Nevnarion Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vi har absolutt mulighet til å ta 3 poeng i dag, og Viking har hatt svært variert form så langt i sesongen. Men det blir uten tvil en tøff kamp, og å møte et Vikinglag borte som MÅ ha poeng for å komme seg opp av gjørma, skal man ikke undervurdere. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Blir nok 3 poeng i dag, får vi håpe! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette er virkelig bra! Vi får et litt snodig mål tidlig i omgangen, og Viking har hatt mye av trykket, men vi har forsvart oss bra, og Hæstad har endelig funnet scoringsformen med en utrolig viktig 2-0-scoring helt på slutten av omgangen. Dette BØR bli 3 poeng. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hva skjer med at Viking fansen bua så voldsomt på Leigh ? :s Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Deilig at vi leder med to mål til pause. Nå klarer vi å ri på denne ledelsen så lenge vi ikke fortsetter å la Viking finne rom. Utrolig at de egentlig har kommet til så mange målsjanser når hele taktikken vår går ut på at de ikke skal kunne klare det. Hva skjer med at Viking fansen bua så voldsomt på Leigh ? :s De mente han ble liggende lovlig lenge etter taklingen fra Bertelsen. Man ser tydlig på repetisjonen at han får et ganske hardt spark på baksiden av låret. Det skulle vært gult kort. Det var nok bare en lårhøne, så derfor kom han seg inn på banen igjen såpass fort, men det gjør helv**es vondt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det de burde bue på er sin egen spiller som prøver å filme seg til straffe. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Deilig at vi leder med to mål til pause. Nå klarer vi å ri på denne ledelsen så lenge vi ikke fortsetter å la Viking finne rom. Utrolig at de egentlig har kommet til så mange målsjanser når hele taktikken vår går ut på at de ikke skal kunne klare det. Hva skjer med at Viking fansen bua så voldsomt på Leigh ? :s De mente han ble liggende lovlig lenge etter taklingen fra Bertelsen. Man ser tydlig på repetisjonen at han får et ganske hardt spark på baksiden av låret. Det skulle vært gult kort. Det var nok bare en lårhøne, så derfor kom han seg inn på banen igjen såpass fort, men det gjør helv**es vondt. Aha, var vell akkurat da jeg måtte løpe opp tid bestemor å ta med meg ett par bollerl. Deilig med 0-2. Knall at Doffen og Zajic er kjempeform fortiden. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jaddaaaaa 3-0! Dette går jo som smurt. Endret 1. juni 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Strålende kamp dette. Vi scorer mål og får ikke et eneste mål imot, selv om Viking hadde sine sjanser. Et lite skår i gleden er at jeg ikke synes Amin Nouri fikk vist seg fram ordentlig. Han ble lurt og forbigått av Ijeh og Ødegaard gang etter gang. Det er ikke de letteste spissene å stoppe, men han var omtrent sjanseløse mot dem. Det var vel Erik Hagens årsbeste, og det er jo morsomt å se. Muri spilte godt han óg, et mål fikk han også. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 God innsats i denne kampen, uenig i at Nouri gjør seg bort, han er med mye offensivt, og gjør det meget bra. Er litt hissig på grøten i et par situasjoner, og tydeligvis god og sliten på slutten. Alt i alt vil jeg si han gjorde en grei kamp, kan ikke tenke meg at Dos Santos hadde takla oppgaven stort bedre. Vil ikke fremheve noen negativt i dag, men jeg vil fremheve Mos positivt, han jobber ekstremt mye den tida han er inne, og det ser verkelig ut som han begynner å komme i form og fått på seg litt selvtillit. Alt i alt en god kamp, viktig med den enorme innsatsen som alle gutta viser, og igjen er det heeeeerlig med 3 poeng. Takk alle gutta! /Espen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Viking presset oss hardt i denne kampen, og vi skal være veldig glade for at de var såpass sjansesløsende som de var. Helt utrolig at vi klarte å holde nullen, og desto bedre smakte det. 3-0 kan høres ut som en overkjøring, men det var det ikke, det var en tett og intens kamp hvor Viking til tider hadde en del helt syke sjanser til å få mål (kan nevne straffesparket og tverrliggerskuddet til Ijeh. Men vi holdt unna, og lyktes samtidig med vårt eget angrep. Vi har fått masse selvtillit i laget etter en hel del gode kamper i det siste. Nå gjelder det å bare holde fast på dette videre, så er vi en het medaljekandidat i år. Erik Hagen skal forresten også få skryt for en meget god kamp. Han har vært ganske svak til nå i sesongen, men i dag beviste han mye. Endret 1. juni 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nouri var bra med offensivt. Det kan jeg være enig i. Du må vel ha sett at han ble forbigått av Ijeh og Ødegaard omtrent hver eneste gang de prøvde. Han la Ødegaard pent i bakken én gang, det er omtrent alt. Men man kan ikke klage. Han er en unggutt fra de yngre lagene som får prøve seg fra start for første gang i år, og da er ikke Ijeh den du har lyst til å prøve deg på. At han er en god spiss er ikke å legge skjul på. Om jeg ikke husker helt feil er de neste kampene Stabæk hjemme, Sandefjord borte og Odd hjemme. Det skal være i hvertfall 7, helst 9 poeng. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Stabæk hjemme kan bli tøft, men jeg satser på at seieren deres i dag ikke er noen umiddelbar friskmelding av den dårlige formen de har vist til nå. Sandefjord borte bør vi absolutt ta, og Odd hjemme SKAL være 3 poeng. Mitt håp er at når vi tar imot Rosenborg hjemme i slutten av juni så skal vi være på minst 2. plass og være den sterkeste utfordreren til Rosenborg om å kjempe om gull i år. Endret 1. juni 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jeg tror faktisk vi skal klare Stabæk hjemme. Etter disse tre kampene følger RBK hjemme. Det kan forhåpentligvis bli en kamp om førsteplassen. Edit: Beklager, jeg husket feil. Det er ikke Odd hjemme, men Bodø/Glimt. Det er likevel et lag vi skal slå. Endret 1. juni 2009 av Olum Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Flott kamp i dag, og vi har virkelig formen inne nå. Bojan er herlig, absolutt en genial fyr som har alle løsninger i hodet. Doffen føler jeg også må få mer skryt, mannen er jo konge på midten. Dagens høydepunkt var straffen til Viking, bom med vilje anyone? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Så ut som om han skjøt den over i ren frustrasjon. Kommer nok aldri til å ta straffer mer, selv om det er Soma som er førstevalget. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bra vi endelig får noen seire igjen, men forsvaret vårt kan fortsatt ikke friskmeldes. Greit nok Hagen spilte sin beste kamp så langt denne sesongen, men han var i beste fall bare ordinær i dag. Vi slipper Viking til altfor mange store og unødvendige sjanser, bare flaks at vi ikke fikk noen baklengs. Og hva i all verden var det Andresen drev med i straffesparksituasjonen? Så sinnsykt dumt og unødvendig! Han er liksom den som har rutinen... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Så ut som om han skjøt den over i ren frustrasjon. Kommer nok aldri til å ta straffer mer, selv om det er Soma som er førstevalget. Soko faktisk. Synd det er landslagspause nå som Enga er i flytsonen. Digg med 3p igår. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg hadde faktisk glemt at det er landslagspause. Siden vi ikke har noen landsspillere for øyeblikket får vi trent med fullt lag. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Liin og LSK på tabellens to nederste plasser. Er det for mye å haabe på at et eller begge av de lagene tar en tur ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå