Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Så FootballClub Liin har mer å være stolte av enn oss?

Aldri hørt om, men siden Enga er en skam antar jeg det :)

Hva med litt duct tape, også snurre den et par ganger rundt huet?

Hvorfor er enga en skam? Vålenga er elsket og hatet av de fleste som ser på norsk fotball, akkurat som andre storlag i andre ligaer og akkurat som det skal være. Enga er Oslos Stolthet, og det har ikke forandret seg selv om vi tapte mot norges beste lag på bortebane i første seriekamp.

Andresen er ingen gud i mine øyne heller, men så lenge han spiller for enga gidder jeg ikke stå og slenge dritt om at han burde gå og dø og aldri spille mer osv. Det gjorde jeg når han var i Brann/Stabæk.:) Om han blir sparka er det helt greit for min del, og tror hele laget har godt av det over tid, men jeg fokuserer heller på neste kamp enn at Hagen har blitt treig og sløv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, der sa du det. Vi som Engasupportere skal støtte laget i når det går bra, og enda mere når det går dårlig. Vi som supportere har ingen makt til å bestemme (litt innflytelse muligens) hvem som skal lede og spille for klubben, så vi må forholde oss til det som er. Her og nå.

At vi har meninger om trener og laguttak er helt naturlig, men jeg klarer ikke se at det skal hjelpe klubben på noen som helst måte om vi i offentlige foraer syter og griner over enkeltpersoner i klubben.

Lenke til kommentar
Ja, det er grusomt. Jeg skjønner deg sykt, Raste. Hadde/har akkurat samme følelsen selv. Måtte være blid i dag på jobb, så da hadde jeg liksom ikke noe valg. Gikk ut av senga for første gang siden lørdag.

Jeg gikk i senga igjen idag, og har ikke tenkt å gå ut av den før evt torsdag om jeg gidder. Har seriøst vondt enda, trodde det kun tok en dag før jeg kom over dette, men neida.

Lenke til kommentar
Ja, det er grusomt. Jeg skjønner deg sykt, Raste. Hadde/har akkurat samme følelsen selv. Måtte være blid i dag på jobb, så da hadde jeg liksom ikke noe valg. Gikk ut av senga for første gang siden lørdag.

Jeg gikk i senga igjen idag, og har ikke tenkt å gå ut av den før evt torsdag om jeg gidder. Har seriøst vondt enda, trodde det kun tok en dag før jeg kom over dette, men neida.

Hehe, er vel ikke bare enga-tapet som svir for din del :p

Lenke til kommentar
det kan da ikke være så ille raste, de fleste regnet med tap på lerkendal.. men blir spennende å se kampen mot ålesund på lørdag(dritt at kampen er kl 4=/). ålesund har ikke på langt nok like bra lag som det trønderbartene har.

Det er bare digg at kampen går så tidlig. Da får vi kampen mitt i den deilige vårsola og når kampen er ferdig er fremdeles dagen ung. Da rekker vi å gjøre masse etter det igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...