faldmo Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Akillesproblemer...det de kaller det nå til dags ; > Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg har litt problemer med hero.. *kremt* akillessen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Hahaha. Myggen er rå Håper han gjør comeback på landslaget. Treningskamp på Valle frista. Får prøve å rekke det Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Hahaha. Myggen er rå Håper han gjør comeback på landslaget. Treningskamp på Valle frista. Får prøve å rekke det Da er du litt seint ute, den starta 1400 og start leder til pause... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Sjekka vif-fotball og så det 1 minutt etter jeg posta, haha. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Da ble det tap da. Var det virkelig lurt å låne ut Shelton? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Huff! Der måtte jeg pine meg gjennom 2 timer med en helvetes kulde og alt jeg sitter igjen med er neglsprett på tæra. Sett bort i fra de første ti minuttene før Starts mål, så gjør det ingenting at det fremdeles er 6 uker til seriestart. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Huff! Der måtte jeg pine meg gjennom 2 timer med en helvetes kulde og alt jeg sitter igjen med er neglsprett på tæra. Sett bort i fra de første ti minuttene før Starts mål, så gjør det ingenting at det fremdeles er 6 uker til seriestart. Gleder meg til seriestart! Vi har tøffe kamper i starten, akkurat som i fjor, men lite gleder meg mer enn å se 11 vålerengagutter løpe rundt på matta Håper vi får en skikkelig start i år mot Stabæk! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Det er selvfølgelig morsomt når sesongen begynner, men sånn som vi spilte i dag, er det helt greit at det er en stund til. Treningsleiren i Tyrkia skal nok gjøre gutta litt varme i trøyene. Edit: Noen som veit om treningskampene fra Tyrkia blir sendt på TV, TV2 Sumo eller VIF TV? Endret 30. januar 2009 av Olum Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Vi skal jo til og med spille mot Aalborg jo :s Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jess, blir morsomt å spille mot Wæhler. Edit: Og Shelton som er lånt ut. Endret 31. januar 2009 av Olum Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Rune Lange gikk til Hartlepool. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Når starter sesongen igjen? Orker ikke søke.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Rune Lange gikk til Hartlepool. Han hadde jo den kuleste sangen Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Når starter sesongen igjen? Orker ikke søke.. 14. Mars! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Takk niko Æsj! Alt for trange... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Man kan jo se musklene hans. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Å nei, Kappa-drakter. Faaaaaaaaaaaaaaaaen. Hvor fant du bildet? Er det fler? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 På Vif-sida. Tror det er video, orka ikke se.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Takk niko Æsj! Alt for trange... Faen, trodde at dem skulle se bedre ut mtp hvordan dem så ut på protogreia. Men jeg tror jeg skiftet mening, de der er sånn "homsepatrulje" drakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå