kandinsky Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg var full fra onsdag til lørdag og er blakk og kronisk bakfull etter uka, men takk for tilbudet. Nå skal jeg faktisk legge meg ned å grine. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg var full fra onsdag til lørdag og er blakk og kronisk bakfull etter uka, men takk for tilbudet. Nå skal jeg faktisk legge meg ned å grine. Kan spandere jeg, har ingen å grine med. Fy faen, jeg dør. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Dette er rett og slett pinlig! Makan til MØKKAFOTBALL har jeg ikke sett på lenge! Vi spiller jo ikke fotball! Bare lange pasninger ( som ikke kommer frem til medspiller).. Dette er akkuratt som ifjor! faen, nå er jeg jævli lei! Noe må gjøres.. Og hvorfor i all verden spiller Berre!? faen for en elendig fotballspiller skal du jaggu leite lenge etter! Morro at Mos og Singh starter syns jeg.. Nå er det faen meg på tide at noe blir gjort i klubben! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Raste viser sin Emo-side Hva tror dere må til for å få enga på sporet igjen da? Fortsetter dette, tror jeg nedrykk er realitet, for makan til slapt spill har jeg ikke sett på lenge. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Alsaker er tragisk, ja. "Det er stille fra bortetribunen" sa han mens man hørte et kraftig "Vi er Enga - vi er Enga - Vål'enga". Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Raste viser sin Emo-side Hva tror dere må til for å få enga på sporet igjen da? Fortsetter dette, tror jeg nedrykk er realitet, for makan til slapt spill har jeg ikke sett på lenge. Emo side? Sitter faktisk her å griner jeg også Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Fy faen, jeg dør. Det kjennes faktisk sånn ut. Tappet for energi og orker ikke tenke en tanke engang. Vil bare ligge i min egen verden uten noen bekymringer. Jeg gikk på en skikkelig smell nå ass. By far, verste helga i år. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Fy faen, jeg dør. Det kjennes faktisk sånn ut. Tappet for energi og orker ikke tenke en tanke engang. Vil bare ligge i min egen verden uten noen bekymringer. Jeg gikk på en skikkelig smell nå ass. By far, verste helga i år. Fy faen, har Liverpool fans + RBK fans i klassen. Skal jeg få en sykmelding til mai? Endret 15. mars 2009 av Raste Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Alsaker er tragisk, ja. "Det er stille fra bortetribunen" sa han mens man hørte et kraftig "Vi er Enga - vi er Enga - Vål'enga". Haha han er jo en idiot fra bergen stakkar, lo godt i sofan her hjemme når han kom med den. Ellers var det jo ganske sørgelig. Syns første omgang var helt ok, vi kom ikke til så mange muligheter, men vi var bedre bakover. Andreomgangen vil jeg bare glemme! Håper det blir gjort noe snart. Syns Andresen har fått sine sjangser nå! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Når han hverken har tillit fra spillerne og oss supportere, er det kanskje et tegn på at hans stilling bør settes spørsmålstegn ved. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Det er helt umulig og se Martin Andresens fotball filosofi, og personlig er jeg møkklei av å se Vålerenga spille uten å vite hva de egentlig skal gjøre med ballen. Nei, du burde nok kanskje ikke ha blitt manager før du hadde tatt trenerkursene, Martin. Ræva fotball, og ingenting fungerer i det hele tatt. Få inn en god trener, og spark Andresen vekk. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg ble beskyldt for å være negativ når jeg sa at vi aldri i verden klarer å bli blant de 5 beste i år, men at jeg trodde vi skulle klare å unngå nedrykk. Begynner nå å lure på om det faktisk var en optimistisk tanke! Fy søren så elendig! Vi produserte ikke én eneste halvsjanse en gang!! Vi klarte maks to pasninger før vi mistet ballen!!! Fullt fortjent tap. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg ble beskyldt for å være negativ når jeg sa at vi aldri i verden klarer å bli blant de 5 beste i år, men at jeg trodde vi skulle klare å unngå nedrykk. Begynner nå å lure på om det faktisk var en optimistisk tanke! Det er 1 kamp av 30, så det er tullette å beggyne å snakke om medalje og nedrykk nå. Er jo en grun fot at de ikke setter opp tabell i england før etter den femte runden. Mye kan skje på det halv året som er igjen av sesongen. I glans tiden til rbk så spilte de jo ræva før sommeren, mens etter sommerferien vant de det meste. Og dermed vant de også tippeligaen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Det er 1 kamp av 30, så det er tullette å beggyne å snakke om medalje og nedrykk nå. Enig den, men det var skremmende dårlig det som ble prestert i dag. Rosenborg kommer riktignok til å bli farlig gode i år, har tippet de som soleklare serievinnere igjen i år. Men vi var også elendige i før-premieren mot Stabæk forrige helg, som jeg absolutt ikke ser på som noen gull-favoritt i år. Alt dette er kun basert på mine egne vurderinger, altså ingenting dere behøver å feste lit til, selv om jeg pleier å være rimelig god på å tippe tabellen (i alle fall langt bedre enn eksperttipsene i VG, Dagbladet og TV2 de siste 3-4 sesongene). Uansett, det er nok en del frustrasjon som snakker nå i kveld, men det er like tullette å snakke om medalje som nedrykk nå. Endret 16. mars 2009 av Superparanoid Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Det fortsetter jo i samme stil som ifjor og da er det ikke rart å være litt pessimist. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Ser heller ikke på Stabæk som noen gullfavoritt i år, i så fall må de styrke stallen sin. Syns ofte disse "ekspertene" tipper mye feil. Den jeg har mest tro på når det kommer til tippping er vel Kjetil "I" Rekdal. Det fortsetter jo i samme stil som ifjor og da er det ikke rart å være litt pessimist. Det er jeg enig i, men tror ikke Andresen sitter så lenge om dette fortsetter. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg ønsker meg melding fra 2229 i dag... Martin Andresen har trukket seg fra sin stilling som trener for Vålerenga, og skal satse på å få frem 2. laget. Der skal han være spillende manager, medisinmann og vannflaskefyller. Les mer på VPN.no Håper virkelig på denne meldinga i løpet av uka! Endret 16. mars 2009 av Haageen Lenke til kommentar
kavk Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 nå har jeg akkuratt kommet hjem fra trondheim... trenger jeg si mer? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Vel, dette er sesongens FØRSTE kamp, og Oslopressen har allerede utpekt RBK som serievinnere. Hyggelig for trønderene. For oss andre, som vet det skal spilles ca 220 kamper til, er det litt tidlig. Vålerenga har et par utfordringer. Mye av dette kan bøtes på "relativt enkelt"; Martin legger skoene på hylla. Berre, Seternæs, Luton og Panzer selges/kastes/stoppes ut, og vi får inn et midstopperpar som er like effektivt som Panzer/Wæhler var i '05-sesongen. Synes Mos hadde flotte takter til tider i går, og gleder meg til Moa og DFH finner formen (Noe som bør skje FORT!) Lenke til kommentar
kavk Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 vi får se til helgen når vi skal spille mot ålesund. litt lettere motstander, så får forhåpentlig vis til spillet vårt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå