kampen da? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 9. august kl 19: Vålerenga - Tromsø - vises på TV2 Sport Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Det var nesten da Hehe Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Det var vel egentlig så langt unna som det er mulig å komme Jeg må ¨få kjøpt billetter til kampen. Er de lagt ut enda? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Er det mulig? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeje, nå var det jo strengt tatt hele laget som ble pepet ut da, og ikke bare DFH, som VG vinkler det i overskriften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå