Stupedama Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fy fasan, det der var...har ikke ord. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg trekker tilbake min "Faaaaen" kommentar. Jeg så videoen, og jeg likte de gamle draktene bedre men se på helheten. Vi har fått en bedre avtale med Kappa enn med Nike, og de skal jo visstnok være mye mer behaglig å spille i. Uansett så kan man ikke gjøre annet enn å elske alt som har med Enga å gjøre. Jeg smelta med en gang, til og med av Lars Iver Strand. Blir nok vandt til draktene! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tror de nye tettsittende draktene er en fordel. Det er mye vanskeligere å dra i trøya om det ikke er noe å holde i. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hehehe, du har et poeng der Lenke til kommentar
kavk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 kommer jo også en type for oss supportere, som ikke sitter stramt:) tror det blir bra jeg Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) kommer jo også en type for oss supportere, som ikke sitter stramt:) tror det blir bra jeg Heldigvis for mange av de kjøttfulle gamlekara! Jeg personlig hadde satt pris på en trangere variant, da dette er mer behagelig enn at den henger over meg som en poncho. edit: Feil quote. Endret 3. februar 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Meh.. Enda flere trange Kappa drakter. Syns det var nok med Brann.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi vil jo at de skal rive oss i trøya så de får rødt kort og vi får straffe/frispark! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Greia er at vi ikke får straffe for å bli rivd i trøya. Det er det ingen som får lenger. Husker ikke hvilket, men det var et italiensk lag som brukte borrelås på trøyene sine. Den åpna seg om man ble dratt i trøya. Dommeren så det + at man fikk flekset litt muskler i bar overkropp. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 gutta kommer til å få kraftige klore merker i de nye draktene ihvertfall=p Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg så ikke kampen, men Martin har uttalt at han ikke regner med straffemålet til Aalborg. Finnes det noen form for FIFA-ranking blant klubblag? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vi vant 2-1 over selveste Makedonija Gjorce Petrov. Noen som så kampen og vet om det var fortjent? Og hvordan vi spilte? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg så recap'en på vif-tv.. Tror ikke det var en ydmykende seier, nei. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 hørte at det var mer slåssing og bryting ute på banen enn bra fotball=p og jeg trekker tilbake det jeg sa om at det kom til å bli mindre holding i trøya med de nye draktene: http://www.vif-fotball.no/article2533193.ece Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Oppdatert tråden folkens, gi tilbakemeldinger. Husk, den er ikke 100% ferdig enda Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Flottings! Som vanlig er det knall hvis du legger inn terminlista i førsteposten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Har tenkt til å gjøre det, har oppdatert den igjen med litt info om Klanen. Terminlista kommer snart Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Heisann, tilbake fra ferie og det er ikke kommet mer enn 3 poster her. Skuffende. Noen fler som skal på kampen etterpå? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skulle gjerne dratt, men sitter på jobb når kampen spilles. Bestilte akkurat VIFVARSEL igjen til mobilen, så får klare meg med det. Jeg veit nesten ikke hva jeg håper på, det hadde jo vært deilig å slå spøkelset, men om det er i en treningskamp føler jeg det kommer til å bli unnskyldningen til en del Liiiiinsupportere. Noen som har (ca) laget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå