Liddell Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Bare jeg som synes Judas faktisk var veldig god i dag? EDIT: Nei, der var det en som hadde påpekt det ja Endret 21. mai 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ikke kall han Judas. Han er ingen. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Lukter ikke Martin på en islending i Brann? Jo det gjør han.. lukter på Kristjan Örn Sigurdsson http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2739840.ece Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ikke kall han Judas. Han er ingen. For oss er han alltid Judas. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Ikke kall han Judas. Han er ingen. For oss er han alltid Judas. Vi driter i hva han er for dere... Hva gjør du på et vif forum btw , hvis du er Start supporter? Endret 21. mai 2009 av 320_coupe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ikke kall han Judas. Han er ingen. For oss er han alltid Judas. For deg er han det, nå tar du hele Menigheden under en kam her, og mange er glad for det han oppnådde i Start! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Alle Start-supportere jeg har snakket med, hater han. Alle som synger hater han kan vi enkelt si Dette er ikke et VIF-forum, det er diskusjon.no. Jeg er her for å diskutere fotball. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er som nevnt flere ganger ingen lover og regler mot å gå inn i en tråd for å diskutere - så lenge man klarer å holde seg saklig og seriøs. Om man mener en annen bruker IKKE klarer å poste saklig og seriøst, rapporter tråden og hold pent kjeft, så kan vi moderatorer avgjøre hvorvidt det er greit eller ei . 5 poster er slettet fra tråden. Send meg en pm om man har synspunkter eller kommentarer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Har noen en skulder jeg kan gråte på? Er bare så uffatelig trist pga kampen idag, forventet seier. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Ikke kall han Judas. Han er ingen. For oss er han alltid Judas. LOL, han reddet så å si Stært fra konkurs jo... Men deg om det. Vi har blitt bedre framover, men svikter bakover. Imponert over Hæstad i dag, han gjør en stor kamp. Dawda spilte også godt som vanlig. Men Panzer er ikke som han en gang var Savner Kjetil jeg også. Det var en rimlig syk kamp! Men vi tar dem når vi har hjemmekamp! Endret 21. mai 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Herlig spill av Doffen i dag, og fint at Klanen synger Bastionen ut. Jeg velger å se på det positive i stedet for det negative, og det var at Doffen og Dawda er beist. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 så mange opp- og nedturer på en kamp har man ikke bra av, særlig ikke når det ender med nedtur. forøverig syns jeg alle de som ikke synger kan pelle seg ut av f/g på disse kampene. foran meg sto det fire stykker som ikke hoppet eller sang, bare sendte meldinger med at de sto midt i klanen... putt på stefan!(vet at han var opptatt med landslags spill) men neste kamp, få se hva unggutten er god for! Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 1 ting er jo at vi scorer 4 mål, og bra er det, men vi har faen meg sluppet inn flest mål av alle og i går slapp vi inn FIRE, det går bare ikke.. Er utrolig skuffa over at vi ikke klarte seier i går. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Litt morsomt at vi sammen med Rosenborg er det laget som har scoret flest mål, med tanke på at på samme tid i fjor var vi det laget som hadde scoret minst mål av alle. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Få inn noe nytt bak og fortsett med det offansive spillet vi har så kan vi fort bli eksremt farlige! Hadde vi bare fortsatt hatt kjetil ville tabellposisjonen vært en helt annen, sukk. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det var en vill kamp i går. Tør å påstå at det var årets kamp. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Skjønner ingenting jeg. Er man Judas når man bytter klubb? Er John Carew Judas for oss? Nei. Ønsker vi han velkommen tilbake? Ja. Sånn det skal være. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Helt enig. Det samme gjelder for mange andre! Tror Klausenengen hadde ønsket Ole-Gunnar hjertlig velkommen tilbake Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Fatter ikke at Muri og Panzer får så mye spilletid. De to er bare utrolig dårlige sammen. Når vi ikke vant i går tror jeg f... meg det minst kommer til å gå 28 år før vi vinner mot Lyn neste gang. Sto på Gaza og der svinget stemningen for å si det mildt. Men innbiller meg at det var bra trøkk i perioder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå