Latias Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Lars Iver Strand blir lånt ut til Tromsø. Er nok like greit, siden han ikke hadde fått så mye spilletid på A-laget. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Mario Roberto Martinez: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=209...p;progId=295166 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Lars Iver Strand blir lånt ut til Tromsø. Er nok like greit, siden han ikke hadde fått så mye spilletid på A-laget. Hvor har du det fra? Ønsketenkning? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Vil ikke ha han ut av laget. Vil ha ham i stedet for Martin på midtbanen! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hm! Vet ikke om jeg liker det... De kaster folk fort ut for tiden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Hm! Vet ikke om jeg liker det... De kaster folk fort ut for tiden. Faen så lite liv det er her, jeg har hatt ban i 14 dager så jeg har ikke fått bidratt så mye. Imorgen vil jeg se nye sider i denne tråden folkens Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja, vi har ikke diskutert så mye da det ikke har vært seriespill på en stund Hvem skal på stadion i dag? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Har dessverre ikke mulighet i dag dessverre, så¨får se kampen her hjemme. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har ikke mulighet jeg heller.. Må nok se den fra go'stolen Mario er ikke spilleklar idag han? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Han er hvertfall ikke i troppen, Dawda ble forøvrig klar og det gikk på bekostning av Fellah ettersom jeg skjønte. Håper virkelig Fellah kommer tilbake i godt gammelt slag, da blir det bråk på midtbanen Jess, da går jeg ut i sola og tar meg en kamppils, snakkes på stadion! /Espen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 FY FAEN, VI ER ET MØKKALAG. VI HAR EN GJENG MED RÆVA SPILLERE, FY FAEN!!!!!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Jada, første divisjon neste sesong! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 1-3. Håpet lever fortsatt, selvom det skal bli ganske vanskelig. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Nå har vi gjort det vanskelig for oss selv.. Men jeg trur at vi går ut i 2 omg med en helt annen innstilling! Toro sa i pausen at han skulle gjøre bytter.. Hvem trur dere kommer inn? Endret 6. april 2009 av 320_coupe Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Rett og slett pinlig at vi på et tidspunkt ligger under 3-0 hjemme etter én omgang. At vi får en redusering like før pause gir fornyet håp, men tror neppe vi kan håpe på noe bedre enn uavgjort i denne kampen. Skuffende. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Skuffende er vel det milde ordet, jeg har egentlig ikke ord på dette her. Vi trenger å kaste ut mange flere spillere + hente inn bedre og erfarne spillere som du har hørt om. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dawda kommer inn for Mos. Greit med noen ferske ben. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Jeg vil ha oppsigelse fra Martin i kveld, og jeg vil se Strand tilbake. Hvorfor faen lot dem han gå på utlån? Forbaska fotballidiot. Hagen skal også ut, elendig fotballspiller! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lars Iver Strand blir lånt ut til Tromsø. Er nok like greit, siden han ikke hadde fått så mye spilletid på A-laget. Nei, det var dumt. De skulle i hvert fall ha en klausul om at han ikke kan spille mot sin egen klubb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå