tendilenz Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Fint mål av Strand. Kaldt og rolig. Jævla synd det var med feil drakt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Lars Iver Strand blir lånt ut til Tromsø. Er nok like greit, siden han ikke hadde fått så mye spilletid på A-laget. Nei, det var dumt. De skulle i hvert fall ha en klausul om at han ikke kan spille mot sin egen klubb... Klausul? Dem skulle ikke ha latt han gå tilbake på utlån, jeg har alltid hatt troa på han, men jeg mener at han trengte flere kamper å vise seg på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Lars Iver Strand blir lånt ut til Tromsø. Er nok like greit, siden han ikke hadde fått så mye spilletid på A-laget. Nei, det var dumt. De skulle i hvert fall ha en klausul om at han ikke kan spille mot sin egen klubb... Klausul? Dem skulle ikke ha latt han gå tilbake på utlån, jeg har alltid hatt troa på han, men jeg mener at han trengte flere kamper å vise seg på. Hvis de absolutt skulle låne han ut, skulle de ha tatt med en klausul. Men kan han hentes tilbake? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Jeg vil ha oppsigelse fra Martin ikveld!!! HØRER NOEN MEG? IKVELD FOR FAEN!!! Jeg er så møkkalei å se oss tape, uansett hvilke kamp vi spiller.!!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Jaja, flott trøstemål av DFH da! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Kjenner jeg Andresen rett kommer han nå til å messe om hvordan resultatet ikke stod i stil med kampen. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 syns det er helt jævli å tenke på at dette er det forsvaret vi har frem til neste overgangsvindu... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Strand sa at han ikke jublet fordi han var sliten. Det tror jeg ikke noe på. Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Vel hva skal jeg si? 2-4, uavhengi hva vi sier om at lagene var jvngode, og at Vålerenga hadde marginene mot seg, resultater er fortsatt 2-4, ingenting kan gjøre noe med det, og det er tallene vi må forholde oss til. ellers synes jeg angrepet ikke var så helt ille. mangler litt siste avsluttningen, men det kan komme som lyn fra klar himmel en kamp. Det bør jo også sies at tromsøs forsvar bare var lit bedre enn vårt, så all æren kan ikke gis til angrepet vårt. Om forsvaret er det vel ike mer å si enn at det var tragisk. Spessielt første omgang, da leker moldskred med hagen og muri. satt å tenkte i pausen "alt vi har å sette inn er en 19-åring", det sier vel sitt. Kan jo omskolere Fuenmayor til stopper, men ellers er det veldig tynt. Og dcette har de hvisst på valle. At de ikke har gjort noe med det er jo egentlig oppsiktsvekkende, når vi ser på kampen i dag, og mot rosenborg. Sistnevnte var før overgansvinduet stengte også. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 FY FAEN, VI ER ET MØKKALAG. VI HAR EN GJENG MED RÆVA SPILLERE, FY FAEN!!!!!! Raste har sett lyset! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 FY FAEN, VI ER ET MØKKALAG. VI HAR EN GJENG MED RÆVA SPILLERE, FY FAEN!!!!!! Raste har sett lyset! Jeg har sett det lenge, bare så jævla synd at vi skal være møkkalag i alle sesonger. Vi har ikke spilt fotball siden vi tok sølv i 2004. Vi ble enkelt og greit pisset på, og jeg skammer meg faktisk å se på et så dårlig lag spille. Ufattelig dårlig også. 1 poeng av 3 kamper sier sitt, nå må Martin kaste inn teppet og satse som spiller. Få inn en god erfaren trener Jose Mourinho eller noe sånt. Så lenge vi kan komme blant topp 5. FAEN, HOREFAEN. Fra nå av så ser jeg ikke en Enga kamp fremover før dem har vunnet en med et par mål som jeg ser på nyhetene!!! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Føler med deg. Hater når det går dårlig for laget. Spesielt over så lang tid. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Herlig at Vålerenga gjør det så dårlig for tiden! Dog gjør Brann det og Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Syns Vålerenga spilte en fin kamp idag, det e sånn det skal gjøres Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 hah, er det noe som er patetisk så er det folk som håner andre lag som gjør det dårlig. Skadefryd og dårlige vinnere er det verste og mest respektløse innen fotballen. Konsentrer dere om deres eget lag. Dog er det herlig å være hatet, siden ingen hater et dårlig lag. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Jeg var på kamp i går, og synes kanskje at 2-4 både var rett og galt resultat. Sjansemessig var det galt resultat, men spillemessig var det mer enn fortjent at TIL vant. Vi sviktet flere ganger i forsvarsfirreren, og vi hadde en ikkeeksisterende midtbane. Jeg har skrevet tidligere at Martin må benke seg selv, Berre må ut og vi må ha inn en midstopper som faktisk duger. Veldig positivt i går: Dawda viser igjen klasse, og hever spillet når han kommer inn. Martin skal få ut mai av meg, men da bør vi ligge MYE bedre an enn nå! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Skuffende er vel det milde ordet, jeg har egentlig ikke ord på dette her. Vi trenger å kaste ut mange flere spillere + hente inn bedre og erfarne spillere som du har hørt om. For de erfarne spillerne vi har hentet i det siste har løftet laget? Greit nok, i går ble det endel bedre av at Dos og Sæternes kom innpå, men Dawda viser også bra takter. Jeg ser liksom ikke helt hvem andre erfarne spillere vi har hentet som har slått ann i det siste? Jørgen Jalland? Rune Lange? Lars Iver Strand? Luton Shelton? Panzer? Lars Iver Strand blir lånt ut til Tromsø. Er nok like greit, siden han ikke hadde fått så mye spilletid på A-laget. Nei, det var dumt. De skulle i hvert fall ha en klausul om at han ikke kan spille mot sin egen klubb... Klausul? Dem skulle ikke ha latt han gå tilbake på utlån, jeg har alltid hatt troa på han, men jeg mener at han trengte flere kamper å vise seg på. Strand spilte 30 kamper for oss i fjor, han scoret ikke EN eneste gang. Med det som grunnlag må man vel si at det var et greit utlån, eller tror du han ville gjort det bedre enn DFH i går hvis han fortsatt spilte for oss? Forøvrig en fryktelig kjip kamp i går, alt trilla feil vei. Vi vant ikke en eneste andreball, og forsvaret var ekstremt tafatt. Tross dette ser jeg faktisk en stigende kurve, kampen mot RBK var tragisk, skikkelig rock bottom. Mot AAFK var vi bedre, men de er også et dårligere lag, særlig bakover i rekkene. I dag synes jeg vi faktisk var hakket giftigere og bedre enn mot AAFK, men Tromsø spiller kynisk fotball, og vinner på det. Neste kamp borte mot LSK får vi håpe blir en fest, husk at Martin og Toro ikke har tapt for LSK så lenge dem har vært i Enga, la oss ikke forandre på det nå! /Espen - Skuffa og sint men realistisk optimist Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Dawda Leigh er en positiv overaskelse for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Skuffende er vel det milde ordet, jeg har egentlig ikke ord på dette her. Vi trenger å kaste ut mange flere spillere + hente inn bedre og erfarne spillere som du har hørt om. For de erfarne spillerne vi har hentet i det siste har løftet laget? Greit nok, i går ble det endel bedre av at Dos og Sæternes kom innpå, men Dawda viser også bra takter. Jeg ser liksom ikke helt hvem andre erfarne spillere vi har hentet som har slått ann i det siste? Jørgen Jalland? Rune Lange? Lars Iver Strand? Luton Shelton? Panzer? Lars Iver Strand blir lånt ut til Tromsø. Er nok like greit, siden han ikke hadde fått så mye spilletid på A-laget. Nei, det var dumt. De skulle i hvert fall ha en klausul om at han ikke kan spille mot sin egen klubb... Klausul? Dem skulle ikke ha latt han gå tilbake på utlån, jeg har alltid hatt troa på han, men jeg mener at han trengte flere kamper å vise seg på. Strand spilte 30 kamper for oss i fjor, han scoret ikke EN eneste gang. Med det som grunnlag må man vel si at det var et greit utlån, eller tror du han ville gjort det bedre enn DFH i går hvis han fortsatt spilte for oss? Forøvrig en fryktelig kjip kamp i går, alt trilla feil vei. Vi vant ikke en eneste andreball, og forsvaret var ekstremt tafatt. Tross dette ser jeg faktisk en stigende kurve, kampen mot RBK var tragisk, skikkelig rock bottom. Mot AAFK var vi bedre, men de er også et dårligere lag, særlig bakover i rekkene. I dag synes jeg vi faktisk var hakket giftigere og bedre enn mot AAFK, men Tromsø spiller kynisk fotball, og vinner på det. Neste kamp borte mot LSK får vi håpe blir en fest, husk at Martin og Toro ikke har tapt for LSK så lenge dem har vært i Enga, la oss ikke forandre på det nå! /Espen - Skuffa og sint men realistisk optimist Såvidt jeg hørte fikk han 12 kamper fra start i fjor, så hvor har du fått 30 kamper fra? Er det med treningskamper? Skuffende er vel det milde ordet, jeg har egentlig ikke ord på dette her. Vi trenger å kaste ut mange flere spillere + hente inn bedre og erfarne spillere som du har hørt om. For de erfarne spillerne vi har hentet i det siste har løftet laget? Greit nok, i går ble det endel bedre av at Dos og Sæternes kom innpå, men Dawda viser også bra takter. Jeg ser liksom ikke helt hvem andre erfarne spillere vi har hentet som har slått ann i det siste? Jørgen Jalland? Rune Lange? Lars Iver Strand? Luton Shelton? Panzer? Lars Iver Strand blir lånt ut til Tromsø. Er nok like greit, siden han ikke hadde fått så mye spilletid på A-laget. Nei, det var dumt. De skulle i hvert fall ha en klausul om at han ikke kan spille mot sin egen klubb... Klausul? Dem skulle ikke ha latt han gå tilbake på utlån, jeg har alltid hatt troa på han, men jeg mener at han trengte flere kamper å vise seg på. Strand spilte 30 kamper for oss i fjor, han scoret ikke EN eneste gang. Med det som grunnlag må man vel si at det var et greit utlån, eller tror du han ville gjort det bedre enn DFH i går hvis han fortsatt spilte for oss? Forøvrig en fryktelig kjip kamp i går, alt trilla feil vei. Vi vant ikke en eneste andreball, og forsvaret var ekstremt tafatt. Tross dette ser jeg faktisk en stigende kurve, kampen mot RBK var tragisk, skikkelig rock bottom. Mot AAFK var vi bedre, men de er også et dårligere lag, særlig bakover i rekkene. I dag synes jeg vi faktisk var hakket giftigere og bedre enn mot AAFK, men Tromsø spiller kynisk fotball, og vinner på det. Neste kamp borte mot LSK får vi håpe blir en fest, husk at Martin og Toro ikke har tapt for LSK så lenge dem har vært i Enga, la oss ikke forandre på det nå! /Espen - Skuffa og sint men realistisk optimist Nesten ingen hadde hørt om Shelton når han ble hentet, og Panzer har jeg alltid visst har vært elendig etter han dro fra Enga i 04 (?). Panzer er ikke god nok for Enga, og hans personlighet irriterer meg for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå