Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jøss, jeg ser det. Hele 2 (!) kamper for landslaget, og tatt ut til laget nå for denne ukas VM-kvalik....eller vent, nei det ble han jo ikke. Hmmm :hmm:

Hvor er poenget ditt, egentlig?

Han var tatt ut, men trakk seg kanskje pga skaden som gjorde at han misset FFK-kampen da. Like greit :)

Lenke til kommentar
Det hadde gjort denne sesongen til en av de beste på lenge. To lag som ikke har en dritt å gjøre i TL.

Seriøst?

Seff enig at de er drittlag, men å gå inn i 2010-sesongen uten å ha kamper mot dem er

litt kjipt. Sogndal og Kongsvinger (eller hvem det nå er som topper 1.div) blir ikke det samme. LSK er jo sikre 6poeng og Liin-kampene er jo spennende og moro uansett hvor uavgjort vi spiller mot dem. Nei, jeg syns de kan holde seg der nede i gjørma, men klare seg med et nødsskrik - år etter år etter år.

Lenke til kommentar

Jeg digger den artikkelen om Spetalen, snakk om å pisse på bønda =) Samtidig viser det kanskje at vi har litt ekstra sikkerhet i ryggen, uten at man skal legge for mye i slike utsagn så kan det jo tolkes at onklene fortsatt sitter på litt penger, og slett ikke er blitt skremt bort, slik endel andre investorer har blitt i det siste (hei lyn!). Hva gjelder Nannskog har jeg egentlig ikke behov for å se han i klubben, men hvis Dawda fortsetter å sende gjennombruddspasninger så er vel ikke akkurat Nannskog den verste å ha på løp forann kassa...

/Espen

Lenke til kommentar

De har ikke sjans til å klare to cupbomber på rad. Det er også litt klasseforskjell på oss og Sandefjord, så den kampen skal gå greit. Vi kan også ta igjen for det sure tapet de ga 2. laget vårt. Årets første tap i forrige uke. Ull/Kisa vant 1-0.

Alltid morsomt når ungguttene gjør det bra på aldersbestemte landslag. Det lir morsomt å se A-laget vårt om 4-5 år. Om tar alle spillerne vi har på forskjellige yngre landslag, har vi nok til å ta ut en helt tropp. Da kan vi være en klubb med kun egendyrkede spillere.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

De har ikke sjans til å klare to cupbomber på rad. Det er også litt klasseforskjell på oss og Sandefjord, så den kampen skal gå greit. Vi kan også ta igjen for det sure tapet de ga 2. laget vårt. Årets første tap i forrige uke. Ull/Kisa vant 1-0.

Alltid morsomt når ungguttene gjør det bra på aldersbestemte landslag. Det lir morsomt å se A-laget vårt om 4-5 år. Om tar alle spillerne vi har på forskjellige yngre landslag, har vi nok til å ta ut en helt tropp. Da kan vi være en klubb med kun egendyrkede spillere.

Spørs om vi får se dem hos oss om noen år da. Martin har allerede solgt mange unggutter.

Alex Mathisen, Glenn, Horn og Førsund er alle borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...