Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er som nevnt flere ganger ingen lover og regler mot å gå inn i en tråd for å diskutere - så lenge man klarer å holde seg saklig og seriøs.

Om man mener en annen bruker IKKE klarer å poste saklig og seriøst, rapporter tråden og hold pent kjeft, så kan vi moderatorer avgjøre hvorvidt det er greit eller ei :).

5 poster er slettet fra tråden. Send meg en pm om man har synspunkter eller kommentarer.

Lenke til kommentar
Ikke kall han Judas. Han er ingen.

For oss er han alltid Judas.

LOL, han reddet så å si Stært fra konkurs jo...

Men deg om det.

Vi har blitt bedre framover, men svikter bakover. Imponert over Hæstad i dag, han gjør en stor kamp. Dawda spilte også godt som vanlig.

Men Panzer er ikke som han en gang var :(

Savner Kjetil jeg også.

Det var en rimlig syk kamp!

Men vi tar dem når vi har hjemmekamp!

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

så mange opp- og nedturer på en kamp har man ikke bra av, særlig ikke når det ender med nedtur.

forøverig syns jeg alle de som ikke synger kan pelle seg ut av f/g på disse kampene. foran meg sto det fire stykker som ikke hoppet eller sang, bare sendte meldinger med at de sto midt i klanen...

putt på stefan!(vet at han var opptatt med landslags spill)

men neste kamp, få se hva unggutten er god for!

Lenke til kommentar

Fatter ikke at Muri og Panzer får så mye spilletid. De to er bare utrolig dårlige sammen. Når vi ikke vant i går tror jeg f... meg det minst kommer til å gå 28 år før vi vinner mot Lyn neste gang.

Sto på Gaza og der svinget stemningen for å si det mildt. Men innbiller meg at det var bra trøkk i perioder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...