kavk Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 han mente vel egentlig at fotball var bedre på tv enn webtv.. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Ja, det var nok web vs. tv, IKKE stadion, ro ned her nå Jeg skal ikke til Verdal, jeg hadde allerede satt meg opp på jobb i helga før jeg fikk vite vi skulle spille... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 han mente vel egentlig at fotball var bedre på tv enn webtv.. Håper det Men han skrev jo "best". Kan ikke misforstås. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Fotball er best på TV! Er idioter som deg som gjør at Sør Arena har 5000 ledige plasser hver gang FOTBALL ER BEST PÅ STADION! Say what??? Om du gidder å lese sammenhengen, burde du forstått at dette dreide seg om web kontra TV... Det er "idioter som meg" som står i pissregnet på Ullevål og synger meg hes! Sør Arena står tom av andre grunner..... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 For de som husker litt lenger tilbake en hva som skjedde for 5min siden så kan jeg opplyse om at Osse-mon sansynligvis har litt andre prioriteringen om dagen en å dra på stadion. Om det var han som fikk unge, så er det uansett et latterlig utspill. Selv om han ser på TV, bare nå eller alltid, er fotball uansett MYE, MYE, MYE bedre på stadion. Kamp er klart best på stadion, men mye bedre med TV enn crappy web-sending. Og ja, jeg er mer hjemme nå med en tre uker gammel datter.. Men om det er en trøst skal hun meldes inn i klanen til uka Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Da beklager jeg. Stadion>TV>WEBTV Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Og det er jeg enig i Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Men da er vi enige. Hvor mye vinner vi i dag? Og er DFH klar til neste lørdag? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Vi vinner 3-1 i dag. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) 8-0 Vålerengas lag mot Verdal: 30 Øyvind Bolthof – 33 Amin Nouri, 24 Stefan Strandberg, 4 André Muri, 18 Juan Fuenmayor – 26 Bojan Zajic, 8 Martin Andresen, 17 Mohammed Fellah –11 Morten Berre, 14 Bengt Sæternes, 20 Mostafa Abdellaoue Endret 9. mai 2009 av JuRomanRi Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis det fortsetter slik kan jo dette bli en morsom kamp Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hore.. Det er bare fordi jeg sa det jeg nettopp sa. Fra nå av holder jeg kjeft. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Det er en morsom kamp! Synd jeg ikke har penger til å betale nettbillett Å jøss, nå scora faenmeg verdel. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 haha må jo la dem score en gang, men ikke mer Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Haha, herlig med Vålerenga kjerke i Verdalen Tipper vi tar det rolig i andre, og vinner 6-2 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg blir trist av retningen fotballnorge tar! Ikke engang på VG live oppdateres kampen. Må man virkelig kjøpe seg all verdens rettigheter for å se en forbanna fotballkamp? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Oppdateringer på aftenposten: http://fotball.aftenposten.no/stat/index.j...vm=false#272993 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Synd med den utrolig dårlige returen til Bolt! Ingen direkte Troy-utfordrer med det første, men ALL ære til mannen med 11 sesonger med spill i Enga! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 En behagelig seier i går. Jeg fikk desverre ikke sett kampen, men har sett sammendraget på VIFTV. Synd Bolthos gjorde en tabbe, men den mannen går det bare ikke å klandre. Han har virkelig klubben i sitt hjerte. Når er det alle kampene i 1. runde er ferdigspilt? Og når trekkes 2. runde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå