Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lillestrøm ned i første!

Vi vant overraskende fortjent i dag, men så kjepphøy ville jeg ikke vært. Synes fortsatt det er mye som ikke stemmer, og vi sliter fortsatt med å sette sjanser. Ja vet vi fikk to mål i dag, men ble ikke imponert over måten noen av de kom på. Nå må de bevise over flere kamper, at de er et tippeligalag verdig.

Lenke til kommentar
Lillestrøm ned i første!

Vi vant overraskende fortjent i dag, men så kjepphøy ville jeg ikke vært. Synes fortsatt det er mye som ikke stemmer, og vi sliter fortsatt med å sette sjanser. Ja vet vi fikk to mål i dag, men ble ikke imponert over måten noen av de kom på. Nå må de bevise over flere kamper, at de er et tippeligalag verdig.

Jeg tror nok kavk sikta til ropet/sangen som jeg regner med runget ut over Åråsen en del ganger i løpet av kampen. "Lillestrøm ned i første! Hater, hater, hater kanari!"

Gratulerer til alle med en velfortjent seier. Det blir bedre og bedre, men jeg tror fortsatt at det bpr mye mer i laget. Utfordringen fremover blir å hente det frem.

Jeg fikk desverre ikke dratt på Åråsen selv i dag, men på TVen hrtes det ut som om stemningen var god. Jeg må allikevel si at jeg følte jeg hørte kanarifansen best på TV. Det har selvfølgelig noe med mikrofonplassering og evnt. lydstyring å gjøre, men allikevel. Men jeg hørte dere allikevel, det er ikke det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...