Havard_92 Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Dere burde jo se på det som negativt om Martin er tilbake. Laget forsterkes jo uten han. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Ja, for midtbanen ble jo fryktelig mye bedre når Martin måtte ut mot LSK? Heksejakten tar liksom aldri slutt. Tror forresten Bojan også er ute, han var ikke med på feltet i går, og jogga på tredemølle istedet... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Meldes om ca 1300 gule og svarte. Mange, mange som bor på Østlandet, mange kjører privat, og vi har fylt en buss også Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Er vell på tide at start går på en smell på bortebane nå Lenke til kommentar
kavk Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 har dere klart å fylle en hel buss?:O Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 har dere klart å fylle en hel buss?:O Faktisk :!: Veldig få som gidder ta buss, de fleste kjører privat. Ikke spør meg hvorfor. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Skam å se Vålerenga om dagen, helt utrolig skam. Vi spiller mot en som er narkoman til og med, fy faen skam. Gidder faen ikke å se mere av Vålerenga, nå må vi ha en mere kreativ trener som har erfaring! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Doffen for faen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 DOFFEN mot gamleklubben! OOOH YEAH! Var hvertfall et lite lyspunkt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Nå er det på tide at Martin takker for seg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Fy faen det var dråpen! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Andresen ut Nils Arne inn? Det hadde ihvertfall vært kult Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Rettferdigheten seirer iallefall. God kamp for en nøytral supporter, start skulle ledet 3-1, istedet blir det 2-2, og spenning helt ut. Endret 3. mai 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vil ha Petter Myhre tilbake, det er faktisk skam å holde med Vålerenga om dagen. Når Bolanos får herje fritt, så god er han ikke. Han er ikke umulig å ta, dem hadde for stor respekt for han og lot han være for mye fri. Men, men. Rettferdigheten seirer iallefall. God kamp for en nøytral supporter, start skulle ledet 3-1, istedet blir det 2-2, og spenning helt ut. Vel, rettferdigheten er vel å dra i. Vi eide jo 2.omg. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Er det norges dårligste forsvarsspill vi ser her i dag? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) I mine øyne vant Start fortjent. De skapte like mye som dere i andre omgang, og var best i første. Men, som jeg sa isted, konge kamp for nøytral supporter, koste meg jeg Bolanos er uten tvil for god for TL Endret 3. mai 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Er det norges dårligste forsvarsspill vi ser her i dag? Vi har jo ingenting i laget vårt, Martin Andresen har ødelagt noe som var godt. Se tilbake på 07 sesongen der vi hadde utrolig godt forsvar. Gud, som jeg savner Wæhler, Grindheim & co Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Martin, Breen og Toro bør se til helvete å komme seg vekk fra klubben. Etter kamp i dag ble det sunget at vi vil ha Breen ut. Nå har ikke styret tillit av supporterne. De overbetalte idiotene som kaller seg fotballspillere driter vel i om de taper eller ikke, lønna får de uansett (virker sånn når man ser på hvor mye de gidder). Jeg står på stadion og synger meg hes kamp etter kamp for så bare å bli pissa på. Det er en grense for hvor mye en supporter tåler. Det eneste som mangler nå er at vi rykker ned. Spillet i dag tilsier i hvertfall at vi ikke har noe som helst å gjøre i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Martin, Breen og Toro bør se til helvete å komme seg vekk fra klubben. Etter kamp i dag ble det sunget at vi vil ha Breen ut. Nå har ikke styret tillit av supporterne. De overbetalte idiotene som kaller seg fotballspillere driter vel i om de taper eller ikke, lønna får de uansett (virker sånn når man ser på hvor mye de gidder). Jeg står på stadion og synger meg hes kamp etter kamp for så bare å bli pissa på. Det er en grense for hvor mye en supporter tåler. Det eneste som mangler nå er at vi rykker ned. Spillet i dag tilsier i hvertfall at vi ikke har noe som helst å gjøre i Tippeligaen. Er helt enig i det du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå