Stupedama Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=562610 Vi kan vel kreve så mye vi bare vil, men jeg tror dessverre ikke at vi er kvitt han helt ennå. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som har sjekket klanskortet eller? Likte det ikke...Buhuu :\ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg har ikke fått mitt enda, men jeg så på en kompis sitt. Litt ironisk at VIF er imot bruk av bluss, men pryder hele Klanskortet med et vakkert blussebilde. Endret 5. mai 2009 av Olum Lenke til kommentar
kavk Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 klanen er en uavhengig supporterklubb og klanen er ikke imot blussing (ihvertfall ikke organisert) Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er det feil å ha følelsen av å håpe på tap mot Molde? Er det eneste måten vi kan se forandringer i Vålerenga? Lenke til kommentar
kavk Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 håper vi vinner, og at vi vinner alle kampene i år og at vi blir best i norden til nesteår! men tror ikke det skjer=/ Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kampen mot Molde er en sånn kamp enga plutselig kan spille jævlig bra i og vinne overlegent, hadde vært typisk enga. Men tatt årets resultatet i betraktning for både molde og oss så ser det vel ikke veldig lyst ut. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bildet er jo det samme som "sist", eller et par år siden bare forstørra? Orker ikke tenke på det jeg, fikk ønsket Martin lykke til i stad i alle fall:) Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Litt synd at klanskortet først kommer etter at Enga er hekta av medaljekampen. Men skal ikke rakke ned på frivillig innsats. Og kortet er jo fint da. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kortet er fint, men jeg likte fjorårets bedre Hvor mye taper vi med mot Molde, da? Lenke til kommentar
kavk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 2-2 også blir vi snytt for ett straffespark! :cool: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Huff, nei! Ikke mer baklengsmål nå.. Kan vi ikke knuse svina 0-5 ??? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nesten så jeg håper vi taper, siden det hvertfall vil sette litt fart i sakene omkring trenerposisjonene og Martin Andresen. En seier vil bare fornye hans tillit, men forandre fint lite annet. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nja, jeg tror ikke det skjer selv om vi taper jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Perkins er levende vegg nå, vi blir rundspilt av det jeg har sett... Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Takk Enga for at dere banker Molde og RBK får sjansen til å få ett forsprang :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Leigh og Moa har vært fryktelig ræva i dag. Doffen, banens beste! Wohooo Endret 6. mai 2009 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå