Olum Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg er veldig spent foran Ålesund-kampen. De er vanligvis hjemmesterke, men klarte bare 1-1 mot Tromsø. Håper det kommer mange folk på kampen selv om den spilles kl. 16. Jeg oppdaget nettopp at vi har hjemmekamp 16. mai, mot Fredrikstad. Full brakke da! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Stinn brakke 16. mai, ja! Gleder meg! Noe må helt klart gjøres, og jeg tror Berre og Andresen er de første som må gjøres noe med. Deretter må DFH og Panzer finne formen. Etter det vil ting komme av seg selv. Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 LOL, synes noen av dere er veldig pessimistiske til tross for at dere fikk bank av oss i går. Dere har jo ingen dårlig stall hvis gutta kommer i form og Andresen legger frem en litt klar taktikk. Tipper dere tar medalje i år, Stabæk kontrollerer inn spill i Tippeligaen neste år mens Brann rykker ned. RBK selvfølgelig på topp mens Tromsø gir dere selskap på pallen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg er veldig spent foran Ålesund-kampen. De er vanligvis hjemmesterke, men klarte bare 1-1 mot Tromsø. Håper det kommer mange folk på kampen selv om den spilles kl. 16. Jeg kommer ikke. Er litt kjipt at jeg går glipp av de to første hjemmekampene, men det får gå. Jeg driver research for å finne ut hvor kampen på Lørdag går i nærheten av Skeikampen og mandags kampen 6 april er jeg i Trysil med kompiser (alle Stabæk supportere) med de får fint finne seg i å se på VIF - Tromsø. Men jeg og fattern har planlagt å bli med på ett par bortekamper så blir sikkert nok fotball i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 kan ikke på lørdag jeg heller=/ og 6 april skal jeg til trysil med noen kompiser, vet du om et sted der de sender kampen gnomiz?=p Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 kan ikke på lørdag jeg heller=/ og 6 april skal jeg til trysil med noen kompiser, vet du om et sted der de sender kampen gnomiz?=p Nei, men vi har TV(er) i hytta vi har leid så du kan sikkert ta turen dit Går sikkert på ett hotell eller på en bar der, det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 har tv der vi skal også, men hadde vært morsommere og sett den på en bar=p Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 LOL, synes noen av dere er veldig pessimistiske til tross for at dere fikk bank av oss i går. Dere har jo ingen dårlig stall hvis gutta kommer i form og Andresen legger frem en litt klar taktikk. Tipper dere tar medalje i år, Stabæk kontrollerer inn spill i Tippeligaen neste år mens Brann rykker ned. RBK selvfølgelig på topp mens Tromsø gir dere selskap på pallen. Her kommer en rbk-supporter som må trøste oss, folkens. Sier litt om hvor elendig det står til med laget vårt. Snakk om blåmandag... Vi ble ydmyket, overkjørt og banka - ihvertfall 2.omgang. Tipset om medalje til Enga i år må du lenger ut på bartelandet med. Men takk for oppløftende ord. Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Her kommer en rbk-supporter som må trøste oss, folkens. Sier litt om hvor elendig det står til med laget vårt. Snakk om blåmandag... Vi ble ydmyket, overkjørt og banka - ihvertfall 2.omgang. Tipset om medalje til Enga i år må du lenger ut på bartelandet med. Men takk for oppløftende ord. Jeg er faktisk noe så sjelden som en RBK supporter som faktisk ikke har noe i mot Enga, faktisk så vil jeg heie på Enga i alle kamper der en seier ikke påvikrer RBK negativt.... Brann derimot Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Brann derimot Hei! Jeg synes Enga virket tafatte i går, og jeg unner dem det faktisk ikke. Det vil være et tap for Tippeligaen om lag som Brann, Enga, RBK hadde rykket ned, mener jeg ihvertfall. RBK var gode i går, og spilte Enga dårlige. Jeg ser spent på Mos, han var et uromoment i går, selv om han ikke fikk vist så altfor mye. Jeg tror dette kan bli en meget spenende sesong. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Oi sann! Kampen i går må ha vært jævligere enn vi selv har trodd når det kommer Brann- og RBK-supportere inn i tråden for å trøste oss. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Haha. Jeg og Raste fikk oss en smell i helga. Hvordan gikk det med han? Siste jeg hørte fra han var at det ble selvmord om Enga tapte. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Haha. Jeg og Raste fikk oss en smell i helga. Hvordan gikk det med han? Siste jeg hørte fra han var at det ble selvmord om Enga tapte. Jeg vet ikke helt hvordan det går med meg. Hjertet mitt føles ikke så veldig bra, og kroppen er svak psykisk og fysisk atm. Jeg har heller ikke lyst til gå mere på skolen resten av uken, har planer om å sykmelde meg til mai av fotball-psykiske-plager. Hvordan går det med deg da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg leste at fotball tærer mer på det psykiske enn det mange tror. Det kan alle vi her inne bekrefte. Vi har hatt våre nedturer. Før den legendariske Odd-kampen i 05 ble det anbefalt å ha med leger på tribunen i tilfelle noen skulle freake helt ut. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Ja, det er grusomt. Jeg skjønner deg sykt, Raste. Hadde/har akkurat samme følelsen selv. Måtte være blid i dag på jobb, så da hadde jeg liksom ikke noe valg. Gikk ut av senga for første gang siden lørdag. Endret 17. mars 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Heldigvis for meg er jeg ikke United-supporter. Milan derimot, de vant 5-1 borte mot Sienna i helgen Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg hadde også vært passe nedbrutt nå, hadde det ikke vært for... Ja, Liverpools storseier på bortebane mot ManU. Beklager, gutta, men jeg må glede meg når laget mitt tar seier. Synd med Enga. Noe må gjøres, og det brennkvikt! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Oslos stolthet :!: Jammen ikke mye å være stolte av. Med Martin Andresen blir det jo Oslos skam! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Så FootballClub Liin har mer å være stolte av enn oss? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Så FootballClub Liin har mer å være stolte av enn oss? Aldri hørt om, men siden Enga er en skam antar jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå