Olum Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Fra der jeg satt i Cola så Enga sin straffe veldig stygg ut, men da Start fikk starffe på helt den andre sida, så den veldig billig ut. Men sånn er det vel alltid i kampens hete :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Uansett om det var billige straffer ble det seier som var det viktigste Herlig om han Daniel begynner å score noen mål før sesongen er avsluttet, håper han når opp i 6 mål. Neste år kan han prøve å komme opp i 10. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 F*en at Kjetil er skada.... Men vi har Jørgen Horn og Dan som midtstoppere. Og jeg er sikker på har Jørgen greier den oppgaven helt perfekt neste søndag. Med mindre Kjetil blir frisk da.... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Jeg trur vi klarer oss ganske bra selv med Wæhler ute. Vi har gode alternativer. Håper likevel han ikke blir lenge ute. Noen som veit når han kommer tilbake? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Kjetil er ute i en mnd. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Trist med det, men vi klarer oss likevel. Det blir nok uansett veldig tøft mot et Austria Wien som kommer til å spille superoffensivt her i Norge for å sikre seg et bortemål. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 *kremt* vif spiller borte først;) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Å ja bomma litt der. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 var deilig å se Fredheim.Holm skåre igjen. begynner å bli en stund siden sist Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Ja, han hadde ikke scoret før målet mot Ståbæk i våres. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Jaja, fotballkamp i morgen mot Sandefjord. Tipper det blir 4-1 til enga, Fredheim scorer et, og islendingen scorer et, morten berre 2. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Dere som drar får synge dere hese! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 vet ikke helt hva eg tror jeg. spent så klart. enga har vært veldig uforsigbare i år..spilt bra mot de som er på topp og tapt mot ett annen div lag Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Trur Vålerenga klarer detta i dag. Det blir en jevn kamp. Sandefjord kommer også til å kjempe enormt for en fortsatt Tippeliga-eksistens. Som VPN sier i dag: Det blir enten en veldig fartsfylt kamp med mange sjanser/mål til begge lag eller det blir en 90 minutters lang stillingskrig. Tar Vålerenga 3 poeng i dag, er det bare 2 igjen opp til Rosenborg. Jeg har vedda med broren min om hvem som kommer høyest Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Regner med at vi tar Sandefjord i dag, hvis ikke blir jeg skuffa. En kamp vi bør vinne. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Går kampen på tv? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Går kampen på tv? 9507216[/snapback] På sånn Tv2 Sport kanal. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Deilig med seier. Nesten enda deiligere at Lyn tapte og at vi har tatt dem igjen på tabellen. Lillestrøm tapte også ^^ Det litt dumme med Tromsøs seier over Lillestrøm er jo at de har like mye poeng som oss. Det hadde vært fint å få rista av seg nordlendingene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Dette var herlig. Spesielt gøy at Zajic fikk vist seg fram, og bidro til at Berre satte to scoringer. Virker som en veldig lovende spiller. Det som ødela litt var episoden med han som kasta ølboksen i hodet på en Sandefjord-spiller. Sånn burde alle og enhver holde seg for gode til. Flott at andre i Klanen tok ansvar og fikk tatt han. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Til tross for to nye scoringer av Berre i dag, så synes jeg at han gjør mye rart. Han fikk f.eks. fortjent gult kort for filming i dag - på noe helt unødvendig! Han rundet keeper og fikk dermed en kjempesjanse, men isteden kaster han seg og håper på frispark i god posisjon. Noe så idiotisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå