Firkantbar Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Hadde vært gøy om cupbomba kom for Stabæk! Jeg bor jo i Halden, så den kampen skal jeg ihvertfall få med meg. Hadde vært morsomt å se Kvik Halden slå Stabæk. Men Follo urde vel bli greit, det? Litt mer praktisk enn Verdal, ihvertfall. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg kommer nok ikke til å dra på den kampen. Den går altfor tidlig på en hverdag, så det blir umulig for meg. Det er meldt om 13.500 forhåndssolgte billetter til VIF-FFK i morra. Sjappesjefen tror på 19.000. Vi har ikke sett slike tall siden cupfinalen, så det kan bli moro. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Follo er jo bare drøye 3 mil fra Oslo, det er perfekt, selv om det er midt i uka. Bænkers kamp for min del... Men først og fremst er det bare å glede seg til i morra, har troa på at det kan bli en av de beste kampene på lenge, både på tribunen og på banen. Hvis alle gjør sitt beste for å få med seg venner og familie så kan det bli riktig så mye folk! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er veldig klar for i morra. Billetten min på nedre Bendit er på plass, og jeg er klar for å holde liv i tribuna der! Det blir bra! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Selv om Follo bare er 3 mil fra Oslo, er 18:00 altfor tidlig for min del. Etter skolen jobber jeg fram til 17:30-18:00, så det blir omtrent umulig å rekke den kampen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Er kun 5 min gåing fra skolen min til Ski Stadion, så jeg rekker kampen og skal sansynligvis på kampen. Håper det blir flott vær den dagen Lenke til kommentar
kavk Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Skal nok få med meg follo kampen! Gleder meg til kamp i morra, blir nok bra med folk og pent vær! Om det blir tre poeng kan man jo ta turen på byen etterpå, så det blir nok en fin dag Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Dagen i morra ligger an til å bli perfekt. Kamp kl. 16, grilling og fest etterpå. Alt sammen i et perfekt vær. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 haha typisk at det regner som faen i morgen Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Etter våre tre poeng i morgen blir det toget til Halden hvor det blir enkel festing i byen sammen med Fredrikstadsupportere i fleng! Skal bli deilig! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Det gjør det sikkert Det er meldt bra vær da. Kom heller ikke opp til eksamen, så denne helgen ligger an til å bli den beste på lenge. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 haha typisk at det regner som faen i morgen Håper virkelig det, da får jeg fri og kan se masse kamper Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Går mot seier nå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Herlig med seier av Enga og United idag. Fantastisk lørdag Lenke til kommentar
kavk Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 nervepirrende de siste 10 minuttene men herlig med seier!! Står du stille er du ikke vål'enga!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Alex Mathisen scorer mot Lyn Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 For en fotballdag! Ligagull til Utd og et Vålerenga-lag som fungerer (hvertfall i første). Har flagga med begge draktene i hele dag og kveld Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Bra med Enga-seier! God stemning på stadion også! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Digg med seier. Jeg likte den nye sangen. Mange ble med og hoppet på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå