Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enig, vi var best. jeg har fortsatt trua på martin, dette ordner seg og vi kommer til å sloss i toppen iår!

Jeg er helt enig, vi eide jo førsteomgang så det sang! De fikk en sjangse og putta seff på den. Syns egentlig Troy skulle tatt den, men men.

Andre omgang var svakere og vi klarte ikke å presse på samme måte som vi gjorde i første.

Dawda Leigh gjorde en stor kamp og kommer til å bli god, mulig han fikk en litt enklere jobb i går enn han ville fått i andre kamper.

Ellers syns jeg det var labert oppmøtet i går. Dog tre ganger som mange som så på Lyns serieåpning, men fortsatt ikke bra.

Syns også det var relativt laber dømming i går.

Fikk en gledlig overaskelse i går når vi kom til Ullevaal da, vi var sikre på at vi hadde de samme plassene vi har hatt de siste 5åra (utenom i fjor da hvor det ikke var faste plasser), men i går står vi nesten helt ved midt streken på bredden. Der var det også mere sang enn der vi sto før og det trives jeg med :)

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Har bilder av tifoen kommet ut?

http://www.stiftet1913.no/bilder/2009/vif_aafk/

Forøvrig en bra kamp, hadde fortjent å vinne denne og hadde lett gjort det med Moa i form. For de som gnåler om at vi spiller dårlig mot et bunnlag vil jeg bare nevne 1-0 seieren i fjor som var en MYE dårligere kamp fra både vår og AAFK sin side, men vi fikk ikke samme kritikken da siden Berre klarte å pirke inn et typisk Berremål.

/Espen

Lenke til kommentar

Ja, det er kjipt når stadion bare er halvfull. Skryt til tifogruppa. Å lage en slik tifo med så mange banner oppå hverandre er ikke bare bare. Utrolig god jobb de har gjort.

Edit: 7Bolanos, Postbanken Øvre er den siste tribunen som fylles opp, så der er det nesten alltid tomt.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...