JuRomanRi Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) ca. 9000 på første kamp er svakt... Moa burde putta 2 Daniel mista ballen hele tida. Svakt Endret 22. mars 2009 av JuRomanRi Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) enig, vi var best. jeg har fortsatt trua på martin, dette ordner seg og vi kommer til å sloss i toppen iår! Jeg er helt enig, vi eide jo førsteomgang så det sang! De fikk en sjangse og putta seff på den. Syns egentlig Troy skulle tatt den, men men. Andre omgang var svakere og vi klarte ikke å presse på samme måte som vi gjorde i første. Dawda Leigh gjorde en stor kamp og kommer til å bli god, mulig han fikk en litt enklere jobb i går enn han ville fått i andre kamper. Ellers syns jeg det var labert oppmøtet i går. Dog tre ganger som mange som så på Lyns serieåpning, men fortsatt ikke bra. Syns også det var relativt laber dømming i går. Fikk en gledlig overaskelse i går når vi kom til Ullevaal da, vi var sikre på at vi hadde de samme plassene vi har hatt de siste 5åra (utenom i fjor da hvor det ikke var faste plasser), men i går står vi nesten helt ved midt streken på bredden. Der var det også mere sang enn der vi sto før og det trives jeg med Endret 22. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Har bilder av tifoen kommet ut? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Har bilder av tifoen kommet ut? http://www.stiftet1913.no/bilder/2009/vif_aafk/ Forøvrig en bra kamp, hadde fortjent å vinne denne og hadde lett gjort det med Moa i form. For de som gnåler om at vi spiller dårlig mot et bunnlag vil jeg bare nevne 1-0 seieren i fjor som var en MYE dårligere kamp fra både vår og AAFK sin side, men vi fikk ikke samme kritikken da siden Berre klarte å pirke inn et typisk Berremål. /Espen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Var hele 2. etasje tom? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Var hele 2. etasje tom? Klarer du ikke å se bildene? Postbanken øvre var ganske tom ja. Var skuffende lite folk det 9500 eller noe, husker ikke helt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Visste ikke om det var før kampen eller noe sånt. Må være kjedelig å ha en enorm stadion når den ser tom ut hver kamp, selv om dere har flere tilskuere enn vi hadde i går Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Ja, det er kjipt når stadion bare er halvfull. Skryt til tifogruppa. Å lage en slik tifo med så mange banner oppå hverandre er ikke bare bare. Utrolig god jobb de har gjort. Edit: 7Bolanos, Postbanken Øvre er den siste tribunen som fylles opp, så der er det nesten alltid tomt. Endret 23. mars 2009 av Olum Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2586511.ece Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Det bryr meg mitt i ræva egentlig. Han har ikke fått spilleitid på lenge. Nei, hans storhetstid var tida før Rubin Kazan. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Haidar til Skeid(lån) http://www.vif-fotball.no/article2587616.ece http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2587563.ece Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Håper han kan få mer spilletid der. Skeid er gode på å utvikle tekniske unggutter som de deretter kan mate oss med. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Enga banket Bærum 5-0 i treningskamp i dag. Bra at gutta får kjenne litt på å score mål i kamper i det minste. Til og med Strand putta. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor kampen skulle spilles så tidlig. Jeg hadde lyst til å se den. Bra at vi overkjørte Bærum, men det skulle vel bare mangle. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Ble skapt mange sjanser også: http://www.vif-fotball.no/article2588155.ece Lenke til kommentar
lfcvif Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Haha, Enga KNUSTE, og OVERKJØRTE et lag på torsdag. Hvilket lag var det? BÆRUM. De skulle da være enkelt å vinne over. Kan ikke enga bare vinne! Det hjelper ikke å spille bra mot Aalesund når vi går hjem med 1 poeng. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Alt i alt syns jeg det var en god demonstrasjon mot Bærum. Problemet ligger i at vi roter bort ballen, og ikke er raske nok til å komme oss hjem igjen. På den positive siden, synes jeg det er bra at gutta faktisk scorer. Morten Berre fungerte rett og slett ikke mot AAfk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 EKSTRA EKSTRA! Martinez klar for Vålerenga! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 100 kr på at han flopper Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Joda, greit nok det. Men er det virkelig der vi trenger nye folk? Hva med å se litt på midtstoppere? Blir spennende å følge han videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå