osse-mon waits for alice Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg tror at så lenge moa og mos kan gå på løp, og bli servert av gutta på midtbanen, er mye gjort.. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Enga - Sandefjord nå. Enga leder 1-0. Strandberg putta! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Og Strandberg måtte ut med skade, det er jo en lagt fra ideel situasjon for oss som knapt har midtstoppere i klubben.... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Og kampen endte 1-0. Ifølge VG hadde vi klart flest sjanser, men Sandefjord kom også til noen. Strandberg landet forkjært og måtte ut med skade, men Panzer slipper heldigvis å stå over seriestarten. Moa og Mos spilte sammen på topp i 2. omgang og Mos imponerte klart mest. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Lurte på å kjøpe meg billett til kampen på søndag på Telenor, men hvor på stadion blir det plasser for Enga? Vet at de selger billetter i sjappa, men har dessverre ikke mulighet til å komme meg dit, så blir Billettservice. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg står på Felt J. Det blir Klanens felt. Håper ikke dette svaret kom for sent da Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det var nok litt i seneste laget, så nå ser jeg på kampen hjemme! Dette må de kunne klare. Det ligner ikke på fotball det jeg har sett til nå, ihvertfall! Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Oslos stolthet ja..? Ikke mye å være stolt av på Telenor i dag. Riktignok en treningskamp, men likevel, en mer tam opptreden er det lenge siden jeg har sett! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kampen i går var helt jævlig. Resultatet bryr jeg meg lite om. Det som plager meg er at vi spilte ekstremt dårlig. Vi kunne godt tapt med to mål til uten at jeg ville kalt det ufortjent. Stabæk var klart bedre enn oss i går. Det skal sies at vi har spilt tre kamper på seks dager og at vi gutta kom hjem fra La Manga lørdag kveld. Likevel skal vi klare å spille bedre enn det vi gjorde. Jeg må rette kritikk mot Telenor Arena. Det var en virkelig trist gymsal. Setene, veggene og taket var helt grått. Det samme var lufta (men det har vel mer med at vi fyrte opp noen bengalske fakler.) Etter kampen rådet det fullt kaos. Ingen visste hvor de skulle gå for å komme seg til diverse busser og den busstasjonen som var rett utenfor stadion var stengt. Derfor måtte vi rote oss fram til neste. Alt var i det hele tatt veldig dårlig tilrettelagt. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kan vi alle nå være enige om at Andresen må bort? Han er ikke til annet enn skade og belastning for Enga. Om ikke annet, så kan han ihvertfall holde seg unna banen.Kritikk mot Andresen på VG. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg må rette kritikk mot Telenor Arena. Det var en virkelig trist gymsal. Setene, veggene og taket var helt grått. Det samme var lufta (men det har vel mer med at vi fyrte opp noen bengalske fakler.) Etter kampen rådet det fullt kaos. Ingen visste hvor de skulle gå for å komme seg til diverse busser og den busstasjonen som var rett utenfor stadion var stengt. Derfor måtte vi rote oss fram til neste. Alt var i det hele tatt veldig dårlig tilrettelagt. Personlig syns jeg setene var digge, bra at det var en lang "rygg" på dem. Da kunne man lene seg tilbake på dem slik at man fortsatt sto. Ellers er jeg enig med deg. Jeg bor ikke langt unna så er ganske "lommekjent" men når vi kommer til ser inngang C forann oss og skal til inngang B så kan vi ikke bare gå bort til hallen. Vi måtte rundt ett digert avsperret område og rundt en til to bilbutikker?!?! Ellers virket det som om hallen ikkke hadde særlig god lufting med tanke på at røyken fra de bengalske lysene hang i luften hele kampen. Og sist med ikke minst, det er en INNEHALL!! Endret 9. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kan vi alle nå være enige om at Andresen må bort? Han er ikke til annet enn skade og belastning for Enga. Om ikke annet, så kan han ihvertfall holde seg unna banen.Kritikk mot Andresen på VG. Jeg er enig. Jeg har likt han mindre og mindre, og når jeg ser det han gjør med Vål'enga; nei takk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Rosenborg i første serierunde borte, blir veldig tøft. De vant 5-1 mot Viking i går, samtidig som VIF tapte. Ett poeng på søndag, er mer en godkjent. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har alltid sagt det, og kampen mot Stabæk understreket med all tydelighet at Martin Andresen er altfor oppskrytt. Hva fikk han til i går? Først en feilpasning som førte til 1-0, så et gult kort og så et gult til - alt iløpet av én omgang! Rett og slett imponerende. Vi spiller mye bedre uten ham! Noen som husker hvordan cupfinalen gikk mot samme motstander? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Man trenger ikke se langt bakover for å finne ut at spillende trenere (managere) ikke er en god idé. Gikk ikke bra med enga før Rekdal la skoene på hylla Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er jo klinkende klart at Martin må ut. Han må i det minste legge skoene på hylla, men jeg mener også at han bør komme seg ut av Vålerenga. Jeg håper han forstår såpass at han ikke setter seg selv i start-elleveren på en god stund nå, ihvertfall. Tror dette kan bli en god sesong hvis det skjer noen mindre forandringer. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg er i tvil. MA er en klassespiller, men har ikke helt funnet rollen sin. I cupfinalen hadde vi en kongemidtbane, men alt funket jo den dagen uansett. Jeg tror ikke MA forsvinner som spiller med det første så jeg håper heller at han finner formen og en riktig rolle på laget. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 At han var god i cupfinalen har ikke så mye å si. Som du sier, så stemte alt den dagen. Han har ikke gjort det så bra de andre kampene. Det er det jeg er mer redd for. Det er lett å henge seg opp i negative ting ved en spiller, og det kan jo være at det ikke er han det ligger i, men noe må det være, og det er indisier som tilsier at det er han. Det må gjøres noe, ihvertfall. Om det så er at han tar fokus på å bare være spiller, og vi får en annen hovedtrener eller om han er bare trener, vet jeg ikke. Men jeg er usikker på om han i det hele tatt har noen fremtid i Enga. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Martin Andresen blir vi nok ikke kvitt på en stund. Jeg skulle bare ønske at han kunne velge enten manager eller spiller. Dette er nok et bevis på at man ikke kan få både i pose og sekk. Siden han ikke er spesielt gammel enda, kan han nok fortsette kun som spiller i noen år til. Om han satser fullt på det, og han får utløp for sine kvaliteter, er han en klassespiller. Det er ikke uten grunn at han er så godt som fast på landslaget. Jeg tror bare han har altfor mye å gjøre nå. Toro kan vel fint gjøre trenerjobben selv. Vi ble forøvrig tippet på 5. plass av VG. Jeg vil bli skuffet om dette hadde blitt den endelige plasseringen vår i år. Jeg håper og tror på medalje. Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 medalje kan dere se langt etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå