Raste Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Om vi taper i dag, så tror jeg Martin sier opp som trener. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Aldri. At han sier opp, that is. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 JESSDAAA! Deilig!! Herlig å se Doffen i kjent stil! Vi vinner 2-0:D Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 For en fotballkamp so far! Lillestrøm har brukte 2 bytter, masse unggutter på banen, en keeper som ikke er helt bra i beinet (?) og en annen som kanskje sliter litt også, og enga leder 0-1, herlig! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Fy faen som Doffen har spilt i dag, utrolig bra DFH herjer som vanlig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Mye skader Men dette er gull Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Endelig Mos, dette blir en herlig seier ^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det var på tide med seier. Nå er det stille i fjøset! :!: Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 JAAAAAAAAAADAAA!!! DEILIG seier!!! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 WTF! NEI! JO! Gratulerer alle sammen : > Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 WTF! NEI! JO!!!! Mos, lær dere navnet, Foppallnorge! Lenke til kommentar
mopani Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Fy faen så deilig!!!!! jeg klarte nesten ikke å se på de siste minuttene ass.. Utrolig bra av Enga! Endret 13. april 2009 av 320_coupe Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gratulerer med seieren. Fy faen for et mål av Kippe på slutten! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Mistenker at jeg ble litt misforstått her Jeg sa ikke NEI til seier, jeg sa NEI til at Lillestrøm reduserte på slutten. Men heldigvis gikk det bra da, og vi ligger litt bedre an på tabellen enn på lenge. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Var kjipe sluttminutter der Men puh HURRA! Lenke til kommentar
kavk Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 FY FAEN SÅ DEILIG! kom akkuratt hjem fra kamp nå og er det bare meg eller var det bra trøkk idag!? vi sang hele matchen og hørte ikke fugla! Lillestrøm ned i første! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Lillestrøm ned i første! Vi vant overraskende fortjent i dag, men så kjepphøy ville jeg ikke vært. Synes fortsatt det er mye som ikke stemmer, og vi sliter fortsatt med å sette sjanser. Ja vet vi fikk to mål i dag, men ble ikke imponert over måten noen av de kom på. Nå må de bevise over flere kamper, at de er et tippeligalag verdig. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Lillestrøm ned i første! Vi vant overraskende fortjent i dag, men så kjepphøy ville jeg ikke vært. Synes fortsatt det er mye som ikke stemmer, og vi sliter fortsatt med å sette sjanser. Ja vet vi fikk to mål i dag, men ble ikke imponert over måten noen av de kom på. Nå må de bevise over flere kamper, at de er et tippeligalag verdig. Jeg tror nok kavk sikta til ropet/sangen som jeg regner med runget ut over Åråsen en del ganger i løpet av kampen. "Lillestrøm ned i første! Hater, hater, hater kanari!" Gratulerer til alle med en velfortjent seier. Det blir bedre og bedre, men jeg tror fortsatt at det bpr mye mer i laget. Utfordringen fremover blir å hente det frem. Jeg fikk desverre ikke dratt på Åråsen selv i dag, men på TVen hrtes det ut som om stemningen var god. Jeg må allikevel si at jeg følte jeg hørte kanarifansen best på TV. Det har selvfølgelig noe med mikrofonplassering og evnt. lydstyring å gjøre, men allikevel. Men jeg hørte dere allikevel, det er ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå