Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Judas burde ikke spilt fast. Vil mye heller ha Bruer og Kleiven/Myggen da. Håper enga rykker ned og at Judas må spille Adecco likevel :D

Du eier virkelig ikke respekt du? Mannen har blødd for Start, og har følelser fortsatt... Synes det er umodent av Start supporterne å holde på slik! Lyn fansen tok det med fatning da Jan Derek kom til Enga, og Enga fansen tok det sånn halveis med fatning da Gashi dro til Brann... Men de spotter og buer ikke på Gashi uansett, pågrunn av innsatsen han gjorde i Enga, ettersom det er det som virkelig teller! VOKS OPP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å hate en person som har gjort så mye for et lag, bare for at han går til en annen klubb, er helt latterlig. Akkurat som RBK-supporterne som hater Vidar Riseth fordi han er i LSK nå. Syns det blir for dumt altså. Vitner om en selvsentrert og dårlig dømmekraft.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Å hate en person som har gjort så mye for et lag, bare for at han går til en annen klubb, er helt latterlig. Akkurat som RBK-supporterne som hater Vidar Riseth fordi han er i LSK nå. Syns det blir for dumt altså. Vitner om en selvsentrert og dårlig dømmekraft.

Det er jo bare 50% av grunnen. Les postene mine du heller.

Doffen gjorde en bra innsats for oss, men nå har han byttet lag, både utenpå og inni. Det er ikke akseptabelt.

Lenke til kommentar

Det er jo bare 50% av grunnen. Les postene mine du heller.

Doffen gjorde en bra innsats for oss, men nå har han byttet lag, både utenpå og inni. Det er ikke akseptabelt.

Men at spillere kommer fra andre klubber til dere, det er helt greit altså?

Makan til enveistenking.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Men at spillere kommer fra andre klubber til dere, det er helt greit altså?

Makan til enveistenking.

Det har litt med det såkalte supporter-syndromet.

En spiller som drar fra klubben til en annen norsk klubb er Judas, så sant han har fått spilletid i egen klubb. Huseklepp kunne sikkert reist til Stabæk uten det verste judasstempelet, siden han stort sett var benkefyll. Eventuelt må det en god slump tiltrengte penger motsatt vei.

En spiller som kommer til klubben, kommer selvsagt på grunn av sin skjulte kjærlighet til klubben. Han har bare spilt i andre klubber tidligere, fordi han har ventet på tilbud fra klubben i sitt hjerte...

Lenke til kommentar

Har du fått med deg noen av uttalelsene hans i media eller?

Da han gikk sa han at han aldri ville spille mot Start, han skulle spør om å slippe. Det spurte han ikke om.

Han sa han aldri skulle tilbake til sørlandet uten å ha knust Start (forøvrig veldig bra, er bare å slå enga hver kamp så ser vi aldri Judas igjen :))

Og han sa han var ekstra motivert før kampen mot Start.

Lenke til kommentar
Da han gikk sa han at han aldri ville spille mot Start, han skulle spør om å slippe. Det spurte han ikke om.

Ærlig talt, trodde du virkelig på det? Da er du jammen naiv.

Greit at mange spillere har "klubben i sitt hjerte" og bla bla bla alt det der, men for dem selv handler det stort sett om å få mye spilletid, uansett for hvem og mot hvem. At supportere går rundt og innbiller seg at alle spillerne skal ha et like kjærlig forhold til klubben som dem selv, er bare idioti.

Og hva med Bolanos, som du selv har oppkalt deg etter? Han dro fra Deportivo Saprissa til OB etter å ha vært der i 6 år, og deretter videre til Start. Du er klar over at helten din er en "judas" også, hva? Hva skjer den dagen han selges til en annen tippeligaklubb? Er du like glad i ham da?

Eller hva om Doffen kommer tilbake til Start? Vil du hate ham like mye da? JA, vil du selvsagt si, men vi vet begge bedre enn det. Start-supporterne ville omfavnet ham så snart han var tilbake. Akkurat som Rosenborgsupporterne omfavnet sin forhatte Steffen Iversen når han kom hjem fra Vålerenga.

Lenke til kommentar

Riseth er et dårlig eksempel :p

Han er en spiller alle hater, det er digg å ha en slik "drittsekk" på eget lag, men å spille mot han er nok forferdelig, da han er en gjennomført drittsekk.

Men uansett, for en rbk spiller og gå til LSK er ufattelig, er jo en av våre største rivaler.

Lenke til kommentar

Riseth er et dårlig eksempel :p

Han er en spiller alle hater, det er digg å ha en slik "drittsekk" på eget lag, men å spille mot han er nok forferdelig, da han er en gjennomført drittsekk.

Men uansett, for en rbk spiller og gå til LSK er ufattelig, er jo en av våre største rivaler.

Nettopp derfor jeg liker Riseth, fordi han turte å gjøre det utilgivelige. At han selv er trønder gjør det hele enda bedre. I tillegg var det jo på grunn av at RBK selv ikke var interessert i å satse videre på ham, at han dro til en klubb der han ble lovet spilletid. Hva forventer man at han skal gjøre da, sitte på benken resten av karrieren av kjærlighet til klubben sin?

At Doffen gikk fra Start var fordi de ikke var gode nok til å beholde plassen sin i Tippeligaen. Skal han hates da, bare fordi han er interessert i å holde karrieren sin på topp og beholde landslagsplassen, i stedet for å la alt gå i dass ved å rykke ned sammen med klubben i sitt hjerte?

Misforstå meg rett, det er flott med spillere som er trofast mot klubben sin og over lengere tid har blitt sterke maskoter for den, men en del supportere tror til tider litt for godt og naivt om egen klubb og spillere.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
*snip*

Hvordan skal Bola kunne bli en slik sviker? Han er ikke oppvokst her. Det som er verst med Doffen, er jo at hjertet hans har sviktet. Som vi sang: "Hvor er hjertet ditt, Doffen?" Det er fælt.

Og jeg tror du har rett. Jeg kommer nok til å juble om Doffen spiller bar for oss ei gang i fremtida. Men jeg håper likevel jeg slipper den problemstillinga. La Christer spille heller.

EDIT: Leste siste innlegget ditt, og du tar virkelig ikke poenget mitt, så jeg gidder ikke mer.

Endret av 7Bolanos
Lenke til kommentar
*snip*

Hvordan skal Bola kunne bli en slik sviker? Han er ikke oppvokst her. Det som er verst med Doffen, er jo at hjertet hans har sviktet. Som vi sang: "Hvor er hjertet ditt, Doffen?" Det er fælt.

Og jeg tror du har rett. Jeg kommer nok til å juble om Doffen spiller bar for oss ei gang i fremtida. Men jeg håper likevel jeg slipper den problemstillinga. La Christer spille heller.

EDIT: Leste siste innlegget ditt, og du tar virkelig ikke poenget mitt, så jeg gidder ikke mer.

Hvor er hjertet til Doffen? Er du dum? Han var skuffet over klubben, og grinte over behandlinga dere gav han! Er ikke det hjerte for klubben vet ikke jeg!

Lenke til kommentar
Hvor er hjertet til Doffen? Er du dum? Han var skuffet over klubben, og grinte over behandlinga dere gav han! Er ikke det hjerte for klubben vet ikke jeg!

Hva annet kan han forvente, når han går ut i media og vil knuse Start?

Det er tross alt jobben hans å knuse lag, så what's the big deal :shrug:

Lenke til kommentar

Skjønner meg veldig på bananas her. Da Erik Holtan som er en stoooor odd helt plutselig valgte å spille for Bryne i kvalikken mot Odd for noen år siden ble de fleste ganske irritert og skuffet over hva han gjorde. På samme måte har egentlig Hæstad skuffet sørlandet, han drog ikke akkurat med stil.

Jarstein er et perfekt eksempel på hvordan du skal forlate klubben i hjertet. Han har tusen ganger uttalt at han elsker Odd og vil tilbake senere i karrieren.

Lenke til kommentar
Jarstein er et perfekt eksempel på hvordan du skal forlate klubben i hjertet. Han har tusen ganger uttalt at han elsker Odd og vil tilbake senere i karrieren.

Men likevel står han i mål for Rosenborg og hindrer Odd i å score mål når de spiller mot dem. Noe som blir akkurat like "forræderisk" som at Hæstad scorer mål mot Start. Så hvor er poenget? Og hvorfor er Jarstein et "perfekt eksempel" på hvordan man skal forlate klubben i hjertet, mens Hæstad "drog ikke akkurat med stil"? Begge dro fra klubben sin når den rykket ned til Adecco, og ingen av dem gikk til klubber som kan kalles erkerivaler av den tidligere klubben deres. Vålerenga/Start -> Neeh, lite rivalisering der. Rosenborg/Odd -> Neh, ikke der heller.

Så hvor er forskjellen? Det må du jammen forklare meg.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Men likevel står han i mål for Rosenborg og hindrer Odd i å score mål når de spiller mot dem. Noe som blir akkurat like "forræderisk" som at Hæstad scorer mål mot Start. Så hvor er poenget?
ja han spiller en kamp mot Odd, jobben hans er jo å spille så bra som mulig der han er for å ta et riktig steg til utenlandsproffen. Som bananas sa så ville jo hæstad gjerne knuse start, og han har ikke hintet veldig mye til at han fortsatt har hjertet der.

Og hvorfor er Jarstein et "perfekt eksempel" på hvordan man skal forlate klubben i hjertet, mens Hæstad "drog ikke akkurat med stil"?
Fordi jarstein har forklart at det bare er et steg i hans utenlandsdrøm, og at han elsker Odd og vil tilbake senere. Han prøvde på alle måter å unngå å få oss skuffet. Som sagt så spilte jo Jarstein mot Odd og vil selfølgerlig vinne kampen, men det er jo rett og slett fordi det er jobben hans å spille bra. Han følger med på oss hver runde og vil vi skal vinne kampen. Er noen ganger å se som tilskuer i skien også.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...