Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

jeg er en av få som ønsker familien Hæstad alt godt, og vil gjerne ha Doffen tilbake til Start i framtida :)

broren hans er ikke så veldig godt likt heller fordi han brukte et VIF-skjerf på cupfinalen ifjor, teit synes jeg!

Har fått med meg det, og det er godt å høre. :)

Det med broren hans og vif-skjerfet har jeg fått med meg, og kan jo være ganske enig i at det var unødvendig. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva tror du skjer når du diskuterer inne på denne tråden dagen etter at dere har knust oss? tror du vi sitter her og: ja så koselig en start supporter som vil prate med oss

hold deg heller borte fra denne tråden med mindre du har noe positivt å si til oss som f.eks det ene bolanos skrev.

Må virkelig berømme deres innsats på tribunen. Klanen var helt råe. Vi hadde ikke sjanse. Oslosnobbene i Menigheden Øst sang jo ikke med engang, vi var 15 +- personer som sang, mot noe som virka å vært 7-8000. Enkelte ganger fikk faktisk vi frysninger av trykket dere holdt. Imponerende. Dog litt gøy at VG har klart å sette micen rett foran oss, slik at de bare hørte oss der

håper du skjønner hvor irriterende det er når folk skal slenge dritt dagenderpå. ikke pga det er start (de driter jeg i) men pga hele laget vårt holder på å/har rakna.

Lenke til kommentar

Denne diskusjonen om Doffen høres litt ut som om Vålerenga er den nye dama som er mye finere og bedre i senga, og Start er den stygge eksen som klager over at Doffen sa at han aldri ville kysse en annen jente igjen. Synes Bolanos har en dårlig sak her, men det kan godt hende Doffen har uttalt seg litt feil i media. Det vet jeg ikke, men dersom det 7Bolanos sier stemmer, kan det jo tyde på at Hæstad har vært en smule korttenkt. Men jeg liker Hæstad, og synes det er unødvendig å kalle han for judas og synge hatsanger til/om han.

Lenke til kommentar

samebror: Er han karen som står til venstre med banneret den samme fyren som var med i heia tufte? Autograjegeren?

Anyways, en morsom ting etter en ellers så trist helg er jo at dere startgutta tror at noen i enga bryr seg om dere, beklager å si det, men dere stiller i samme kategori som Odd, Molde og flere til, dere er kun et nødvendig onde for å fylle tabellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...