OmaaarS Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Glenn skulle fått spille 2. omgang hadde troen på at han skulle score mot slutten Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Fy faen dette er flaut. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Haha, kanonscoring ... Men dette går til helvete Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Vålerenga har kjøpt ny spiller, kommer 1. Juli Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 FC København-spiller, det kan bli spennende. Syns han kan komme NÅ jeg. :!: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ja det kan jo nesten bare gå en vei etter i går. Snakk om dritt kamp... Fint mål, men når det er omtrent det eneste vi skaper på 80min (altså etter de 10 første minuttene av kampen) så er ikke det bra nok. Lenke til kommentar
gambolputty Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Alt snur på lørdag, vi vinner 4 - 0 :-) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Trist sesongstart kjære venner. På lørdag eier vi Strømsgodset. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Trist sesongstart kjære venner. På lørdag eier vi Strømsgodset. <{POST_SNAPBACK}> Får håpe det, VIF hadde vel også dårlig sesongstart i fjor om jeg ikke er helt på jordet?! Vinner 3-1 på lørdag Edit : Mitt 900. Inlegg Endret 16. november 2009 av Raste Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Halvtime til jeg skal få ræva mi opp av denna stolen og komme meg på t-banen vestover. Endret 28. april 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Braaten aktuell for enga Ikke meg imot, han er en spiller med egenskaper vi absolutt kan trenge. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Braaten aktuell for enga Ikke meg imot, han er en spiller med egenskaper vi absolutt kan trenge. 8492392[/snapback] Vi trenger så absolutt en goalgetter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Daniel F. Hom spilte sammen med Braaten og var jo rene kongeparet i Skeid... Hadde bare vært fint om han kom Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Nå skulle vi faen meg hatt en goalgetter utpå der Ingen klarte å treffe mål. Er det noen som har tall på hvor mange sjanser vi hadde? Endret 28. april 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Noen som er godt kjent på Ullevaal her? Vi er tre kamerater, en RBK-fan og to VIF-fans, som skal på Ullevaal neste søndag... Siden vi er veldig uenige om hvem som bør vinne, har vi funnet ut at vi bør sitte på nøytrale plasser. Derfor har vi fått billetter på Postbanken øvre. Noen som kan bekrefte at dette er nøytrale plasser? At vi ikke har havna i en haug med vif-fans (vet jo at rbk-fansen alltid sitter bak vg-målet)? På forhånd, takk! edit: og hva er aldresgrensa mellom barn/voksen-billett? Er det 15 år? Endret 29. april 2007 av kakemonster7 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Dere har havnet i klanen Jeg har sesongkort og sitter på Vestbreden Endret 29. april 2007 av Raste Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 det var som faan... Hvor på ullevaal sitter det nøytrale folk da?? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det er nedre Postbanken som kalles Vestbredden, der Klanen sitter. Det sitter noen på øvre også, men om du setter deg litt ut på en av sidene vil du være på veldig nøytralt område. Det er alltid sånne her problemer når venner med forskjellige favorittlag skal dra på samma kamp Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ja, har ofte det problemet.. Hehe.. I fjor havna vi midt i cola-svingen, blandt alle vif-supporterne.. Ikke særlig populært å ha en rbk-fan der nei.. :/ Håper på en bra kamp til helgen da... Etter form og prestasjon til nå i sesongen ligger vel RBK best an.. Men ballen er som kjent rund! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hmm, irriterende at vi fortsatt ikke klarer å få noen seier. Håper ikke dette blir noen vedvarende trend videre i sesongen. :/ Ellers så er Daniel Braaten en spiller jeg veldig gjerne kunne tenke meg å se i klubben. Synd det helt sikkert ikke kommer til å skje, RBK vil vel tviholde på han så godt de kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå