Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kampen gikk dårlig. Vi styrte de første 25 min. og det er merkelig at vi ikke klarte å score. Utover i 2. omgang ga vi opp og det så ikke ut som gutta gadd lenger. Mos og Dawda Leigh spilte best, og var flere ganger veldig nærme scoring. Troy gjorde også en god innsats i mål og vartet opp med to feberredninger. Vi tapte ikke pga. dårlige dommeravgjørelser, men han gjorde situasjonen vanskeligere for oss. Også litt dårlig at det bare var 2100 som møtte opp. Det var vel omtrent det dobbelte i fjor.

 

@ niko, vi har vunnet de fleste treningskampene mot Lyn, men siden det ikke er offisielle kamper, så må vi desverre leve med spøkelset hengende over oss.

 

Vi stilte med følgende lag:

 

1 Troy Perkins – 13 Jarl André Storbæk, 24 Stefan Strandberg, 4 André Muri, 3 Allan Jepsen (K) – 28 Harmeet Singh, 23 Kristofer Hæstad (33 Amin Nouri inn 77) – 19 Dawda Leigh (31 Kristian Brix inn 65), 10 Lars Iver Strand (6 Freddy dos Santos inn 75), 26 Bojan Zajic (11 Morten Berre inn 46) – 20 Mostafa Abdellaoue

 

Kristian Brix og Freddy dos Santos var ikke veldig gode etter at de kom inn. Sistnevnte hadde et par fine løp oppover kanten. Brix rotet mye og virket litt usikker på hva han skulle gjøre og hvor han skulle plassere seg. Morten Berre gjorde forsåvidt en god jobb og kom til noen nesten-sjanser.

Lenke til kommentar
Hvordan er Mos og Dawda Leigh i spillestil? Er de potensielle spillere i første elleveren?

 

De spilte godt sammen. Jeg vil kanskje ikke si at de er det beste valget vi har. Jeg må se noen flere kamper først, men for all del, de har begge et enormt potensiale. Dawda var litt giddalaus når det gjaldt løp hjemover. Han bare luntet etter, mens de andre spillerne løp som om de hadde fanden i hælene.

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale en bra og billig SMS-resultatvarsling for VIF-kampene. Så at noen over her nevnte VIFVARSEL. Hvor ordner jeg den?

 

Fra vif-fotball.no:

Send VIFVARSEL VIF til 2242 og du vil få en melding på telefonen hver gang det er scoring i en Vålerenga-kamp. (kr. 2 pr. melding)

 

For avmelding, send VIFVARSEL STOPP til 2242.

 

Har også hørt rykter om "PLING" til 1984 ellerno. Det skal visstnok være gratis, men har aldri prøvd. Sikkert andre som kan avkrefte/bekrefte det. :)

Lenke til kommentar

Dæven, jeg visste ikke at billettene var lagt ut for salg engang jeg. Dere som er kjappere enn meg på å lese info, må huske å poste her. Får ta meg en tur bort i morra.

 

Når det gjelder TV2s målvarsling Pling, er det gratis så lenge man kun har varsling for et lag. Fant ut det i dag da jeg prøvde å bestille målvarsling for Tottenham i tillegg til Milan.

 

Edit: Det krever vel ikke Klanskort for å få kjøpe billett til Stabæk-kampen? Jeg har ikke mottatt det enda.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...