kandinsky Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Så FootballClub Liin har mer å være stolte av enn oss? Aldri hørt om, men siden Enga er en skam antar jeg det Hva med litt duct tape, også snurre den et par ganger rundt huet? Hvorfor er enga en skam? Vålenga er elsket og hatet av de fleste som ser på norsk fotball, akkurat som andre storlag i andre ligaer og akkurat som det skal være. Enga er Oslos Stolthet, og det har ikke forandret seg selv om vi tapte mot norges beste lag på bortebane i første seriekamp. Andresen er ingen gud i mine øyne heller, men så lenge han spiller for enga gidder jeg ikke stå og slenge dritt om at han burde gå og dø og aldri spille mer osv. Det gjorde jeg når han var i Brann/Stabæk. Om han blir sparka er det helt greit for min del, og tror hele laget har godt av det over tid, men jeg fokuserer heller på neste kamp enn at Hagen har blitt treig og sløv. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jepp, der sa du det. Vi som Engasupportere skal støtte laget i når det går bra, og enda mere når det går dårlig. Vi som supportere har ingen makt til å bestemme (litt innflytelse muligens) hvem som skal lede og spille for klubben, så vi må forholde oss til det som er. Her og nå. At vi har meninger om trener og laguttak er helt naturlig, men jeg klarer ikke se at det skal hjelpe klubben på noen som helst måte om vi i offentlige foraer syter og griner over enkeltpersoner i klubben. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg kommer alltid til å syte over et eller annet i klubben, uansett hvor lite innvirkning det har. Likevel elsker jeg Enga over alt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Ja, det er grusomt. Jeg skjønner deg sykt, Raste. Hadde/har akkurat samme følelsen selv. Måtte være blid i dag på jobb, så da hadde jeg liksom ikke noe valg. Gikk ut av senga for første gang siden lørdag. Jeg gikk i senga igjen idag, og har ikke tenkt å gå ut av den før evt torsdag om jeg gidder. Har seriøst vondt enda, trodde det kun tok en dag før jeg kom over dette, men neida. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Ja, det er grusomt. Jeg skjønner deg sykt, Raste. Hadde/har akkurat samme følelsen selv. Måtte være blid i dag på jobb, så da hadde jeg liksom ikke noe valg. Gikk ut av senga for første gang siden lørdag. Jeg gikk i senga igjen idag, og har ikke tenkt å gå ut av den før evt torsdag om jeg gidder. Har seriøst vondt enda, trodde det kun tok en dag før jeg kom over dette, men neida. Hehe, er vel ikke bare enga-tapet som svir for din del Lenke til kommentar
kavk Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 det kan da ikke være så ille raste, de fleste regnet med tap på lerkendal.. men blir spennende å se kampen mot ålesund på lørdag(dritt at kampen er kl 4=/). ålesund har ikke på langt nok like bra lag som det trønderbartene har. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 det kan da ikke være så ille raste, de fleste regnet med tap på lerkendal. Færre som trodde på 1-4 på Old Trafford skjønner du Raste er litt lei seg over det tror jeg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 det kan da ikke være så ille raste, de fleste regnet med tap på lerkendal.. men blir spennende å se kampen mot ålesund på lørdag(dritt at kampen er kl 4=/). ålesund har ikke på langt nok like bra lag som det trønderbartene har. Det er bare digg at kampen går så tidlig. Da får vi kampen mitt i den deilige vårsola og når kampen er ferdig er fremdeles dagen ung. Da rekker vi å gjøre masse etter det igjen. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 ja men birken er samme dagen og det passer meg midt i ræva...men ikke noe å gjøre med, satser på å rekke andre omgang. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Du har sesongkort, kavk? Lenke til kommentar
kavk Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) jepp, må jo det;) Endret 18. mars 2009 av kavk Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Selvfølgelig. Hvor står du? Lenke til kommentar
kavk Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 cola f/g eller nå er det vel: bendit felt 228:p hvor står du? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Bredden for min del, står der med fatter og onkel. Men kommer ikke på kampen på lørdag, da er jeg på hyttetur :\ Hørt med Thon hotell der hvor jeg skal, men de sender den ikke. Wtf er det for noe... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Siden jeg er en treig faen, klarte jeg ikke få tak i sesongkort på felt F/G. Ble felt E (227) på meg. Det er noen ganger litt labert med synging der, men jeg gjør det jeg kan for å dra med folk. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 sto på bredden før, men flyttet meg over til cola for 2 år siden.. står sammen noen kompiser så passer oss bedre å stå i cola=) angrer ikke på det Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Dette er 3. året mitt med sesongkort i Cola. Liker meg godt der. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Jeg håper alle har satt vif-fotball som sin startside. For fjerde gang på rad topper lista over antall unike brukere, med RBK hakk i hæl. Snart passerer vi 20.000 unike brukere på en dag. Link Endret 19. mars 2009 av Olum Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg håper alle har satt vif-fotball som sin startside. Hva får jeg hvis jeg gjør det? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 En klem når (om) vi møtes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå