-meg- Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Jeg synes det er en litt streng straff, hvis man ser det opp i mot andre straffer i samfunent og på fotball banen. En spiller kan knekke leggen til en spiller å få to kampers karantene. Mens her er det en som er drita full(Forsvarer ikke det) som gjør en gal handling og spillern ble så vidt skada. Hva ville straffeutmålinga vært hvis det hadde skjedd på byen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Hadde det skjedd på byn ville straffen vært 10.000 til fyren som ble truffet og natta på glattcelle. Synes det er veldig bra med så streng straff. Vålerenga Fotball setter foten ordentlig ned og viser at det er sånne ting vi ikke vil ha noe av. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Men VIF ødelegger livet hans å nå med å overføre boten til han å. NøFF vil jo sikkkert sende en bot på 100k som gutten må betale, jeg synes vif kunne ENGAsjert han i vif mot rasisme eller noe sånn istedenfor. Men det er bra de setter foten ordentlig ned. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 100k er vel litt drøyt. Pleier ikke sånne bøter å ligge mellom 10-20k? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Fredrikstad i dag, gleder meg. Vi skal vinne! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Jepp! Idag er det kamp! Bare håper det ikke regner, selv om jeg har plass under tak. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Faen, 2-0 etter 10 minutter Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Perfekt start. Fredrikstad får nok ett mål, men det spiller ingen rolle siden vi kommer til å score to til. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Dette greier vi, og tar 3 særdeles herlige poeng. Etter å ha kjempet i bunnen av tabellen lenge, har vi endelig klart å komme oss oppover. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Det var en bra kamp av Vålerenga og ikke minst utlendingene på laget. Dan Thomassen, Alan Jepsen, Bojan Zadic og Arni Gautur Arason spilte en kjempekamp i dag. Virkelig en fortjent seier. Glad jeg har plass under taket i Cola-svingen. Slipper regnet, for det var det virkelig mye av. Kan også nevne at vi nå er på 7. plass på tabellen. Øvre halvdel Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Før byderbyetVedr billetter til Lynkampen: Coca Cola øvre er satt av til syngende supportere (dvs de som vanligvis står der) Kun voksen billetter på Coca Cola øvre. På Cola nedre er det også mulighet for barnebilletter (dvs litt mer familievennelig) På Vestbredden er det kun voksen billetter til kr 150,- (beregnet på de som vanligvis bruker Vestbredden) Dette var fra vpn.no. Jeg skjønte det ikke helt. Vi skal jo spille borte mot Lyn. Hvorfor kan vi da stå på Vestbredden og i Cola? I dag bør vi vinne mot Odd. Tviler på at trenerbyttet deres vil få noen stor effekt enda. Jeg satster på 2-0. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Før byderbyetVedr billetter til Lynkampen: Coca Cola øvre er satt av til syngende supportere (dvs de som vanligvis står der) Kun voksen billetter på Coca Cola øvre. På Cola nedre er det også mulighet for barnebilletter (dvs litt mer familievennelig) På Vestbredden er det kun voksen billetter til kr 150,- (beregnet på de som vanligvis bruker Vestbredden) Dette var fra vpn.no. Jeg skjønte det ikke helt. Vi skal jo spille borte mot Lyn. Hvorfor kan vi da stå på Vestbredden og i Cola? I dag bør vi vinne mot Odd. Tviler på at trenerbyttet deres vil få noen stor effekt enda. Jeg satster på 2-0. 9604945[/snapback] sikkert forde vi har en del flere tilhengere en lyn. jeg tror også klanen har lit større tilhørighet når det gjelder cola og vestbredden en det lyn har. så det betyr sikkert ikke så mye for lyn folka hvor de sitter. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Regner med at vi tar Odd i dag, vi bør det i alle fall. Synd den ikke går på tv. Endret 30. september 2007 av Stine Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Regner med at vi tar Odd i dag, vi bør det i alle fall. Synd den ikke går på tv. 9605214[/snapback] håper det jeg også, for nå har jeg vært litt høy i hatten å sakt vi knuser dem til alle jeg kjenner Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Godt at Muri vet hvor der Enga ska score 5 0-1: André Muri (sm) Odd Grenland Storbæk legger inn fra høyre og Muri setter ballen i eget mål i duell med Thorvaldsson. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 0 - 2 ZAJIC. Fredheim Holm spiller fint frem til Bojan Zajic. Han finter bort en midtstopper med en flott skuddfinte, og setter ballen rundt Jarstein i mål. Flott detalj! Så gøy å følge enga i London:D Angånde det med lyn-vif er det fordi at lyn er redde for å bli sunget t hvis vif står på begge sider av stadionen Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 hehe 0-2 er deilig.. håper det blir flere mål til oss og minder mål til rbk slik at vi kommer over dem. hehe. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Vi leder 0-2, og FFK leder 3-1 over RBK. HIHAAA Vi ligger foran RBK på tabellen nå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 0-3 til oss nå. Typisk at en målrik kamp ikke går på kanaler oss dødelige har. Nå er det 4-1 til FFK over RBK! :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Ja, faen 0-3 til oss, og 4-1 til FFK over RBK. Ja, for Faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå