tendilenz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Greit for oss siden han tydeligvis er en av de med mest peiling på Ull/Kisa. Men en sånn arbeidsgiver ville ikke jeg hatt. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Han får spille: http://msn.tv2sporten.no/fotball/article2776928.ece Lenke til kommentar
mopani Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg kjenner til Ull/kisa, og spillere som vi må passe på blir Ståle Rønningen ( frytkelig god med ball!) , Eirik Soltvedt ( måltyv) .. Midtbanen deres med Harald hauge og Sami sakka løper ekstremt lite! Så, de skal nok få nok å slite med når Doffen setter igang.! Kisa har også to gode stoppere.. Henrik Nordnes ( spilt i Tromsø) og Anders Thorbjørnsen.. Svært solide begge to! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Han får spille:http://msn.tv2sporten.no/fotball/article2776928.ece Det var hyggerlig å se. Gleder meg til kamp i dag, er jo relativt fint vært også Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Tror nok kampen i dag blir av den greie sorten, de har kanskje noen greie spillere med siden de slo ut Sandefjord så vet vi at vi ikke kan ta kampen på forskudd og gutta kommer nok til å jobbe seriøst. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 noen som vet om det selges billetter på stadion idag? eller må jeg skynde meg inn til sjappa en tur? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Grei seier og videre i cup-er-cup'en. Men slippe inn 3 mål mot Ull/Kisa er ikke akkurat beroligende.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Grei seier og videre i cup-er-cup'en. Men slippe inn 3 mål mot Ull/Kisa er ikke akkurat beroligende.... Enga kan jo hente han som goalet tre mot dem Han virket som en målfarlig spiss! Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Dette var en dårlig kamp. Sukk. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Grei seier og videre i cup-er-cup'en. Men slippe inn 3 mål mot Ull/Kisa er ikke akkurat beroligende.... Enga kan jo hente han som goalet tre mot dem Han virket som en målfarlig spiss! hva sa jeg i et innlegg litt ovenfor her? Han er målfarlig.. Riktignok ikke pene mål fra hans side, men han er der til rett tid... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Var jo bare en typisk enga-kamp for i år. Scorer og slipper inn mange Lenke til kommentar
kavk Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 hadde jo kontroll hele kampen, men mye surr.. men hva skjedde med vaktene idag, var det ingen vakter på stadion?=p Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kan ikke si at dere spilte så bra, men dere tok vel kanskje lett på det siden det var cup kamp. Hadde vi hatt maks flaks + marginer kunne vi fått en tidlig 1-0, så gått opp til 2-0. Vi skapte tross alt en del bra mulighetr føler jeg. Men alt i alt var det greit at dere vant. Btw: Skjer med at Klanen var så stille i dag? Greit at dere var få, but still. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 det var slapt av klanen ja. men det var mest fordi det var så glissent på klansfeltet, og da blir det vanskelig å skape trøkk. hadde alle bare samlet seg på midten hadde det vært bedre. men de fleste som var der sto og så kamp ikke for å synge. kjipt men sant Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Alle i klanen var på konsert i går Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 lol, men da så^^ Konsert går jo fremfor kamp tross alt (NOT) :/ Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Alle i klanen var på konsert i går ??? Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dette kan bli spennende: http://www.vif-fotball.no/article2650110.ece Håper på et lag vi kan slå Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Alle i klanen var på konsert i går ??? Metallica-konsert i Oslo i går! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Æsj, Metallica er et møkkaband. Skammer meg om dere valgte den konserten istedenfor kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå