Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha Petter Myhre tilbake, det er faktisk skam å holde med Vålerenga om dagen. Når Bolanos får herje fritt, så god er han ikke. Han er ikke umulig å ta, dem hadde for stor respekt for han og lot han være for mye fri.

Men, men.

Rettferdigheten seirer iallefall.

God kamp for en nøytral supporter, start skulle ledet 3-1, istedet blir det 2-2, og spenning helt ut.

Vel, rettferdigheten er vel å dra i. Vi eide jo 2.omg.

Lenke til kommentar
Er det norges dårligste forsvarsspill vi ser her i dag?

Vi har jo ingenting i laget vårt, Martin Andresen har ødelagt noe som var godt. Se tilbake på 07 sesongen der vi hadde utrolig godt forsvar.

Gud, som jeg savner Wæhler, Grindheim & co :(

Lenke til kommentar

Martin, Breen og Toro bør se til helvete å komme seg vekk fra klubben. Etter kamp i dag ble det sunget at vi vil ha Breen ut. Nå har ikke styret tillit av supporterne.

De overbetalte idiotene som kaller seg fotballspillere driter vel i om de taper eller ikke, lønna får de uansett (virker sånn når man ser på hvor mye de gidder). Jeg står på stadion og synger meg hes kamp etter kamp for så bare å bli pissa på. Det er en grense for hvor mye en supporter tåler. Det eneste som mangler nå er at vi rykker ned. Spillet i dag tilsier i hvertfall at vi ikke har noe som helst å gjøre i Tippeligaen.

Lenke til kommentar
Martin, Breen og Toro bør se til helvete å komme seg vekk fra klubben. Etter kamp i dag ble det sunget at vi vil ha Breen ut. Nå har ikke styret tillit av supporterne.

De overbetalte idiotene som kaller seg fotballspillere driter vel i om de taper eller ikke, lønna får de uansett (virker sånn når man ser på hvor mye de gidder). Jeg står på stadion og synger meg hes kamp etter kamp for så bare å bli pissa på. Det er en grense for hvor mye en supporter tåler. Det eneste som mangler nå er at vi rykker ned. Spillet i dag tilsier i hvertfall at vi ikke har noe som helst å gjøre i Tippeligaen.

Er helt enig i det du sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...