Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel som alltid: Begynner udugelig, med tap på tap og en uavgjort og seier i ny og ne. Så tar vi oss opp på høsten og rydder opp igjen. Vi ender nok rundt 5. hvis ikke vi kommer igang godt.

 

Men nå kan jeg i det minste glede meg over Liverpool-seier i dag! Man får finne sine gleder utenom Vålerenga den første perioden, tror jeg! Beklageligvis!

Lenke til kommentar

Vi startet sesongen bra i fjor, og enkelte her tok jo helt av og trodde nedturen aldri ville komme. Men det tok ikke lang tid, og ser man bort fra hva som skjedde i cupen, kom aldri oppturen igjen. Jeg var realistisk da, og jeg mener jeg fortsatt er realist og ikke pessimist. Men kall det hva du vil, så kan vi i alle fall håpe jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Jeg synes Andresen kan fokusere på å være spiller. Han er 32 år og har i hvertfall noen gode år igjen før han begynner å bli ordentlig gammel.

Men jeg syns ikke han har spilt bra på lenge.

Har dog ikke sett noen av kampene som ble spilt på La Manga da.

Nå spilte vi heller ikke så veldig bra med han ute i gymsalen på Fornebu heller.

Lenke til kommentar

Virker hurtig, taklingssterk og passningssikker. Men mangler en god del på å plassering enn så lenge, men det kommer vel av at han ikke er vant til å spille i soneforsvar. Håper dette kommer, da har jeg tro på at det er en god signering...

 

Veldig betryggende at han kan spille både midtstopper og venstreback!

 

/Espen

Lenke til kommentar

Jeg visste ikke at han kan spille midtstopper også, men det er veldig betryggende. Vi har vel bare tre midtstoppere: Panzer (kommer til å sone flere kamper i karantene og begynner å dra på åra), Muri (han er ikke akkurat sikker som banken) og Strandberg (fremdeles bare en unggutt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...