PatSharpX Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Syns det var godt spill i går. Var vel ikke noe spess å klage på. Med litt mere innsats kunne vi putta noen mål! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg tviler på Aabrekk når han sier at de fremdeles har mål om topp 5. Jeg regner med noe mellom 9. og 6. plass. Uansett, jeg vil bare at vi skal komme oss ut av nedrykkstriden så fort som mulig. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Begynner å lure på om det ikke er spissene deres som er problemet men resten av laget. Uansett hvilken spiss dere kjøper ender han opp med 3 mål på 40 kamper og forlater laget i skam (eller går til Leeds ). Trodde dere hadde fått det til det da dere hentet Rune Lange, men neida... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Skulle ønske jeg kunne si: "Fuck deg din jævla bonde/soss. Du orater bare bullshit og har ikke peiling på fotball:" Desverre kan jeg ikke det. Jeg kan bare nikke bekreftende på hodet, men med en liten korrektur. Morten Berre har scoret 5 mål i år. Det er litt flere enn 3. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Hva tror folk om vår nyeste anskaffelse da? VIF leier islandsk spiss. Gunnar Heidar Thorvaldsson spiller spiss på Islands landslag, og der sitter for eksempel Veigar Pall Gunnarsson på benken, sier Aalbu. - Han er en typisk målscorer, han er rask og god teknisk. Og han er god i boksen. VIF er enige med Hannover 96 om en leieavtale ut juni neste sommer, med opsjon på kjøp. Veldig spent på dette, og veldig glad for at vi får en ny spiss på banen. Det trenger vi sårt, så håper han kan score mange mål. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Får håpe han klarer det som så mange ikke har klart før i Enga, å score mål. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Håper han starter mot Start allerede, regner med at han ikke kan starte i morra... Vi har jo ikke spisser så ser bare positivt på det. Intervju av han ligger ute på viftv.no Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Noen som skal på kampen i dag? Siden Freddy og Glen ble utsatt for rasistiske tilrop i Litauen, har Hafslund gitt fra seg reklamen på brystet for denne kampen og de spiller med Vålerenga against racism. Og billett inntektene går til noe anti rasisme greier. Det er ett bra tiltak syns jeg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Virkelig deilig. Endelig klarer vi å score mål og nå skal vi til Europa Om jeg har forstått det rett er det en runde til før gruppespillet? Brix scorte sitt førstye mål (?). Morsomt at gutten som alltid stod på grusbanen der jeg bodde og drev med egentrening, er blitt så god som han er nå. Hva er det som egentlig skjer i Valhall før kampen mot Start på søndag? No politiske greier for at vi skal få egen stadion eller no. Tenkte jeg skulle komme meg dit. Er det noe jeg bør vite om på forhånd eller koster det noe penger? Endret 30. august 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Sjekk klanen.no der står ALT:D men det er gratis, og du får gratis buss til Ullevåll.... Ellers en svak kamp. En straffemiss, bomme på flere 100%. Enga var svake, Ekranes var enda svakere. Kanskje et andre divisjons lag. Men bra at Brix scora;) han hadde to muligheter før den ene hvor han burde ha scora og den andre hvor han tryna. Han kyssa også vif logoen<3. Svakt med tilskuere, men jeg angrer IKKE på at jeg dro dit. Pengene gikk til VIF mot rasisme eller var det uefa greie? Og det er ikke hver dag at VIF scorer 6 mål:) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Gratis buss ja. Ikke no aldersgrense eller no på detta? Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Nope.... Anbefaler klanen.no. Der får du program for dagen og annen info. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Jeg leste der, men de navnte faktisk ikke noe om at bussene var gratis. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Vi trakk Austria Wien i UEFA cupen. Starter med bortematch. Men som sagt er 90% på at det er gratis, men spør inne på klanen sitt forum for sikkerhetensskyld;=) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) På det arket vi fikk på kampen i går sto det at det var graits buss til kampen. Tenker jeg tar turen, selv om den er en rimlig god omvei for meg Er det sikkert at vi starter med bortekamp? Det er jo best, men da er jeg bortreist når hjemmekampen går For se om klanen airways kommer opp med ett godt tilbud til bortekampen da. Hadde vært morro med en tur. Endret 31. august 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Hehe, rart at det er kun Gnomiz, Meg og Olumvolum som er aktiv i tråden og er enga fans. Det er ikke mange andre som skriver i tråden utenom oss Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Ey! jeg har ikke somla meg fram til å lete opp en enga tråd! Grætts til alle for igår Gleder meg til søndag. Jeg spør her og jeg siden jeg sikkert får et svar kjapt her:P Hva sto det på banneret som vålerenga rullet ut på begynelsen av kampen igår? Jeg så ingen ting, sto under det røde teppet. (6-0 woooho!) 9398845[/snapback] Endret 31. august 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Red Card to Racism. stod det. Hadde vært kos med en tur til europa men startkampen blir min siste på 8 mnd:( Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Kondolerer -meg-. Hvorfor det? Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Skole i London...:s Menmen får holde meg til PL i mens å håpe at enga kommer til gruppespillet i uefa og trekker et lag fra London:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå