Raste Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 FY FAEN, JEG VIL HA EN OPPSIGELSE FRA MARTIN ANDRESEN KL 2300 IDAG. IKKE FAEN OM JEG GODTAR NOE ANNET. MØKKAFOTBALL OG FOR ET MØKKALAG!!! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Så jævlig elendig, men hadde forventet dette Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 var bare det som manglet. UTROLIG TRIST Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ingenting går VIFs vei atm. Selv ikke enkle pasninger... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvor er fotballen fra cup finalen. Herregud så pinlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er Berre fortsatt på banen? Så han nå for første gang i andre omgang... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er Berre fortsatt på banen? Så han nå for første gang i andre omgang... Det er han. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) tok seg bare en kaffepause istad. Endret 15. mars 2009 av TolLefsa Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jepp, det er utrolig. Berre er elendig i dag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Fy faen for en fotballhelg. Skulle bare mangle at RBK puttet inn 4-0. Isåfall, da henger jeg meg... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvorfor blir Mos tatt av? Ta heller av Berre! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mos ut? Tror selv benken til VIF har glemt Berre nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Berre har sugd Torro og Martin. Hva gjør Panzer på en fotballbane? Elendig fotballspiller og eier ikke vett i hue. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Berre har sugd Torro og Martin. Hva gjør Panzer på en fotballbane? Elendig fotballspiller og eier ikke vett i hue. Jeg savner Kjetil Wæhler. Fy faen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Helvete for en kamp! Ikke en eneste målsjanes. Vi fortjente all den rundjulingen vi fikk. Mistilliten som gutta hadde til Martin, deler jeg med dem nå. Jeg krever han langt vekk fra min elskede klubb. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg vil også ha vekk et par andre spillere i troppen, blant annet Martin og Panzer. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Spillere som blør for enga går foran ferdigheter for min del. Skyt meg gjerne, men klarer bare ikke rope ut om at Panzer skal ut av enga. Han elsker klubben, men han har falt veldig i det siste. For en elendig helg. Jeg orker ikke mer fotball. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Niko, skal vi dra og drekke oss dritings sånn at vi kan slokne sorgen litt? Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ok. jeg var reded for tap, også stort, men så dårlig fotball? Tror ikke vi hadde en halvsjanse engang, hvis vi ikke er veldig snille med hva vi kaller sjanser. Orker ikke si mer om kampen jeg bortsett fra at jeg hørte berre tre ganger, og da snublet han i banen, eller slo en feilpasning. men over til noe jeg klarte og styre min frustrasjon mot: Er det bare meg, eller er øyvind alsaker en elendig kommentator? Ikke at han ikke sier hva som skjer dårlig, men han kommer med masse analyser, som blir helt feil. I et øyeblikk sier han at MArtin ikke burde spille, i det neste at han burde. De to første målene var hvisst også keepertabber, i følge Alsaker og Semb, men spurte meg litt for, og resten av de som så på kampen mente det var å overdrive ganske kraftig. Vet ikke hva dere synes jeg. Tror jeg bare prøver å bli frustrert på NOEN, og en annn ting å tenke på en fotballen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå