kandinsky Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Har hørt noe rykter om Stefan Strandberg til enga. Er visstnok bare prøvespill, men virker som en spennende type. Nå som Wæhler også er bekrefta til AaB, kan det være godt med noe nytt. (Synd ikke Wæhler spilte for AaB når de fortsatt hadde noen kamper igjen mot United/Celtic/Villareal. Hadde vært gøy å sett ) http://www.footballtransferleague.co.uk/fo...efan+Strandberg (Kilde er The Sun, men allikevel..) Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Leste på fxt at aalborg betaler 5 mill. for Kjetil...vetr det er finanskrise, men er ikke det litt lite? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Leste på fxt at aalborg betaler 5 mill. for Kjetil...vetr det er finanskrise, men er ikke det litt lite? Tja, KW er snart 33 år gammel, tror ikke man kunne forvente å få noe stort mer for han.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Leste på fxt at aalborg betaler 5 mill. for Kjetil...vetr det er finanskrise, men er ikke det litt lite? Har bare lest at han fikk nummer 5 jeg Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Hvilke stoppere har dere i klubben nå? Tror dere blir veldig svekket av at dere mister Wæhler. Så vidt jeg vet har dere Panzer og Muri, og begge de to er vell ganske trege, og gamle? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Hagen og Muri er greie de, men vi trenger en med hurtighet i forsvaret, som Reginiussen. Sigurdsson på Brann hadde heller ikke gjort noe for den del.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Hagen er way over the top Han var ikke særlig god den siste sesong iallefall. Muri har jeg ikke sett noe til =) Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Hagen er way over the top Han var ikke særlig god den siste sesong iallefall. Muri har jeg ikke sett noe til =) Hagen kom inn på slutten av sessongen uten kamptrening at all. Han har det nok i seg, men skal innrømme at han er treig og etter min mening forbi glansdagene sine. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Hagen så litt lubben ut når han kom i fjor sommer, og de første kampene hans bekreftet vel også at han ikke var i all verdens form. Jeg har allikevel stor tro på at han kommer til å gjøre det bra i årets sesong. Han virker skikkelig gira og klar for kamp, og langt bedre trent nå. Husk at Panzer ble brukt mot sin egen vilje pga skader i fjor, han mente selv han ikke var klar til å spille i opptil flere av kampene han spilte. Muri er kanskje vår aller mest undervurderte spiller, greit nok, han har ikke silkefot, men han er uslåelig i lufta og glimrende på å posisjonere seg. Når det er sagt så er det vel de eneste reindyrka midtstopperne vi har i klubben for øyeblikket, så vi må helt klart ut og handle. Storbæk kan med nød vikariere på stopperplass, men så er det vel sånn at vi ikke har all verdens dekning på backplass heller... Spisser har vi nok av, så kanskje Sæternes blir omskolert til stopper på heltid Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Mange av dere har vel sett dette, men linker det likevel tilfelle noen ikke har sett det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg kommer ikke over at de slapp Kjetil. De slapp han vel for han er "gammel" og det er kanskje hans siste sjanse for utlandet, men at de slapp Jørgen er merkelig. Noen som vet noe om Kristian Onstad? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Hagen og Muri er greie de, men vi trenger en med hurtighet i forsvaret, som Reginiussen. Sigurdsson på Brann hadde heller ikke gjort noe for den del.. Har dere kun to stoppere? Det må kjøpes inn hvis dere skal ha noen sjanse på medalje. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Ja.. Hvorfor Horn gikk til Viking er meg en gåte.. Håper Martin har noen på lur! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Sigursson har liten grunn til å komme til en klubb som VIF, men Hanstveit kommer sannsynligvis til dere da martin har prøvd å få han siden han ble "manager", og utenom Brann & RBK, er nok VIF eneste klubben i Norge som har kapital til å møte lønnskravene hans. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Kan jo hente inn Arnar Førsund igjen da Han har jo rykket ned med HamKam nå så Lenke til kommentar
lfcvif Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 VIF2 tapte finalen på Beito mot Sogndal2 ?! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Storbæk sier nei til Viking Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Storbæk sier nei til Viking Hadde vi takket ja, hadde jeg begynt å lure... Vi har få nok forsvarsspillere allerede Oo Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Moa til Nederland? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Håper han ikke drar nå. Synes han kan bli værende i minst en sesong til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå