Latias Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Dawda Leigh er en positiv overaskelse for min del ihvertfall. Jepp, han har vært god. Var litt skeptisk til han da jeg så løpestilen, men absolutt en brukbar fotballspiller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Dawda Leigh er en positiv overaskelse for min del ihvertfall. Jepp, han har vært god. Var litt skeptisk til han da jeg så løpestilen, men absolutt en brukbar fotballspiller. Tja, enig i det. Men vi trenger flere nye spillere. En ny midtstopper En ny høyrekant evt en ny Nannskog type som scorer hele tiden. Trenger en ny playmaker Da snakker jeg om erfarne spillere som alle har hørt om! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Dawda Leigh er en positiv overaskelse for min del ihvertfall. Jepp, han har vært god. Var litt skeptisk til han da jeg så løpestilen, men absolutt en brukbar fotballspiller. Tja, enig i det. Men vi trenger flere nye spillere. En ny midtstopper En ny høyrekant evt en ny Nannskog type som scorer hele tiden. Trenger en ny playmaker Da snakker jeg om erfarne spillere som alle har hørt om! Han nye fra Sør Amerika? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Fuanmayor eller hva han heter? Han er back da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Fuanmayor eller hva han heter? Han er back da? 9. Mario Roberto Martínez Endret 7. april 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Er det ikke han fra Honduras elns? Endret 7. april 2009 av Latias Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Er det ikke han fra Honduras elns? Jo, og det er vel Sør Amerika det ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Er det ikke han fra Honduras elns? Jo, og det er vel Sør Amerika det ? Det ligger i Mellom Amerika. Endret 7. april 2009 av Latias Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Er det ikke han fra Honduras elns? Jo, og det er vel Sør Amerika det ? Det ligger i Mellom Amerika. Samme det x) Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Viktigere enn hvor han er fra er vel det faktum at han er venstrebent, og mest sannsynlig er tenkt som et alternativ til Berre på venstresiden... Men nå ser jeg ikke på det som noe stort problem siden Dawda klarer seg utmerket på høyresiden. @Raste: At Strand spilte mange kamper i fjor uten å lykkes er vel de fleste enige i, om det er 12 fra start og 10 som innbytter eller 30 fra start er likegyldig, på 12 kamper bør du klare å bevise at du har noe der å gjøre. At du ikke hadde troa på Panzer har vel ikke så masse å si når argumentet ditt for å hente spillere er at folk har hørt om dem før. Jeg sier ikke at vi ikke skal hente spillere, jeg sier bare at kriteriene for å hente en spiller ikke skal være at han er kjent for gud og hvermann. De beste spillerne vi har hentet i det siste kommer fra Skeid og var totalt ukjente for de fleste. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Noen som har tenkt seg til (bitte)lillestrøm i morgen? Jeg har hvert fall billett og plass på Bohemsbussen. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 jepp, håper på likt resultat som ifjor Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 I morgen skal jeg på Jeff Dunham. Bestilte billetten uten å sjekke terminlista Får håpe det går som i fjor, beste bortekampen jeg har vært med på i alle fall:) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Jeg skal se den på tv Håper det blir en bra kveld! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Jeg skal dit! Billetten er på plass, og jeg tar turen fra Halden. Blir bra, og håper ihvertfall Martin fortsetter trenden sin mot LSK! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Selvfølgelig skal jeg på kampen i morra! Jeg slutter ikke å møte opp selv om vi spiller ræva. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 vet noen om vi fikk solgt de siste billettene på lørdag? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Hva tror dere om kampen idag? Snur vi den dårlige trenden? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Dessverre tror jeg vi kommer til å få nok et stygt resultat i dag. Pessimist? Kanskje. Men mine dystre spådommer har dessverre vist seg å være langt mer realistiske enn de som tippet både topp 5 og medaljer i år. Så får jeg heller bli gledelig overrasket om det ikke går som jeg forventet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Heh, tror ikke det går så sykt bra, skal jeg være ærlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå