Olum Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Til tross for to nye scoringer av Berre i dag, så synes jeg at han gjør mye rart. Han fikk f.eks. fortjent gult kort for filming i dag - på noe helt unødvendig! Han rundet keeper og fikk dermed en kjempesjanse, men isteden kaster han seg og håper på frispark i god posisjon. Noe så idiotisk! 9509536[/snapback] Det var vel ikke akkurat en filming. Fra vif-fotball.no: - Jeg kommer mot keeper og er sikker på at det blir en 50-50 situasjon. Da slapp jeg meg litt opp for å ikke få en hard takling i beina. Jeg tenkte nok litt kort der, og det var klønete og dumt av meg. Jeg tar full selvkritikk for det gule kortet, forklarer han. Synd med han ene idioten som kasta en ølboks på Nhleko. Det øgelegger veldig for hele Klanen. Det er veldig bra at vi tar avstand til detta og de som var der pekte ut synderen og gav han til politiet. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Han sier jo indirekte at det var riktig med gult kort, og dermed VAR det filming. Soleklar filming også spør du meg. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 VIF2 vant jo over LSK2, vif stilte med junior lag lsk med flere etablere spillere.... Kampen ble spillt på togstasjonen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Nå har vi jo gått forbi lyn og kun 2 poeng bak Rbk på 5 plass. Fikk ikke sett kampen, men hørte vi vant fortjent For håpe vi klattrer litt på tabellen før det hele er over. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Vi har disse kampene igjen: Fredrikstad, hjemme Odd Grenland, borte Lillestrøm, hjemme Lyn, borte Aalesund, hjemme Viking, borte Hvem tar vi 3 poeng fra? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Skal vi se...Fredrikstad burde vi ta, Odd tror jeg vi tar, Lillestrøm blir vanskelig, men kan Tromsø slå dem kan vi også. Lyn slår vi vel så og si aldri, så der tviler jeg på at det blir 3 poeng dessverre. Aalesund burde vi klare, men Viking borte blir tøft. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Hmm hva med 3 poeng i alle kampene? Vi burde hvertfall kunne ta 9 poeng her... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Litt for optimistisk å håpe på full pott. Men jeg tror vi tar 10 poeng tilsammen på de kampene som er igjen. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Synd med han ene idioten som kasta en ølboks på Nhleko. Det øgelegger veldig for hele Klanen. Det er veldig bra at vi tar avstand til detta og de som var der pekte ut synderen og gav han til politiet. 9509583[/snapback] må si det er utrolig teit og ikke minst korttenkt av nhleko å be folk snakke med klanen ang sånn oppførsel. det var EN person som gjorde det så skylder han på dårlig oppførsel fra klanen og itilegg blander inn rasisme inn i dette. huff huff huff.. han bør passe seg for hva han utaler seg om. nei jeg støtter ikke han som gjorde det, og han har helldigvis fått sin straff. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Skjønner ikke at Nhleko kan si noe sånn. Håper han sa det i sinne etter ølboksen han ble truffet av. La han ikke merke til at Klanen pekte ut synderen? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Etter at VIF tapte serieåpningen mot Ham-Kam i 2005, måtte krølltopp Freddy dos Santos spille mot Brann med langt, glatt hår, rettet ut med en tang. Han hadde tapt et veddemål i radioprogrammet «FK Fotball» på P3. Noen som vet hvor man kan se bilder av dette? :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Fant ikke bilder fra kampen, men fant dette. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Det var morsomme bilder. Visste ikke at krølltoppen Freddy noen gang hadde retta ut krøllene sine. Han kledde det ikke. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Han kledde det litt, men han ser veldig slesk ut med rett hår, så får håpe han beholder krøllene 4evah. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Harald Aabrekk er usikker på lagoppstillingen før kampen mot Austria Wien. Ronny Johnsen er spilleklar igjen, men Aabrekk er usikker på om han skal brukes på midtbanen elle ri forsvar. Jeg mener at han bør starte på midtbanen. Han har gjort en god jobb der hitil i år. han kan eventuelt gå ned som stopper om det behøves. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Han kledde det litt, men han ser veldig slesk ut med rett hår, så får håpe han beholder krøllene 4evah. 9530736[/snapback] nå er det vell strengttalt utrolig lite å si hvordan hårfrisyre han har, så lenge han spiller bra på banen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Han kledde det litt, men han ser veldig slesk ut med rett hår, så får håpe han beholder krøllene 4evah. 9530736[/snapback] nå er det vell strengttalt utrolig lite å si hvordan hårfrisyre han har, så lenge han spiller bra på banen 9533674[/snapback] Nå snakket vi jo faktisk om håret hans og ikke hvordan han spiller. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Da ble det 2-0 tap borte, har ikke sett noe av kampen eller hørt noe om den utenom det... Håper noen kan komme med et kort referat? Ellers er han som kasta ølboksen utstengt i 3år. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 hehe...faktisk..begynner å diskutere hhåret til folk Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Da ble det 2-0 tap borte, har ikke sett noe av kampen eller hørt noe om den utenom det... Håper noen kan komme med et kort referat? Ellers er han som kasta ølboksen utstengt i 3år. 9539501[/snapback] Han ble utestengt fra alt VIF foretar seg i 3 år. En eventuelt bot som Vålerenga Fotball får skal fyren betale. Om han ikke betaler, får han ikke komme på noen kamper utover de tre årene inntil alt er betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå