Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trekker tilbake min "Faaaaen" kommentar.

Jeg så videoen, og jeg likte de gamle draktene bedre men se på helheten. Vi har fått en bedre avtale med Kappa enn med Nike, og de skal jo visstnok være mye mer behaglig å spille i.

Uansett så kan man ikke gjøre annet enn å elske alt som har med Enga å gjøre. Jeg smelta med en gang, til og med av Lars Iver Strand. :D Blir nok vandt til draktene!

Lenke til kommentar
kommer jo også en type for oss supportere, som ikke sitter stramt:) tror det blir bra jeg

Heldigvis for mange av de kjøttfulle gamlekara! :D

Jeg personlig hadde satt pris på en trangere variant, da dette er mer behagelig enn at den henger over meg som en poncho.

edit: Feil quote.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Greia er at vi ikke får straffe for å bli rivd i trøya. Det er det ingen som får lenger. Husker ikke hvilket, men det var et italiensk lag som brukte borrelås på trøyene sine. Den åpna seg om man ble dratt i trøya. Dommeren så det + at man fikk flekset litt muskler i bar overkropp.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne dratt, men sitter på jobb når kampen spilles. Bestilte akkurat VIFVARSEL igjen til mobilen, så får klare meg med det. Jeg veit nesten ikke hva jeg håper på, det hadde jo vært deilig å slå spøkelset, men om det er i en treningskamp føler jeg det kommer til å bli unnskyldningen til en del Liiiiinsupportere. Noen som har (ca) laget? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...