Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjelbred er vel den beste av de alle i følge meg, men jeg mener også at Doffen er sterkt bak han når han er i form. Når Doffen har dagen er det få som slår han.

Annan syns jeg ikke noe særlig om, han er en god takler, men han kan også takle altfor rått så det blir stygt.

Singh og Fellah kan bli mye bedre pga. alderen og jeg tror i allefall Fellah kan bli veldig god om noen år.

Lenke til kommentar

Haha. Enga har bedre midtbane enn RBK? Jaja, det kan bare komme fra en Enga-supporter.

 

Doffen har jo heller aldri dagen, så den er jo grei. Fella har jo vært et stort talent allerede i flere år, men nå har han jo vært skadet om jeg ikke tar feil. Singh har jeg få formeninger om og Zajic er en god spiller, ikke noe mer.

 

Uansett så vil jeg si at alle på RBKs midtbane er bedre enn Enga sine. Sapara i storform er uslåelig, Annan er et rivjern på midtbanen av en annen verden(sdel)(:!:), Tettey har plutselig funnet ut at det går ann å putte irl nå og, ikke bare på Fifa. I tillegg er han gode på løp. Det samme er Per, men han har ikke helt skjønt det å putte enda.

Lenke til kommentar

Dj Dark, om du påstår at Doffen aldri har dagen har du ikke sett nok av fotballkamper. Doffen har vært Engas beste i denne sesongen med Muri, om du påstår noe annet foreslår jeg at du tar en titt på fotballkamper og skrur av dine RBK-briller.

 

Så jeg tar den du tok jeg nå Dj Dark - Dumskap lenge leve!

Lenke til kommentar

Eneste kampen jeg har sett Doffen bra i år, var mot Start? Da han scoret 1 eller 2 mål. Ellers syns jeg han er rimelig usynlig i de fleste kamper. Men igjen, defensive spillere får ikke mye credit.

 

Han har iallefall ikke vært spesielt bra mot oss i år. Kan ikke huske å ha sett han stabilt bra før han dro til Wigan egentlig.

Lenke til kommentar

Gratulerer, du vant nettopp prisen for årets dårligste comeback.

 

Jeg har sett nok kamper og jeg synes Doffen har vært crap siden han stakk fra Start. I tillegg til at jeg ikke likte han fra det øyeblikket han gikk til dere synes jeg også han har blitt utrolig mye dårligere. Han var en mye bedre spiller i Start. Han har vel hatt et par gode kamper, men mye av det jeg har sett han har jeg synes vært dårlig.

Lenke til kommentar

I mine øyne spiller VIF rævva fotball. Ligger generelt bakpå og satser på kontringer, og etter de får et heldig mål, så legger de seg enda mer bak.

 

Er sjeldent vi ser et lag som ligger bak og kontrer på hjemmebane, slik som dere gjorde mot RBK. Dette er grunnen til at jeg ikke ser på VIF kamper lengre, fordi jeg syns dere spiller rett og slett kjedelig å ræva. En god Perkins er skyld i at dere er så langt oppe i mine øyne.

 

Skjønner ikke helt hva andresen tenker med eller, Moa er klart best som spiss, men blir brukt på kant.

Lenke til kommentar
Gratulerer, du vant nettopp prisen for årets dårligste comeback.

 

Jeg har sett nok kamper og jeg synes Doffen har vært crap siden han stakk fra Start. I tillegg til at jeg ikke likte han fra det øyeblikket han gikk til dere synes jeg også han har blitt utrolig mye dårligere. Han var en mye bedre spiller i Start. Han har vel hatt et par gode kamper, men mye av det jeg har sett han har jeg synes vært dårlig.

 

Du kan ikke seriøst mene at Doffen har vært crap.. Jeg kan være enig i at i fjorårsesongen så var han crap.. Men hvem andre på Enga var ikke det da? I år har han vært strålende i flere kamper! Når Doffen er på sitt beste er det få som kommer forbi han

Lenke til kommentar
I mine øyne spiller VIF rævva fotball. Ligger generelt bakpå og satser på kontringer, og etter de får et heldig mål, så legger de seg enda mer bak.

 

Er sjeldent vi ser et lag som ligger bak og kontrer på hjemmebane, slik som dere gjorde mot RBK. Dette er grunnen til at jeg ikke ser på VIF kamper lengre, fordi jeg syns dere spiller rett og slett kjedelig å ræva. En god Perkins er skyld i at dere er så langt oppe i mine øyne.

 

Skjønner ikke helt hva andresen tenker med eller, Moa er klart best som spiss, men blir brukt på kant.

Vel, du som er moderator burde i allefall ikke hisse opp andre i tråden, ber deg om å gå i førsteposten jeg...

 

Du sier jo kun tull. Men siden du er Pool supporter kan man vel ikke forvente noe annet.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Vel, sånn jeg vet det så skrev jeg noe aka det samme i Liverpool tråden og ble utestengt. Så da vet jeg det. Moderator har frie tøyler.

 

Når du sier selv at Vålerenga spiller ræva fotball, så kan jeg gjøre det samme i Liverpool tråden uten å få konsekvenser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...