Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det kan være lurt av Daniel å bytte klubb.. Han har vært fantastisk for oss, men har stagnert litt .. Jeg tror at et nytt miljø, en annen type fotball, nye mennesker osv vil hjelpe Daniel enda et skritt videre..

Hadde trodd at når Daniel først skulle dra, så var det til det store utland..

 

Tror faktisk ikke at vi vil lide noe særlig, vi har gode erstattere! Synd å miste driblefanten vår, men lykke til videre Daniel! Du er alltid velkommen tilbake til oss !

Lenke til kommentar
En kontrakt er bare et papir, 90% av alle spillerne blir som regel løst fra kontrakten før tiden om de vil dra.

En kontrakt er så og si ikke noe i dag og betyr lite, det eneste er at han er bindet til klubben.

 

Hæ? Dummeste jeg har hørt. Lengden på en kontrakt kan avgjøre om en klubb får 50 eller 5 millioner for en spiller...

Lenke til kommentar
Og hva gjør Martin på banen??? :(

HELT ENIG!

 

Jeg var på Alfheim i går og kunne altså ikke forstå hvorfor M.A. spilte hele kampen. Han var håpløst tafatt, gjorde uendelig mange feil, kjeftet på dommeren og kjeftet på sine medspillere. Det provoserer meg at fotball-Norge er så tåpelig at en spiller som det der får spille hele kamper, samtidig som han faktisk får "lede" et lag.

 

Hva er det forresten med den kroppsholdninga hans? Seriøst. Uansett hvor han står og hva han gjør poserer han som om han var guds gave til alle.... Klysete.

Endret av nicoloco
Lenke til kommentar

Trolig.

 

Og nå har Muri fått leggen ut av ledd :(

 

Spent på hvordan dette skal gå. Vi MÅ bruke overgangsvinduet på å omrokkere litt i spillerstallen:

 

Selg eller spark daukjøttet, kjøp inn to midstoppere med kvaliteter! Vi har det som kanskje er norges beste midbane på papiret, med Fellah, Singh, Doffen og Bojan...

 

Spent på hvordan dette går, og glad for at det er to ukers sommerferie før Odd kommer på besøk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...