Nevnarion Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 HerreGUD jeg gir opp! Faen så dårlig, at vi klarer å kollapse SÅ fort er jo helt utrolig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 HerreGUD jeg gir opp! Faen så dårlig, at vi klarer å kollapse SÅ fort er jo helt utrolig. Dagens berg-og-dal-bane-tur? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) 3-3! SYKT! Forbannelsen lever videre Endret 21. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Sukk. Hva skal man si? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Faen i helvete, kan det ikke være slutt nå? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg gir opp. Rett og slett. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Sykeste kampen jeg har sett på lenge. Målene renner inn i begge ender! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det er forjævlig! Nevnarion! Snakk med meg! Hvor faen er Raste? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Nevnarion! Snakk med meg! Hvor faen er Raste? Raste har gjemt seg :!: Om ikke han er utestengt nok en gang :!: Lenke til kommentar
mopani Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Helvete!! At vi ikke kan ri inn seiern! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det er forjævlig! Nevnarion! Snakk med meg! Hvor faen er Raste? hehe, vet ikke. Utrolig irriterende at vi nok en gang bare klarer uavgjort, og spøkelset lever videre. Men FOR en andreomgang, dette var stor underholdning fra begge lag! Og alt i alt så var det vel egentlig et fortjent resultat. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det er forjævlig! Nevnarion! Snakk med meg! Hvor faen er Raste? Har nettopp kommer hjem fra kamp, er fullstendig ødelagt. Jeg er så skuffet, så skuffet, så skuffet! Kan bare si at de to eneste som får godkjent i dag er Hæstad som har vært Vålerenga's beste i hele sesongen, og Leigh. Panzer kan dra til HELVETTE, det eneste han bidrar med er å være den eneste uten hår på banen! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har ikke ord lenger. Jeg savner Kjetil Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Kjetil Wæhler var en av våres beste spillere, og hadde vært det stopperparret med Muri. Panzer er en utrolig dårlig spiller, om du ser på de scoringene i dag så ser du at han er delaktig i alle. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hvorfor i all verden legger vi oss bakpå når vi leder og det er igjen leenge av kampen? Fantastisk at vi scorer 4 mål og tar ledelsen om og om igjen, men det at vi slepper inn 4 mål er rett og slett horribelt! Noe er nødt til å skje på stopperplass! Mot Fredrikstad la vi oss bakpå i 2 omg. det samme skjer litt igjen i denne kampen når vi har ledelsen. Hvorfor jager vi ikke et mål til? Syns Hæstad var fantastisk idag! Ikke bare pga hans to scoringer, men også den ENORME jobben han legger ned! Doffen er tilbake i god gammel form slik han var i Start. Dawda er positv og får til mye på kanten, Martin er bedre enn han har vært tidligere, men fortsatt mye å gå på.. Hagen og Muri gjør en virkelig dårlig kamp! De blir for like , vi skulle hatt en hurtigere stopper som kunne spilt med en av dem.. kanskje Strandberg når han er tilbake fra landslagsoppdrag? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Reginiussen til Enga hadde vært knall! Lenke til kommentar
mopani Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Reginiussen til Enga hadde vært knall! Hadde ikke vært meg imot.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Reginiussen til Enga hadde vært knall! Hadde ikke vært meg imot.. Oddsen for at det skjer derimot Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Lukter ikke Martin på en islending i Brann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå