Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Okay, skal tenke på tilbudet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja da sees vi på Ullevaal på lørdag da, hytteturen min ble avlyst. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Bra for deg Man må prioritere iblant. Jeg passer alltid på at jeg ikke dobbetlbooker på kampdager. Jeg klarte nesten å droppe en Spania-ferie pga. hjemmekampen mot RBK i 05, da var jeg bare 13. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hehe, dette var den ene muligheten vi hadde å dra på den turen, for vi sees veldig skjelden så hadde vært fint å treffe de folka, men men. Hadde vært ille om det ikke hadde vært kamp da. For nå har jeg jo mye å glede meg til. Vi pleier å legge ferier slik at det passer med kampene vi også. Vi har hytte ved kragerø så vi har ofte vært der når det er bortekamp på Odd feks Men jeg gikk glipp av første runde i fjor, da var jeg å besøkte en vennine i Roma, men fikk oppdateringer av far på sms da. Så gikk greit, men abstinensene var der! Endret 19. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
kavk Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 skal kjøre fattern til birken, håper han går fort for da rekker jeg å komme før kampstart=p Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som veit hvor mange billetter det er solgt? Spennende å se de tallene nå, ettersom det er første hjemmekamp Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 skal kjøre fattern til birken, håper han går fort for da rekker jeg å komme før kampstart=p Jeg trodde du skulle delta. Pingle! Lenke til kommentar
kavk Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 haha jeg på birken? husker ikke hvordan man går på langrenn omtrent=p Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vi vinner 1-0 i morgen. (Raste: åjada, det var jeg som sa det ) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vi vinner 1-0 i morgen. Håper det, DFH er tilbake, Martin starter også. Håper gutta er i form i nå. Gleder meg som en unge til i morgen, blir jo litt serieåpning for oss på en måte. Så blir det jo rett på vors etter kampen, så det er digg at kampen starter tidlig syns jeg. Siden det er lørdag. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Ett skritt nærmere Martin-exit? Endret 21. mars 2009 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Martin får sparken, så er vel disse favoritter til å ta over: Åge Hareide Nils Johan Semb Arne Sandstø Mons Ivar Mjelde Stig Inge Bjørnebye Og da ender vi vel opp med Hareide Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hm, ja. Det gikk jo strålende i dag.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Aalesund stjal jo ett poeng i dag! VIF kommer til mange sjanser, men greier ikke å ta vare på dem... Lenke til kommentar
kavk Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 enig, vi var best. jeg har fortsatt trua på martin, dette ordner seg og vi kommer til å sloss i toppen iår! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvor mange var på kampen? Hele øvre tribunen var jo tom... Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 enig, vi var best. jeg har fortsatt trua på martin, dette ordner seg og vi kommer til å sloss i toppen iår! Words! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Åge HareideNils Johan Semb Arne Sandstø Mons Ivar Mjelde Stig Inge Bjørnebye Håper dere ender opp med han :!: btw, er du og Samebror brødre, go holder med VIf og Start? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Åge HareideNils Johan Semb Arne Sandstø Mons Ivar Mjelde Stig Inge Bjørnebye Håper dere ender opp med han :!: btw, er du og Samebror brødre, go holder med VIf og Start? Ja, jeg og Samebror er brødre...Jeg holder med Alta, VIF er et sympati lag i Tippeligaen for folk gneger hvem jeg holder med i Tippeligaen, da blir det VIF Lenke til kommentar
kavk Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 enig, vi var best. jeg har fortsatt trua på martin, dette ordner seg og vi kommer til å sloss i toppen iår! Words! nei det er det jeg tror. så får vi se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå