MrEspen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Han spilte midtstopper mot Stavbrekk... Klarte seg greit, ingen av målene kan skyldes direkte på han. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nå er det snart dags! Wow, syns det har gått fort jeg, tross alt... Lenke til kommentar
kavk Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 ja det har gått fort var billetter igjen. så blir langtur til trondheim på søndag=p noen fler som skal? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg skulle ønske jeg også kunne ta meg råd til å dra kavk, men det kan jeg desverre ikke. Disse langturene er ganske dyre. Allan Jepsen ønsket av Stabæk Dette kan ikke bli en realitet. Det argumenteres med at nå som vi har kjøpt Fuenmayor, kan vi selge Jepsen. Vi trenger litt mer enn èn person til hver plass på banen. Om f.eks. Muri blir skada, kan vi sette Fuenmayor inn for han i midten også la Jepsen spille venstreback. Om Jepsen derimot ønsker å gå selv, synes jeg vi skal la han. Han er kanskje redd for at han får altfor lite spilletid. Men så skal det sies at konkurranse om plassene bare er sunt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Nei, om Jepsen går så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil at han skal bli! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Og han har jo en meget gos innleggsfot. Jeg elsker løpene hans oppover hele sidelinja som avsluttes med at perleinnlegg på hodet til Bojan eller foten til Moa. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Nei, faen! Nå må de kutte ut! Får vi en skade er hele laget herpa Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hva snakker du om, Stine? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Regner med det er spekulasjonene rundt salg av Jebsen til Stabæk.... Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bare jeg som har på følelsen at vi vinner idag? Tipper 2-0, og MOA gåller 2 ! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Tar ingenting på forskudd, men så klart vinner vi idag er det bare herlig. I år håper jeg vi vinner minst 6 av 10 første kampene. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Med 1-4 i går og en helt forpult dag, hadde virkelig et Enga-tap satt kronen på verket og fått meg til å bryte sammen i tårer og avlyst alt av planer og gjøremål de neste dagene. Klarer faktisk ikke gjøre noe før Enga vinner nå. Fotball dreper meg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Helvette, om Enga ikke vinner idag så går hjertet mitt til helvette. Det var nok med tapet i går som gjorde at jeg mistet 50% av hjertekapasitet, så jeg håper inderlig at Enga vinner idag. Jeg skal faen meg grave meg under jorden i 2 uker fremover om Enga taper idag. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Syntes 4-1 i går var helt fantastisk jeg Hvis Enga også slår Rosenborg i kveld, er helgen fullkommen for min del. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Vær så snill, ikke snakk om resultatet fra i går? Får seriøst tårer i øyene og får vondt i magen. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Med 1-4 i går og en helt forpult dag, hadde virkelig et Enga-tap satt kronen på verket og fått meg til å bryte sammen i tårer og avlyst alt av planer og gjøremål de neste dagene. Klarer faktisk ikke gjøre noe før Enga vinner nå. Fotball dreper meg. Haha.. Er glad jeg er Liverpool supporter, iallefall akkurat nå ! :!: Satser på at Enga kommer blant topp 6 i år. Da trenger vi en god start ! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Topp 6 er ikke godt nok for min del, krever minst 4plass og helst medalje. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg satt og gråt i går på pub-en. Har faktisk hatt smerter i hjertet helt siden jeg dro hjem i går. Vi skal snakke Enga i denne tråden uansett, hysj SuperParanoid. Tror ikke jeg har energi nok til å se den på pub. Jeg kommer til å bryte sammen om RBK scorer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Niko, la oss glemme tapet imorgen og heller glede oss til mai da Liverpool står tomhendte? Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Niko, la oss glemme tapet imorgen og heller glede oss til mai da Liverpool står tomhendte? Neida, vi tar CL! Hvis LFC ikke tar noe, så er Enga mitt eneste håp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå