tendilenz Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 For en fantastisk kveld, dere! Sola kommer til å skinne til langt ut på morrakvisten. Kult at Leigh og Bojan fikk nettkjenning. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Huff, nei! Ikke mer baklengsmål nå.. Kan vi ikke knuse svina 0-5 ??? Bare to til!!!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Imponert over enga nå, altså! Dette hadde jeg IKKE forventa.. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du og resten av fotballnorge! 8D gratulerer med dagen alle sammen, endelig! ^^ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, helt fantastisk! Kampen viser at vi kan om vi MÅ. Nå gjelder det bare å omsette dette til "kan ALLTID!" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 jeg mener dere burde tapt, for da ville Andresen mest antagelig gitt seg Lenke til kommentar
kavk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) jeg mener dere burde tapt, for da ville Andresen mest antagelig gitt seg vi driter i hva en same måtte mene (jeg ihvertfall) digg med seier! kjedelig spillestil av oss, men samma faen :!: seier mot ffk også liin fremover nå, da blir alt bra Endret 6. mai 2009 av kavk Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 jeg mener dere burde tapt, for da ville Andresen mest antagelig gitt seg vi driter i hva en same måtte mene (jeg ihvertfall) Da er vi to! Finnmarkssomalierne kan uttale seg om sitt lag, jeg uttaler meg om mitt! Nydelig kamp i dag. Helt nydelig. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 hehe, siterer fra aftenpostens papirutgave idag ang publikum på molde kampen igår: "imponerende at 50 fra klanen overdøver 7000 fra molde, selv på stillingen 0-0" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Digg med seier Men kampen var jo helt ræva.. Masse masse feil hele tiden. Men jaja, målene som tells, heldigvis Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det var vel årets rareste kamp. Tidenes sjansesløseri fra Molde, og Enga er dødelig effektive. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 http://www.dagbladet.no/2009/05/07/sport/t...erenga/6108431/ Lenke til kommentar
kavk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 bluss er konge! håper vi blusser ned hele stadion mot ffk og liin for å protestere mot utestengelsene og nff sitt regelverk! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 bluss er konge! håper vi blusser ned hele stadion mot ffk og liin for å protestere mot utestengelsene og nff sitt regelverk! Håper ærlig talt folk ikke er så mongo at vi får poengtrekk Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 bluss er konge! håper vi blusser ned hele stadion mot ffk og liin for å protestere mot utestengelsene og nff sitt regelverk! x2. det eneste NFF gjør, er å ødelegge supporterkulturen. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 hadde det vært opp til nff hadde alle sittet stille å nippet på kaffen sin. latterlig om de skal gi poengtrekk hvis man blusser... Espen Knutsen sa det fint: «Vi ber både VIF fotball og forbundet se for seg følgende scenario. NFF har iverksatt poengtrekk i flere av årets kamper på grunn av bengalske lys og innført presedens. VIF og RBK kniver om seriegullet på tampen av sesongen. Hva skjer? Jo undertegnede melder seg inn i Kjernen og blusser vilt på Kjernens tribune i RBK?s siste kamper. RBK blir fratatt poeng og VIF snapper gullet. Sånne regler funker nok fint? Tror ikke det.» Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det var vel årets rareste kamp. Tidenes sjansesløseri fra Molde, og Enga er dødelig effektive. Og det er sjeldent. Om vi faktisk får avslutningene til å sitte i kampene framover, er det største problemet de siste fem årene løst. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Cluet var rett og slett å få ut DFH? Hæææææ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå