Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, sånn sett.

I natt drømte jeg at jeg var på en samling av et slag, så kom Toro inn og fortalte at Mos og Moa måtte tilbake til Skeid, det var visst tvang. Han som satt ved siden av meg besvimte eller fikk hjertetrøbbel pga det :p Så kom Martin inn i rullestol (?) og bekrefta det, og sa at det ikke var noe de kunne gjøre. Og oppi alt så skulle jo Daniel bort. Det var en slitsom drøm ;)

Lenke til kommentar
I natt drømte jeg at jeg var på en samling av et slag, så kom Toro inn og fortalte at Mos og Moa måtte tilbake til Skeid, det var visst tvang. Han som satt ved siden av meg besvimte eller fikk hjertetrøbbel pga det :p Så kom Martin inn i rullestol (?) og bekrefta det, og sa at det ikke var noe de kunne gjøre. Og oppi alt så skulle jo Daniel bort. Det var en slitsom drøm ;)

Det eneste positive må være Martin i rullestol, da dette betyr at han ikke kan spille. :whistle: Men Moa, Mos og Daniel ut hadde ikke vært så morsomt.

Ja, vi bør da for all del ta Verdal. De må ha all verdens flaks for å klare å stå imot ;)

Lenke til kommentar

Vi skal møte Verdal borte og RBK skal møte Gjøvik borte. Hvorfor kunne ikke NFF fikset det så vi hadde møtt Gjøvik. Da hadde vi kjørt 10 busser opp dit og fylt opp 80% av stadion. Det blir nok ikke like mange som skal opp til bartebygda.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...