Anonym234 Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Mhm, men det skjer nok ikke.. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Mhm, men det skjer nok ikke.. Bedre at vi får solgt han nå og får en slant med penger, enn at kontrakten hans går ut, og storklubbene kan hente han gratis, og vi blir sittende igjen med ingenting.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Joa, sånn sett. I natt drømte jeg at jeg var på en samling av et slag, så kom Toro inn og fortalte at Mos og Moa måtte tilbake til Skeid, det var visst tvang. Han som satt ved siden av meg besvimte eller fikk hjertetrøbbel pga det Så kom Martin inn i rullestol (?) og bekrefta det, og sa at det ikke var noe de kunne gjøre. Og oppi alt så skulle jo Daniel bort. Det var en slitsom drøm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Verdal - Vålerenga i cupen. Dere burde minst score ti mål mot dem. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Verdal - Vålerenga i cupen. Dere burde minst score ti mål mot dem. Ikke si det, de har jo unektelig fryktelig flaks i lottobygda.... Lenke til kommentar
kavk Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 jeg skal så jævlig kjøpe med en lottokupong når vi drar dit! :!: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Konge, må nesten dra til Verdal og se de spille mot VIF Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 I natt drømte jeg at jeg var på en samling av et slag, så kom Toro inn og fortalte at Mos og Moa måtte tilbake til Skeid, det var visst tvang. Han som satt ved siden av meg besvimte eller fikk hjertetrøbbel pga det Så kom Martin inn i rullestol (?) og bekrefta det, og sa at det ikke var noe de kunne gjøre. Og oppi alt så skulle jo Daniel bort. Det var en slitsom drøm Det eneste positive må være Martin i rullestol, da dette betyr at han ikke kan spille. Men Moa, Mos og Daniel ut hadde ikke vært så morsomt. Ja, vi bør da for all del ta Verdal. De må ha all verdens flaks for å klare å stå imot Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Vi skal møte Verdal borte og RBK skal møte Gjøvik borte. Hvorfor kunne ikke NFF fikset det så vi hadde møtt Gjøvik. Da hadde vi kjørt 10 busser opp dit og fylt opp 80% av stadion. Det blir nok ikke like mange som skal opp til bartebygda. Endret 29. april 2009 av Olum Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Tenk deg om en halv gang, Olum.. NFF vil da vel aldri tilrettelegge noe som helst for noen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Jeg vet jo det. Det virker som NFFs høyeste ønske er at alle kamper skal være publikumsfrie, eventuelt tribuner stappfulle av sittende, pølsespisende barnefamilier. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 NFF har møte hver fredag med planer om hvordan de skal gjøre fotballnorge mer kjedelig og uregjerlig. Synd.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Vi skal møte Verdal borte og RBK skal møte Gjøvik borte. Hvorfor kunne ikke NFF fikset det så vi hadde møtt Gjøvik. Da hadde vi kjørt 10 busser opp dit og fylt opp 80% av stadion. Det blir nok ikke like mange som skal opp til bartebygda. Det er jævlig irr! >_< Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) "Irr"? Wat? Edit: Irriterende? Endret 29. april 2009 av Olum Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 irr er vel irriterende ja, skikkelig irr forkortelse asss Lenke til kommentar
kavk Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Mange som skal på kampen mot start? Vet noen om Martin blir frisk til søndag? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Skal selvfølgelig på kampen. Fant ingenting på vif-fotball om Martin. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Mange som skal på kampen mot start? Jeg kommer Har dere noen ute utenom Hora (Andresen)? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Ingen som jeg kommer på i farta i hvertfall. Hvor mange er dere som kommer fra Kristiansand? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Sikkert bare Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå