Stupedama Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, det tenkte jeg ikke på engang, veldig lang sesong. Dessverre, når de skulle finne på noe så idiotisk som å ta opp to lag til. Sukk. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Da er sesongkort infoen ute: http://www.vif-fotball.no/article2444592.ece Blir felt 228 på meg igjen til nesteår! Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Skjønner jeg det riktig at hele Bendit øvre blir lagt ut for salg den 10.? edit: Ikke det at det spiller noen rolle siden jeg med de prisene uansett ikke har råd med det første.... Endret 2. desember 2008 av Jessita Lenke til kommentar
kavk Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 da forstod du det ikke riktig=p vestbredden blir lagt ut 10. mens de som hadde sesongkort 2008 i bendit har tilbud frem til 24. flaks for meg som får lønning 12:D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har sittet i Bendit Øvre felt E i to år, men nå vil jeg over til felt F. Må jeg da vente til over jul? Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Samme her, Olum. Utifra dette: Har du hatt sesongkort sesongen 2008, så er din plass reservert frem til 24 desember kl 14.00.Etter dette tidspunkt frigis din plass og blir lagt ut for åpent salg. Det åpne salget starter 27.desember kl 10.00 og dette: Det er mulig for andre å kjøpe sesongkort fra 10.desember også. Dvs. der det er ledige plasser. Bend It Øvre er det for eksempel fortsatt god plass på mange av feltene og disse er tilgjengelige for alle fra 10.desember. Så tolker jeg det slik at man kan kjøpe på Bendit fra 10. desember, de plassene som er ledig. D-G tror jeg ble fullt ble ifjor, så hvis man skal bytte til de så må man nok vente til 27.... Endret 3. desember 2008 av Jessita Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg står også på E-feltet og har vurdert å bytte til F-G i år, men jeg tror jeg heller benytter meg av forkjøpsretten min på E-feltet istedetfor å stresse med å prøve å få tak i kort på F-G. Dessuten trengs min orale støtte mer på E-feltet der det ikke er fullt så mange som synger, forhåpentligvis kan jeg være med på å dra igang litt mer stemning utover på sidene På cupfinalen fikk jeg billett på K-feltet og var bekymret for hvordan stemningen skulle bli, det viste seg jo fort at funka helt greit kan man si! Drømmen er å kunne spre stemningen så masse som mulig, også under vanlige seriekamper. /Espen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Espen, da kan vi ha som jobb å få opp stemningen på felt E neste år. Målet må jo være å få hele Bendit Øvre til å bli stående, syngende supportere. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har stått på E i hele år jeg, og jeg syns da stemningen er bra der jeg da, men. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har stått på E i hele år jeg, og jeg syns da stemningen er bra der jeg da, men. Den er jevnt over ganske god, men det har vært tendenser til å være mer drittkasting enn synging der. Kanskje ikke så rart etter denne sesongen, men jeg føler nå fortsatt at jeg er på fotballkamp for å støtte laget mitt, ikke kjefte på dem. Har stått på F/G noen kamper også, og drittslenging forekommer også der, men blir jo stort sett overdøvet av herlig synging =) Målet må som nevnt være hele bendit øvre, stående, syngende og hoppende Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hørte rykter om en sangkontrakt for noen år siden. Jeg synes det bør innføres i hele Bendit Øvre og midterste delen av Vestbredden. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ifjor ble det ikke utsolgt så fort på f/g i bendit.. jeg stresset ikke med å fornye sesongkortet i fjor og ventet til langt uti januar, var fortsatt plass der da. men blir større og større pågang der med årene. håper det blir fult av syngende supportere utover hele bendit i 2009! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ifjor ble det ikke utsolgt så fort på f/g i bendit.. jeg stresset ikke med å fornye sesongkortet i fjor og ventet til langt uti januar, var fortsatt plass der da. men blir større og større pågang der med årene. håper det blir fult av syngende supportere utover hele bendit i 2009! Det er uansett en fordel å ikke vente for lenge, etter en viss dato (01.02?) så er sesongkortet tilsvarende 2 stk enkeltbilletter dyrere... (360kr?) Men godt å se at det er mulighet for å få seg plass i F/G også... Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde A-C i år, og det kjøpte jeg i januar engang. Da var det i alle fall fullt på E som jeg ville ha, så kan tro at F/G ikke er lurt å vente så altfor lenge med! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 En kompis av meg kjøpte sesongkort 5 minutter før stengetid siste dagen sesongkortene var til salgs. Snakk om å være ute i siste liten. Han måtte nøye seg med A-C da. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Blir vel felt 103. Er keen på fast plass, er mye bedre syns jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som har vært i nye Sjappa? Vurderer å stikke innom idag for å kjøpe Carpe Diem DVD'en Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som har vært i nye Sjappa? Vurderer å stikke innom idag for å kjøpe Carpe Diem DVD'en Jeg var der på tirsdag, var veldig fint der, de hadde også fått inn endel nye produkter. De hadde igjen en god stabel med DVD'er og også gullskjerfet Møtte noen på Jordal i går som hadde handla skjerf i går også Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skal ha tatovering, og da blir det seff av mitt kjære Vålenga! Skal ha skriften "Vif" siden Vålenga blir for langt, skal ha det på undersiden av underarmen, noen som har noen tips til hvordan skrifttype/ eller noen som har noen kule bilder hvor det bare står vif? vil ikke ha logoen og vil helst ha en font som er litt fresh Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Haha. Jeg driver å tegner en selv jeg faktisk! Men har ikke helt bestemt meg for hva.... Har litt lyst på Vålerenga- Oslos Stolthet. Har du facebook? Se her : http://www.facebook.com/inbox/?ref=mb#/gro...gid=11093323114 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå