PatSharpX Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fy faen så ræva!!! Herregud, i dag var første gangen jeg gikk fra plassen min før dommeren blåste av. Orket ikke se mere... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Synes førsteomgang var patetisk, men andreomgang var bedre. Vi kunne også ha avgjort da det stod 2-2. Synd med overtiden Men tribunekampen gikk i engas favør Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Men tribunekampen gikk i engas favør Ehh... Okay? Dere spilte jo på hjemmebane. Endret 3. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Men tribunekampen gikk i engas favør Ehh... Okay? Dere spilte jo på hjemmebane. På vgtv hørte jeg start supporterne mye mer, og bedre en klanen =o Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Men tribunekampen gikk i engas favør Ehh... Okay? Dere spilte jo på hjemmebane. På vgtv hørte jeg start supporterne mye mer, og bedre en klanen =o Spesielt da Bolaños scorte siste målet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noe av det morsomste jeg vet er å gni det inn når andre lag har tapt. At folk har interesse av å komme inn i tråden vår for å slenge bemerkninger betyr bare at de tenker på oss, enten med hat eller kjærlighet. Jeg vil heller tilhøre et lag som alle enten elsker eller hater enn et lag som alle bare gir totalt faen i. Start f.eks. Hvilke supporterklubber har Start på "hatlista" si? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg sier bare at om man blir hakka på og dømt nord og ned før mistankene blir gjort til skamme, er det deilig å endelig kunne snu situasjonen rundt. Til slutt avslutter jeg med at det er fotball det er snakk om, og at det tapende laget aldri vil føle seg helt tilfreds og finne feil på enten supportere, spillere eller dommere. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Var to ganske tvilsomme dommeravgjørelser i denne kampen og, og med en annen dommer kunne resultatet blitt både 2-4, eller 1-4 Resultatet kunne fort snudd andre veien også om dommeren hadde vært "perfekt". Fra kampreferatet: 46 - Blir Vålerenga snytt for mål eller straffe? Fellah legger opp til Moa på venstrekanten. Han slår hardt inn foran mål. Borgersen og Høie roter det til, og TV-bildene viser i alle fall en klar hands på Borgersen. Ballen ser ut til å bli stoppet på streken. Moa ble forøvrig også stygt taklet av Freeman i det han la inn, uten at dommer Moen synes det var noen forseelse. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hva er det Ivar Hoff fabler om? Hevder at vi holdt en stille protest mot trenerteamet, og hverken bejublet spillerne under "navneoppropet" eller under kampen... wtf? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ivar Hoff er en komisk figur. "Jeg ville ringt Åge Hareide. Hareide er ledig..." Neitakk. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hehe, men sett at trenerteamet må gå snart; hvilke alternativer er det egentlig som er aktuelle? Håper på noen som kan få spillerne til å slippe ned skuldra og ha det litt gøy, vi så jo hvordan det gikk i cupfinalen da de hadde hatt gamlekara som "trenere". Jeg har egentlig hatt troen på "Prosjekt Martin" helt frem til nå, men om vi taper neste runde synes jeg det begynner å se mørkt ut. Og med tanke på at det er Molde borte, så er jeg ikke optimist. Hvis vi taper (hvilket er meget sannsynlig om spillerne ikke hever seg ti hakk) har vi plutselig 6 poeng etter åtte runder og er så godt som hektet av alt som kan minne om medaljekamp før vi i det hele tatt har kommet ordentlig i gang. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Medaljene kan dere glemme uansett i år. Dem er alt delt ut av Ivar Hoff och co til Rbk, Molde og Start. Spenningen med VIF for tiden, er vel hvor lenge treneren sitter og hvem som eventuelt tar over. Om treneren sitter lenge nok, kan vi også få litt spenning mot slutten av sesongen også ... Forøvrig tydelig at Martin har plukket opp litt av Hareide, for VIF spiller jo like planløst som landslaget gjorde i store deler av fjoråret. Kanskje Hareide kan gå rett inn og ta over uten at man vil merke forskjell i mangel på spillestil. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvem kan erstatte Martin? Mons Ivar Mjelde? Thor Thodesen? Åge Hareide? Stig Inge Bjørnebye? Ivar Morten Normark? Nils Arne Eggen? Arne Sandstø? Det er vel disse som er ledig som har erfaring de siste årene i norsk Tippeliga. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvem kan erstatte Martin? Mons Ivar Mjelde? Thor Thodesen? Åge Hareide? Stig Inge Bjørnebye? Ivar Morten Normark? Nils Arne Eggen? Arne Sandstø? Det er vel disse som er ledig som har erfaring de siste årene i norsk Tippeliga. De selger nok ikke Martin selv om han blir sparket som "manager"? Da er Mons Ivar uaktuell. Thor Thodesen kan være aktuell, men VIF sikter vel "høyere". Nils Arne er uaktuell. Tipper det kan stå mellom Hareide, Sandstø og Nordmark. Gud bedre om Nordmark tar over.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvilke supporterklubber har Start på "hatlista" si? For oss unge rundt 18 år, er dere den verste. Derfor var det vilt gøy å slå dere. Men skal ikke komme her og slenge dritt. Viking er også høyt oppe, men de er elendige, og vi eide dem jo på tribunen borte :!: Må virkelig berømme deres innsats på tribunen. Klanen var helt råe. Vi hadde ikke sjanse. Oslosnobbene i Menigheden Øst sang jo ikke med engang, vi var 15 +- personer som sang, mot noe som virka å vært 7-8000. Enkelte ganger fikk faktisk vi frysninger av trykket dere holdt. Imponerende. Dog litt gøy at VG har klart å sette micen rett foran oss, slik at de bare hørte oss der :!: Og Doffen kan brenne. Gledet meg å se han på bakerste stolpe, så meg rett inn i øynene, og vi buet og skrek mot han, og han hadde tårer i øynene og ristet på hodet. Det er et bilde jeg aldri glemmer. Håper aldri vi får de judas igjen her på Sørlandet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvilke supporterklubber har Start på "hatlista" si? For oss unge rundt 18 år, er dere den verste. Derfor var det vilt gøy å slå dere. Men skal ikke komme her og slenge dritt. Viking er også høyt oppe, men de er elendige, og vi eide dem jo på tribunen borte :!: Må virkelig berømme deres innsats på tribunen. Klanen var helt råe. Vi hadde ikke sjanse. Oslosnobbene i Menigheden Øst sang jo ikke med engang, vi var 15 +- personer som sang, mot noe som virka å vært 7-8000. Enkelte ganger fikk faktisk vi frysninger av trykket dere holdt. Imponerende. Dog litt gøy at VG har klart å sette micen rett foran oss, slik at de bare hørte oss der :!: Og Doffen kan brenne. Gledet meg å se han på bakerste stolpe, så meg rett inn i øynene, og vi buet og skrek mot han, og han hadde tårer i øynene og ristet på hodet. Det er et bilde jeg aldri glemmer. Håper aldri vi får de judas igjen her på Sørlandet. Doffen ga dere opprykk og seriesølv med et håndfull andre spillere, dette har dere tydeligvis glemt, dere bør skamme dere Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Samtidig forsvant han fra Start som en rotte fra et synkende skip. Han ville til en toppklubb. Det er nok med en stor dose skadefryd Start-fansen ser Enga sliter. Strømstad er vel fortsatt en helt der nede. Så lenge Myggen er tilbake, ville ikke Doffen fått spille uansett. (Ikke om jeg satte opp laget iallefall.. ) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Samtidig forsvant han fra Start som en rotte fra et synkende skip. Han ville til en toppklubb. Det er nok med en stor dose skadefryd Start-fansen ser Enga sliter. Strømstad er vel fortsatt en helt der nede. Så lenge Myggen er tilbake, ville ikke Doffen fått spille uansett. (Ikke om jeg satte opp laget iallefall.. ) Tss...Doffen hadde spilt fast og det vet du! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Judas burde ikke spilt fast. Vil mye heller ha Bruer og Kleiven/Myggen da. Håper enga rykker ned og at Judas må spille Adecco likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå