Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æææhh! Hvorfor gjør de dette? Jørgen! Skamme seg. Kjetil? Wæææh. Så drar Moa sikkert, haha

Du er en evig pessimist du :p Alltid!!!

Jeg blir depressiv på hennes vegne.

"Moa drar sikkert": No way. Hvem skulle han gått til? En middelmådig klubb i Nederland som har ikke har noen følelser for? Moa blir. Hvorfor skulle han gjøre noe annet?

Raste: Ja, Kjetil er utrolig viktig. Er noe skikkelig drit at han drar. Forsvaret våres er ikke særlig solid nå.

edit: Og sorry hvis du ikke hadde lest det før jeg posta linken og det var jeg som ødela dagen din, Raste :)

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

æsj. 'så' det akkurat...Vet ikke helt hvem jeg skal skylde på, men NOEN må det vel være...hvorfor lar dise noen begge gå? t Horn hår har jeg skjønt de siste månedene, men Kjetil? Jeg prøver å være opptimist,k klynge meg til hået og håper at den danske avisen har feil innformanter...men håpet er lite...

Lenke til kommentar
Hent Reginiussen eller Piroija

Tja, den prislappen Tromsø har oppgitt på Reginiussen er jo håpløs (20mill), vil heller ikke si han er bedre enn KW. Piroija var jo grei når han var hos oss sist, men det er vel ikke så stor sjangs for at han kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...