osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Men godt å se panzer i bedre slag enn på lenge! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Herlig kamp i går! Godt oppmøte av tilskuere også, vil jeg si. Vi skapte bra liv og sang for full hals. Morsomt! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Vi lagde utrolig bra liv i går. Overkjørte KFL totalt. Det eneste vi hørte var litt tromming her og der. Morsomt å se kampen også. Det beste på lenge. Det er fint at forsvarsrekka også fungerer igjen. Kanskje vi bare skal drite i Jepsen og Fuenmayor og la Freddy beholde plassen som venstreback. Det er likevel flere ting som må rettes på om vi skal prestere noe i årets serie. LSK er ikke akkurat et av topplagene. Det dårligste var midtbanen, spesielt på det defensive. Alt slapp gjennom der, men ble heldigvis stoppet av et stopperpar som ikke har vært så gode på lenge. Storbæk var meget anonym i går. Fun fact: Mos fikk sitt gjennombrudd i går akkurat samme dag som Moa gjorde det mot samme lag for nøyaktig et år siden Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Not so fun fact: Moa ute i 2-3 uker pga strekken sin. Jaja, da får vel broren bare stå på videre da. Brann hjemme til helgen, er det ikke? Endret 14. april 2009 av tendilenz Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Brann hjemme til søndag, ja. Jeg kunne tenke meg å tatt turen, hadde det ikke vært for seriestart med eget lag! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Synd med Moa, men var det jeg regner med når jeg leste at han hadde fått strekk. Vi skal være glad for at han ikke er ute lenger. En skikkelig strekk kan sitte i opptil 6 uker. Mos får stå på i mellomtida da. Edit: Gleder meg til Brann på søndag. De har også hatt en elendig start så jeg vil absolutt si at vi bør (og jeg tror) ta tre poeng da. Endret 14. april 2009 av Olum Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Men Brann er rimelig pissed og revansjelysten etter drittkampen igår. Hmmm.. tror jeg må på kamp på søndag. Kan bli en heftig batalje. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ja, gleder meg STORT til den kampen! La oss se når kona føder først Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ja, gleder meg STORT til den kampen! La oss se når kona føder først Alle Klanen-koner bør jo føde 29.juli da.... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Veeeel.... Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 ja du får be hu holde den inne litt til 8D Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Bare knip igjen...... nja.. nei Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg lover at om jeg får barn den 29. juli, så skal jeg døpe barnet opp etter alle spillerene på A-laget til Enga! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg lover at om jeg får barn den 29. juli, så skal jeg døpe barnet opp etter alle spillerene på A-laget til Enga! Tenk som det kommer til å skamme seg, når han blir 10 er nok enga i 4. div elns. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg foreslår Troy-Freddy som en kortversjon... Eventuelt Bengt-Bojan. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg visste ikke at du skal bli far Osse-Mon. Jeg foreslår at du logger deg inn på forumet og poster i denne tråden rett etter at barnet er født, helst før du klipper navlestrengen Pål Breen ber oss supportere om å skjerpe oss. Han er redd for at vi kan få poengstraff pga. blussingen. Likevel kan man ikke si at dette ikke ser utrolig tøft ut: Lenke til kommentar
kavk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 jeg skvatt som faen=p sto ved siden av en som blussa. greit nok det, men han kunne ihvertfall sagt fra, han holdt jo på og treffe alle i nærheten=p Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg skvatt også, selv om jeg sto på feltet ved siden av. De smeller ganske kraftig med en gang de blir fyrt opp. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) men de øker stemninga, så jeg har ikke noe imot dem. håper bare folk ikke fyrer dem opp hvis det blir poengstraff Endret 15. april 2009 av kavk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå