Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Til tross for to nye scoringer av Berre i dag, så synes jeg at han gjør mye rart. Han fikk f.eks. fortjent gult kort for filming i dag - på noe helt unødvendig! Han rundet keeper og fikk dermed en kjempesjanse, men isteden kaster han seg og håper på frispark i god posisjon. Noe så idiotisk!

9509536[/snapback]

Det var vel ikke akkurat en filming.

Fra vif-fotball.no:

- Jeg kommer mot keeper og er sikker på at det blir en 50-50 situasjon. Da slapp jeg meg litt opp for å ikke få en hard takling i beina. Jeg tenkte nok litt kort der, og det var klønete og dumt av meg. Jeg tar full selvkritikk for det gule kortet, forklarer han.

Synd med han ene idioten som kasta en ølboks på Nhleko. Det øgelegger veldig for hele Klanen. Det er veldig bra at vi tar avstand til detta og de som var der pekte ut synderen og gav han til politiet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd med han ene idioten som kasta en ølboks på Nhleko. Det øgelegger veldig for hele Klanen. Det er veldig bra at vi tar avstand til detta og de som var der pekte ut synderen og gav han til politiet.

9509583[/snapback]

må si det er utrolig teit og ikke minst korttenkt av nhleko å be folk snakke med klanen ang sånn oppførsel. det var EN person som gjorde det så skylder han på dårlig oppførsel fra klanen og itilegg blander inn rasisme inn i dette. huff huff huff.. han bør passe seg for hva han utaler seg om. nei jeg støtter ikke han som gjorde det, og han har helldigvis fått sin straff.

Lenke til kommentar

Harald Aabrekk er usikker på lagoppstillingen før kampen mot Austria Wien.

Ronny Johnsen er spilleklar igjen, men Aabrekk er usikker på om han skal brukes på midtbanen elle ri forsvar. Jeg mener at han bør starte på midtbanen. Han har gjort en god jobb der hitil i år. han kan eventuelt gå ned som stopper om det behøves.

Lenke til kommentar
Han kledde det litt, men han ser veldig slesk ut med rett hår, så får håpe han beholder krøllene 4evah. ;)

9530736[/snapback]

nå er det vell strengttalt utrolig lite å si hvordan hårfrisyre han har, så lenge han spiller bra på banen

9533674[/snapback]

Nå snakket vi jo faktisk om håret hans og ikke hvordan han spiller.

Lenke til kommentar
Da ble det 2-0 tap borte, har ikke sett noe av kampen eller hørt noe om den utenom det... Håper noen kan komme med et kort referat?

Ellers er han som kasta ølboksen utstengt i 3år.

9539501[/snapback]

Han ble utestengt fra alt VIF foretar seg i 3 år. En eventuelt bot som Vålerenga Fotball får skal fyren betale. Om han ikke betaler, får han ikke komme på noen kamper utover de tre årene inntil alt er betalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...