Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig deilig seier dette. Det var ikke en knallkamp, men vi tar med oss alle poengen og da kan jeg egentlig ikke klage.

Det jeg derimot kan klage på er oppmøtet. Vil tippe det var på 7-8000.

Edit: Dæven ser på tabellen nå, vi er oppe på 5. plass.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Norge kom på 2.plass i gruppa si i U19 sluttspillet, slik jeg forstår det kvalifiserer ikke det til avansement. Norges siste kamp ble spilt i går, så Strandberg er etter all sannsynlighet tilbake denne uka... Vi får vel se han mot Follo på torsdag tenker jeg.

/Espen

det er bra. skikkelig spent på han. håååper han kan rydde opp litt i forsvaret vårt.

deilig med seier idag, selv om det var slapt spill idag dro vi seiern hjem. begynner nesten å lure på om vi skal krige om medalje iår.

Lenke til kommentar

Da er troppen som møter Follo i cupen tatt ut, dette kan bli spennende, særlig for alle som hater på Muri og Hagen. De tre spillerne som hovedsaklig er stoppere i denne troppen er nemlig Erik Hagen, Stefan Strandberg og Prince Mambouana, så da ser det ut som Hagen får en ny partner ved sin side. Personlig kunne jeg tenke meg å se hvordan Prince gjør det sammen med en med erfaring, han har hvertfall klart seg veldig bra på rekruttlaget og er også farlig på offensiv dødball. Sjekk troppen på klubbens sider

/Espen

Endret av MrEspen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...