Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvem stiller i midtforsvaret mot RBK da? Muri og? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Reglene sier følgende om karantener: § 3-4 Utvisning i privatkamp (1) Spiller som blir utvist i en privatkamp på grunn av en overtredelse som etter Forbundsstyrets retningslinjer medfører kun én kamps karantene, slipper å sone. (2) Dersom spiller blir utvist i en privatkamp på grunn av en overtredelse som etter Forbundsstyrets retningslinjer medfører mer enn én kamps karantene, skal hele karantenen, med unntak av én kamp, sones i de førstkommende obligatoriske kamper for det lag spilleren ble utvist for. Karantenen trer først i kraft når forholdet har kommet til klubbens kunnskap eller skriftlig underretning har kommet frem til klubben på en slik måte at den ikke har rimelig grunn for ikke å ha gjort seg kjent med underretningen. (3) Dommer i privatkamp skal innen 24 timer etter at kampen er ferdigspilt, sende rapport om utvisningen til den myndighet som administrerer serien som spillerens lag deltar i. § 3-5 Utvisning i turneringskamp (1) Dersom spiller blir utvist på grunn av en overtredelse som etter Forbundsstyrets retningslinjer medfører én kamps karantene i turnering som spilles sammenhengende, skal spilleren sone i neste kamp i samme turnering. Hvis utvisningen gis i siste kamp i turneringen, slipper spilleren karantene. (2) Dersom spiller blir utvist på grunn av en overtredelse som etter Forbundsstyrets retningslinjer medfører mer enn én kamps karantene i turnering som spilles sammenhengende, skal de kamper som ikke kan sones i turneringen, med unntak av én kamp, sones i førstkommende obligatoriske kamper. Turneringsjuryen skal informere den krets klubben tilhører om karantene som ikke er sonet i turneringen umiddelbart etter at laget er ute av turneringen. (3) Dersom spiller blir utvist på grunn av en overtredelse som etter Forbundsstyrets retningslinjer medfører én kamps karantene i turnering som ikke spilles sammenhengende, skal spilleren sone i neste kamp i samme turnering. Hvis utvisningen gis i siste kamp i turneringen, slipper spilleren karantene. (4) Dersom spiller blir utvist på grunn av en overtredelse som etter Forbundsstyrets retningslinjer medfører mer enn én kamps karantene i turnering som ikke spilles sammenhengende, skal én kamp sones i neste turneringskamp og øvrig soning, med unntak av én kamp, skje i neste obligatoriske kamper for samme lag. Hvis det ikke skal spilles flere turneringskamper, skal karantenen, med unntak av én kamp, sones i førstkommende obligatoriske kamper. Turneringsjuryen skal informere den krets klubben tilhører om karantener ilagt for mer enn én kamp. I følge dette skal det vel litt til for at kommentaren til Hagen skal føre til mer enn en kamps karantene, ergo er Hagen tilgjengelig i serieåpningen mot RBK. /Espen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 At han får rødt kort er vel forsåvidt greit. Han ber jo omtrent om det. Det som gjør meg forbannet, er at han må stå over 1. seriekamp pga. dette. Synes du virkelig at lista for rødt kort bør ligge så lavt? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nei, men det er heller ikke helt sykt at han fikk det. Man må klare å holde hodet kaldt selv om man blir forbannet. MrEspen, det er godt mulig det du sier er korrekt, men TV2 Sporten sa han ikke fikk spille serieåpningen. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvem stiller i midtforsvaret mot RBK da? Muri og? Strandberg kanskje? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er nok Strandberg da, ja. Vi har ikke akkurat så veldig mange å velge mellom i midtforsvaret. Leste forøvrig i VG i dag at saken skal til behandling. Det er mulig han bare får en kamps karantene. Da er han klar til seriestart. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 litt strengt med rødt kort for å kalle dommern en idiot.... Kunne holdt seg til gult Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå var jo Martin enig med avgjørelsen, så ser ikke problemet. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå var jo Martin enig med avgjørelsen, så ser ikke problemet. Martin var enig med avgjørelsen når han fikk den gjengitt av TV2, de fortalte at hagen hadde sagt "jævla idiot" ikke "din idiot" som han faktisk sa, hvor stor den forskjellen er kan jo diskuteres, men at det er en forskjell er helt klart, hvertfall om man tenker tilbake på hvordan folk mente det var en forskjell på å si "kuk" og "kukk" i fjor /Espen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Okay, daså. Så ikke hendelsen, men hørte bare at Martin var enig med avgjørelsen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvor mange plasser har vi fått tildelt mot Stabæk? Tviler vel egentlig på om det blir utsolgt. Settes det opp busser? Jeg har ikke råd til å kjøpe billett før 6. mars, men det går vel greit. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Hvor mange plasser har vi fått tildelt mot Stabæk? Tviler vel egentlig på om det blir utsolgt. Settes det opp busser? Jeg har ikke råd til å kjøpe billett før 6. mars, men det går vel greit. Regner med at det blir satt opp busser ja, hvert fall fra Bohemen og Vålerenga Vertshus. Personlig bruker jeg ca 10-15min å gå bort så det slipper jeg å tenke på Tror vi har fått en del plasser og tviler på at det blir fult. hvor går kampen? Telenor Arena på Fornebu. Nye "stadioen" til Stabæk, stakkarne skal se fotball inne fremover BTW er det noen som skal på hockey kampen i dag da? Vif - Frisk Asker i sluttspillet. Tenke å ta turen jeg as. Endret 27. februar 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jøss. Enga knuser Tromsø på Manga og ingen kommentarer her? To uker til seriestart og Mos har funnet scoringsformen. Dette må bli bra. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jøss. Enga knuser Tromsø på Manga og ingen kommentarer her? To uker til seriestart og Mos har funnet scoringsformen. Dette må bli bra. Sessongen i år, kan nesten ikke bli værre enn den i fjor. Snakker om serien nå, det var vell cup-gullet som reddet sessongen fra å være en "katastrofe" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Mos og Moa på topp blir kos Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg fikk ikke sett kampen. Jeg er en vanlig dødelig og innehar ikke TV2 Sport. Morsomt at Mos scorte sitt første. Kan vi håpe på en ny Moa? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg var for trøtt til å legge inn noe om det i går, får beklage Veldig gøy at Mos scorer, og snur kampen, etter 7 minutter på banen. Aldri personlig sett han spille, dog. Gleder meg så jævlig til "CS" mot Stabæk og TL-start! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Synes nesten det var mer morsomt med den første scoringen til Lars Iver i går, håper og tror han kan vise hva som bor i han hvis han bare klarer å bygge litt selvtillit. Så ikke kampen selv, men ut fra kampreferat og diverse tilbakemeldinger så er det nok litt overdrivelse å si at vi kjørte over TIL. Uansett, seier er seier, så lenge gutta får øvd på det de skal må man vel se seg fornøyd. Meget gledelig at Dawda igjen er aktiv og god forresten, virker som han har jobbet godt og benyttet de sjangsene han har fått i vinter. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvordan blir det med Mos og Moa på topp, egentlig? Kan de bli for like? Litt usikker på det der, nemlig!Men skal så definitivt bli morsomt å se. Hvis de begge finner og holder formen, så blir dette et morsomt år! Ellers er det jo tydelig at vi trenger flere menn bak, men det skjønner de vel i styret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå