Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi lagde utrolig bra liv i går. Overkjørte KFL totalt. Det eneste vi hørte var litt tromming her og der. Morsomt å se kampen også. Det beste på lenge. Det er fint at forsvarsrekka også fungerer igjen. Kanskje vi bare skal drite i Jepsen og Fuenmayor og la Freddy beholde plassen som venstreback. Det er likevel flere ting som må rettes på om vi skal prestere noe i årets serie. LSK er ikke akkurat et av topplagene. Det dårligste var midtbanen, spesielt på det defensive. Alt slapp gjennom der, men ble heldigvis stoppet av et stopperpar som ikke har vært så gode på lenge. Storbæk var meget anonym i går.

Fun fact: Mos fikk sitt gjennombrudd i går akkurat samme dag som Moa gjorde det mot samme lag for nøyaktig et år siden :D

Lenke til kommentar

Synd med Moa, men var det jeg regner med når jeg leste at han hadde fått strekk. Vi skal være glad for at han ikke er ute lenger. En skikkelig strekk kan sitte i opptil 6 uker. Mos får stå på i mellomtida da.

Edit: Gleder meg til Brann på søndag. De har også hatt en elendig start så jeg vil absolutt si at vi bør (og jeg tror) ta tre poeng da.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Jeg visste ikke at du skal bli far Osse-Mon. Jeg foreslår at du logger deg inn på forumet og poster i denne tråden rett etter at barnet er født, helst før du klipper navlestrengen ;)

Pål Breen ber oss supportere om å skjerpe oss. Han er redd for at vi kan få poengstraff pga. blussingen. Likevel kan man ikke si at dette ikke ser utrolig tøft ut:

bluss_562_705846a.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...