PatSharpX Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som skal på treningskampen mot lyn i dag? Jeg hadde tenkt å dra, men noe kom opp. Den sendes vistnok på TV2 sumo. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Oppdatert førstetråden med bilde av kapteinen våres i den nye drakten Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bra update, Raste. DFH er digg. Gleder meg så jævlig til seriestart. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kampen gikk dårlig. Vi styrte de første 25 min. og det er merkelig at vi ikke klarte å score. Utover i 2. omgang ga vi opp og det så ikke ut som gutta gadd lenger. Mos og Dawda Leigh spilte best, og var flere ganger veldig nærme scoring. Troy gjorde også en god innsats i mål og vartet opp med to feberredninger. Vi tapte ikke pga. dårlige dommeravgjørelser, men han gjorde situasjonen vanskeligere for oss. Også litt dårlig at det bare var 2100 som møtte opp. Det var vel omtrent det dobbelte i fjor. @ niko, vi har vunnet de fleste treningskampene mot Lyn, men siden det ikke er offisielle kamper, så må vi desverre leve med spøkelset hengende over oss. Vi stilte med følgende lag: 1 Troy Perkins – 13 Jarl André Storbæk, 24 Stefan Strandberg, 4 André Muri, 3 Allan Jepsen (K) – 28 Harmeet Singh, 23 Kristofer Hæstad (33 Amin Nouri inn 77) – 19 Dawda Leigh (31 Kristian Brix inn 65), 10 Lars Iver Strand (6 Freddy dos Santos inn 75), 26 Bojan Zajic (11 Morten Berre inn 46) – 20 Mostafa Abdellaoue Kristian Brix og Freddy dos Santos var ikke veldig gode etter at de kom inn. Sistnevnte hadde et par fine løp oppover kanten. Brix rotet mye og virket litt usikker på hva han skulle gjøre og hvor han skulle plassere seg. Morten Berre gjorde forsåvidt en god jobb og kom til noen nesten-sjanser. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kjenner at jeg gleder meg til seriestart nå. Det skal bli interessant å se hvordan det går i år. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Går fort nå! SPENT! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvordan er Mos og Dawda Leigh i spillestil? Er de potensielle spillere i første elleveren? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 @ niko, vi har vunnet de fleste treningskampene mot Lyn, men siden det ikke er offisielle kamper, så må vi desverre leve med spøkelset hengende over oss. Fryktelig klar over det. Ser at setningen min kunne mistolkes siden jeg omtalte Lyn som "spøkelse". Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvordan er Mos og Dawda Leigh i spillestil? Er de potensielle spillere i første elleveren? De spilte godt sammen. Jeg vil kanskje ikke si at de er det beste valget vi har. Jeg må se noen flere kamper først, men for all del, de har begge et enormt potensiale. Dawda var litt giddalaus når det gjaldt løp hjemover. Han bare luntet etter, mens de andre spillerne løp som om de hadde fanden i hælene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er mest spent på Dawda egentlig. Hvem andre på kant er bedre enn han? Rent teknisk? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som kan anbefale en bra og billig SMS-resultatvarsling for VIF-kampene. Så at noen over her nevnte VIFVARSEL. Hvor ordner jeg den? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som kan anbefale en bra og billig SMS-resultatvarsling for VIF-kampene. Så at noen over her nevnte VIFVARSEL. Hvor ordner jeg den? Fra vif-fotball.no: Send VIFVARSEL VIF til 2242 og du vil få en melding på telefonen hver gang det er scoring i en Vålerenga-kamp. (kr. 2 pr. melding) For avmelding, send VIFVARSEL STOPP til 2242. Har også hørt rykter om "PLING" til 1984 ellerno. Det skal visstnok være gratis, men har aldri prøvd. Sikkert andre som kan avkrefte/bekrefte det. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Flottings. Da er jeg klar for sesongstart. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 pling er gratis og fungerer bra=) får litt reklame innemellom men det får gå=p Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Var innom den nye Sjappa i dag for å kjøpte billetter til Charity Sheild kampen mot Stabæk den 8 mars. Gleder meg til den, blir som ett vorspil til seriestart Lenke til kommentar
kavk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 har glemt å kjøpe billetter.. er det mange igjen? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 har glemt å kjøpe billetter.. er det mange igjen? Spurte jeg ikke om, men regner med det er plass til alle som vil. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Dæven, jeg visste ikke at billettene var lagt ut for salg engang jeg. Dere som er kjappere enn meg på å lese info, må huske å poste her. Får ta meg en tur bort i morra. Når det gjelder TV2s målvarsling Pling, er det gratis så lenge man kun har varsling for et lag. Fant ut det i dag da jeg prøvde å bestille målvarsling for Tottenham i tillegg til Milan. Edit: Det krever vel ikke Klanskort for å få kjøpe billett til Stabæk-kampen? Jeg har ikke mottatt det enda. Endret 24. februar 2009 av Olum Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hør hva Panzer fikk direkte rødt kort for: http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=289028 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 At han får rødt kort er vel forsåvidt greit. Han ber jo omtrent om det. Det som gjør meg forbannet, er at han må stå over 1. seriekamp pga. dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå