Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så forskjellen på en helt og en judas er rett og slett hvem som er flinkest til å smiske med gamleklubben?

Come on....Hæstad babla da også masse om hvor mye han elsket Start og at han nødig ville være med og slå dem, når han dro til Vålerenga. Men forventes det virkelig at han skal sette seg på bakbeina og nekte å spille når han får muligheten?

ja han spiller en kamp mot Odd, jobben hans er jo å spille så bra som mulig der han er

Er det ikke NØYAKTIG det samme Hæstad gjør da?

Det du sier gir absolutt ingen mening.

Lenke til kommentar
Doffen gjorde en bra innsats for oss, men nå har han byttet lag, både utenpå og inni. Det er ikke akseptabelt.
Da han gikk sa han at han aldri ville spille mot Start, han skulle spør om å slippe. Det spurte han ikke om.

Han vil helst ikke spille mot Start men Martin Andresen gir klar beskjed til media at hvis ikke Doffen er 100% Enga-spiller da er det raskt bort.

Etter den uttalelsen fra Andresen er det vel klinkende klart at å spørre om å få slippe å spille mot Start ikke er aktuelt.

I tillegg jubler han ikke på sin egen scoring i respekt for gammelklubben selv etter å ha blitt hetset av Start-supporterne.

Kanskje på tide at dere i Start viser litt respekt selv også!!!

Lenke til kommentar

Du misforstår, det er ikke JEG som sier at Jarstein har forlatt klubben på en dårlig måte. Jeg er imot hele opplegget med at supportere kaller spillere Judas o.l. Det er flott at dere fortsatt er glad i Jarstein og alt det der, kjempefint. Men når du er det, så skjønner jeg ikke at du samtidig kan forsvare måten Start-supporterne behandler Doffen på.

Lenke til kommentar
Så hvor er poenget?

*Lovte supporterne at han aldri ville spille for noen annen norsk klubb enn Start (dette var 1 mnd før han forlot oss). (Fredrik holdt dette løftet)

*Doffen velger å fortlate Start til fordel for et lag supporterne har et heller betent forhold til, og som snøyt oss for gullet (sammen med Svein Oddvar) i 2005.

*Etter Doffen blir konfrontert med sine brutte løfter etter avgjørelsen om å gå til enga, sier han det aldri blir aktuelt å kysse klubbemblemet og at han helst vil unngå å møte Start. Begge disse "løftene" er brutt.

*Han har også før han gikk til enga hyllet klubben og klanen, og uttalt i media at han har alle klanen cdene og er fascinert av klubbens supportere.

Det er poenget. Jeg har skrevet det før også, men du må tydeligvis ha det inn med teskje.

Lenke til kommentar
Så hvor er poenget?

*Lovte supporterne at han aldri ville spille for noen annen norsk klubb enn Start (dette var 1 mnd før han forlot oss). (Fredrik holdt dette løftet)

*Doffen velger å fortlate Start til fordel for et lag supporterne har et heller betent forhold til, og som snøyt oss for gullet (sammen med Svein Oddvar) i 2005.

*Etter Doffen blir konfrontert med sine brutte løfter etter avgjørelsen om å gå til enga, sier han det aldri blir aktuelt å kysse klubbemblemet og at han helst vil unngå å møte Start. Begge disse "løftene" er brutt.

*Han har også før han gikk til enga hyllet klubben og klanen, og uttalt i media at han har alle klanen cdene og er fascinert av klubbens supportere.

Det er poenget. Jeg har skrevet det før også, men du må tydeligvis ha det inn med teskje.

Han har aldri LOVT det, men han regnet med.

Doffen ville ikke spille i en møkkaklubb som lå i 1.divisjon :)

Lenke til kommentar

Dette var vel kanskje før Start rykket ned i 1.divisjon, eller hva?

Etthvert brødhue må jo forstå at en spiller av Hæstads kaliber ikke har lyst til å ta et skritt tilbake i karrieren ved å spille i adecco.

Vålerenga ga ham det beste tilbudet. Can you blame him?

Supportere må lære seg å skjønne at for MANGE fotballspillere handler det mye mer om penger, bonuser, avtaler og videre karrieremuligheter enn de liker å tro.

Å kysseklubbemblemet var kanskje unødvendig, men etter hvordan menigheden har behandlet ham så forstår jeg godt at han vil "gi noe tilbake". Og angående å spille mot Start så har jeg allerede uttalt meg om det; mener du han skulle nektet å spille? Hvordan ville det sett ut? Hadde neppe blitt særlig populært i klubben han er i nå hva? Og uansett hvor mye dere hater det så spiller han for Vålerenga, og da må han forholde seg til den jobben han har der. Ikke holde på og sutre over at han ikke vil spille mot mamma.

Har du noen kilde på dette? Uansett, det er vel ikke kriminelt å være fascinert av en annen klubb og supporterne deres? Jeg holder selv med VIF, men det er da mange andre klubber jeg på ett eller annet vis er fascinert over. Han er da neppe den eneste spilleren i verden som har uttalt seg positivt om en annen klubb. Syns bare det er positivt jeg, at det også finnes folk som er i stand til å se positive ting hos en motstander, og kan berømme det.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Voldsomt så mange Start-supportere som har flytta inn i tråden her i det siste. Dere vet, dere har deres egen tråd her. Men der har det ikke vært aktivitet på en stund, så jeg skjønner jo at dere mye heller vil være her. Et bra bilde på startsupporterne som foretrekker å rakke ned på andre lag i stedet for å fokusere på eget lags prestasjoner.

Lenke til kommentar

Det jeg skrev kom litt feil ut. Jeg snakka ikke om bildet ditt. Jeg snakka om at start-supportere i denne tråden som rakker ned. Ingenting vondt å si om bannerne deres og alt det der, jeg syns det er gøy med supportere som lager liv på tribunene. Men det hører kanskje ikke så veldig hjemme i DENNE tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...