Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Jeg har jo prøvd å se på de positive sidene. Nå får LFC-supportere håp og kommer til å bli knust ned på jorda igjen enda hardere enn sist gang. De feirer jo seiere som de skulle vunnet ligagull. Det var grusomt å sitte med 90% Pool-supportere med Vidic-drakt i går. Jeg har ikke gått ut av senga siden jeg kom hjem 16.30 i går.

Og jeg er en av de få som har større følelser for mitt norske lag enn mitt engelske. Elsker Vålerenga høyere, fordi jeg har bodd i Oslo hele livet og vært på kamper siden jeg var 5. Og i dag er det faktisk en erkefiende vi spiller mot og. Ingen Ham-Kam eller Sandefjord, men RBK. Tap i dag (og :no: ), kommer jeg til å kjenne på meg i flere dager merker jeg. Jeg er offisielt deprimert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har jo prøvd å se på de positive sidene. Nå får LFC-supportere håp og kommer til å bli knust ned på jorda igjen enda hardere enn sist gang. De feirer jo seiere som de skulle vunnet ligagull. Det var grusomt å sitte med 90% Pool-supportere med Vidic-drakt i går. Jeg har ikke gått ut av senga siden jeg kom hjem 16.30 i går.

Og jeg er en av de få som har større følelser for mitt norske lag enn mitt engelske. Elsker Vålerenga høyere, fordi jeg har bodd i Oslo hele livet og vært på kamper siden jeg var 5. Og i dag er det faktisk en erkefiende vi spiller mot og. Ingen Ham-Kam eller Sandefjord, men RBK. Tap i dag (og :no: ), kommer jeg til å kjenne på meg i flere dager merker jeg. Jeg er offisielt deprimert.

Har høyere følelser for United selv om jeg har hatt familie som har spilt i Enga og at familiesiden fra pappa er fra Oslo.

Ville ofret alt for United, og det nesten med alt med Vålerenga. Men setter United opp mot de jeg elsker mest.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å fatte at noen har slike følelser for et lag man valgte som liten. Tottenham og AC Milan er klubber jeg har valgt på en eller annen måte når jeg var yngre. Jeg har langt ifra like sterke følelser for dem, som de jeg har for Enga.

Jeg ble United fan som 5 åring, og ble det egentlig før jeg fikk sterke følelser for Enga.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å fatte at noen har slike følelser for et lag man valgte som liten. Tottenham og AC Milan er klubber jeg har valgt på en eller annen måte når jeg var yngre. Jeg har langt ifra like sterke følelser for dem, som de jeg har for Enga.

Man klarer da fint å bygge opp følelser for et lag man har heid på i 15+ år? Jeg har holdt med Utd i 9 år, og det satt dypt med tap i går. Trengte ikke være født i Stretford for å kjenne det på kroppen at dette var motbydelig.

Lenke til kommentar

Var på fest i går, og var i lykkerus (+kanskje litt vanlig alkoholrus) etter Liverpool-seier og hockeyseier til Vålerenga. Siden jeg da bor i Østfold er det ekstra deilig med Enga-seier, siden folket her heier på Stjernen og Sparta! Heihei! Sang som en gaaal! Livet er en fest, og jeg tror faktisk helga blir fullendt i kveld!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...