Raste Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Fyfaen. Da ble denne dagen ødelagt. Wæhler er jo en av de viktigste spillerne på enga, og så har vi Hagen som er like treg som en snegle. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Æææhh! Hvorfor gjør de dette? Jørgen! Skamme seg. Kjetil? Wæææh. Så drar Moa sikkert, haha Du er en evig pessimist du Alltid!!! Jeg blir depressiv på hennes vegne. "Moa drar sikkert": No way. Hvem skulle han gått til? En middelmådig klubb i Nederland som har ikke har noen følelser for? Moa blir. Hvorfor skulle han gjøre noe annet? Raste: Ja, Kjetil er utrolig viktig. Er noe skikkelig drit at han drar. Forsvaret våres er ikke særlig solid nå. edit: Og sorry hvis du ikke hadde lest det før jeg posta linken og det var jeg som ødela dagen din, Raste Endret 7. januar 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Nei, fy f...! Hvis ikke det kommer inn noen nye nå har vi ikke sjans i havet. Jeg skjønner ikke hvorfor han stikker.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Det er ikke lenge siden de sa at "nei, vi selger ikke en av våre aller beste spillere, Kjetil". Vips, nå er han (mest sannsynelig) borte. Vi har ingen rekke igjen, dumt Jørgen ikke kom tilbake. Ja, Moa kan faktisk gå til en "dårlig" klubb hvor som helst. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Veldig dumt at Kjetil går ja. Men jeg tror ikke at Moa går. Men uansett, vi må ha ett godt forsvar, og Kjetil var den beste midtstopperen vi har/hadde. Men går an å håpe at han ikke går, og vil heller være i enga . Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Dette var nedtur ja. Æsjameg. Stine er evig pessimist som alltid, menmen da blir du hvertfal ikke så skuffet. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, kjipt at Jørgen og Kjetil forsvinner - Tviler på at Hagen holder fortet alene.... Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 æsj. 'så' det akkurat...Vet ikke helt hvem jeg skal skylde på, men NOEN må det vel være...hvorfor lar dise noen begge gå? t Horn hår har jeg skjønt de siste månedene, men Kjetil? Jeg prøver å være opptimist,k klynge meg til hået og håper at den danske avisen har feil innformanter...men håpet er lite... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Lurer på hvem de evnt. har i ermèt, noen må de jo ha. Sikkert en "supertype" fra utlandet, som skal være veldig god, som ikke er det. Bah. Kjetil er jo så kjekk! Hvem skal jeg nå se på Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Hvem vet? Kanskje du forelsker deg i Panzer? Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 æh...Hørte noen rykter om kristian flittie Onstad (eller hvordan det nå skrives) fra hm...odense? hvertfall en dansk klubb. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Kjetil er jo så kjekk! Hvem skal jeg nå se på Shelton, kanskje? Men dere kan kjøpe Luke Chadwick. Er en av de kjekkeste spillerne i verden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Kjetil er jo så kjekk! Hvem skal jeg nå se på Shelton, kanskje? Men dere kan kjøpe Luke Chadwick. Er en av de kjekkeste spillerne i verden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Er han ikke kjekk? ^^' Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Se, han blunker til deg allerede Stine Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Grrrrrrr! Jeg blir lesbe jeg nå! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Med fare for å plutselig være on topic her, så nettopp teaseren til tv2sporten der en av hovedsakene var at VIF og Moa hadde takket nei til kjempebud fra Groningen! Jeg tipper vi ser både Moa og DFH i kongeblått også til neste sesong! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Kjipt å høre at Wæhler drar, men Moa og DFH blir nok, det er jeg rimlig sikker på. Fikk sesongkort til jul av pappa, ble ikke akkurat overasket siden jeg har fått det de siste 5årene, men blir like glad hver gang. Gleder meg til sesongstart nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Hent Reginiussen eller Piroija Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Hent Reginiussen eller Piroija Tja, den prislappen Tromsø har oppgitt på Reginiussen er jo håpløs (20mill), vil heller ikke si han er bedre enn KW. Piroija var jo grei når han var hos oss sist, men det er vel ikke så stor sjangs for at han kommer tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå