osse-mon waits for alice Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Skam deg i vei... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Da blir det Mjøndalen på oss da. Vi slapp et tippeligalag, iallefall Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Blir kvitt minst 3 tippeliga lag, greit nok det! Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Mjøndalen igjen :!: Da skal vi i det minste videre(uten problemer) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Blir kvitt minst 3 tippeliga lag, greit nok det! Blir fire Alta tar Molde lett hjemme Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Var jammen mye blått på banen i dag Nesten rart de får lov, det var en smule forstyrrende å se på. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Ja, rart vi ikke spiller i hvite... For en døll kamp. Ingen sjanger eller noe gøy.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Men mål ble det! Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Jadda! Moa er tilbake! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Ja, heldigvis! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Tar en skål for Enga når jeg sitter og ser på tabellen akkurat ikveld. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Tar en skål for Enga når jeg sitter og ser på tabellen akkurat ikveld. Synd det er så jævlig langt opp Lenke til kommentar
kavk Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 bra dag! bra stemning, grei seier og fin tur! får håpe at rosenborg selger halve stallen sin og taper alt resten av sessongen Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) LOL, synes noen av dere er veldig pessimistiske til tross for at dere fikk bank av oss i går. Dere har jo ingen dårlig stall hvis gutta kommer i form og Andresen legger frem en litt klar taktikk. Tipper dere tar medalje i år, Stabæk kontrollerer inn spill i Tippeligaen neste år mens Brann rykker ned. RBK selvfølgelig på topp mens Tromsø gir dere selskap på pallen. Her kommer en rbk-supporter som må trøste oss, folkens. Sier litt om hvor elendig det står til med laget vårt. Snakk om blåmandag... Vi ble ydmyket, overkjørt og banka - ihvertfall 2.omgang. Tipset om medalje til Enga i år må du lenger ut på bartelandet med. Men takk for oppløftende ord. Hehe engafolk, som jeg sa tidlig i sesongen er jeg sikker på Enga tar medalje til tross for en ikke så bra start. Nå ser det bedre ut både for Enga og RBK... Edit: Jeg var tidligere Zatuu Endret 20. juni 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Deilig med seier i dag, og nå ser det meget bra ut for oss på tabellen. Er riktignok en del lag som kan gå forbi oss med seier i morgen, men likevel; vi ligger på nåværende tidspunkt på 2. plass, til tross for en svak start. Vi er tilbake, og jeg tror og håper vi skal greie å holde oss i toppen og hvertfall ta medalje. Å ta igjen Rosenborg kan nok se stygt ut, men ingenting er umulig. Selv om jeg mener RBK skal kollapse ganske grundig for at noen av de andre lagene i tippeligaen (som alle er håpløst ustabile) skal greie å ta dem igjen. Men er lenge igjen enda. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Før eller siden går RBK på en smell... Og da er det ikke noe i veien for å klatre høyere Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) synd de må gå på 3 da, og vi er heller ikke akkurat så jævla stabile, så tror nok vi går på smeller like ofte eller oftere en det rbk vil gjøre utover. Endret 21. juni 2009 av Cosha Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Er enig, men man må leve i troen Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg og en kamerat skal på Vålerenga - Rosenborg. Men vi vil stå med klanen. Men vi har ikke klanskort. Men jeg har hørt noe rykter om at vi kan stå nedenfor "hoveklanen" ved bendit der uten klanskort. Stemmer dette ? Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Før eller siden går RBK på en smell... Og da er det ikke noe i veien for å klatre høyere synd de må gå på 3 da, og vi er heller ikke akkurat så jævla stabile, så tror nok vi går på smeller like ofte eller oftere en det rbk vil gjøre utover. Synd at når RBK går på en smell pirker de ofte inn ett mål på slutten likevel og sikrer seier eller uavgjort, blir vanskelig å ta oss igjen ja men dere er velkomne til å ta 2. plassen foran Brann, Molde og de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå