Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her, Olum.

Utifra dette:

Har du hatt sesongkort sesongen 2008, så er din plass reservert frem til 24 desember kl 14.00.

Etter dette tidspunkt frigis din plass og blir lagt ut for åpent salg. Det åpne salget starter 27.desember kl 10.00

 

og dette:

Det er mulig for andre å kjøpe sesongkort fra 10.desember også. Dvs. der det er ledige plasser.

Bend It Øvre er det for eksempel fortsatt god plass på mange av feltene og disse er tilgjengelige for alle fra 10.desember.

 

Så tolker jeg det slik at man kan kjøpe på Bendit fra 10. desember, de plassene som er ledig.

D-G tror jeg ble fullt ble ifjor, så hvis man skal bytte til de så må man nok vente til 27....

Endret av Jessita
Lenke til kommentar

Jeg står også på E-feltet og har vurdert å bytte til F-G i år, men jeg tror jeg heller benytter meg av forkjøpsretten min på E-feltet istedetfor å stresse med å prøve å få tak i kort på F-G. Dessuten trengs min orale støtte mer på E-feltet der det ikke er fullt så mange som synger, forhåpentligvis kan jeg være med på å dra igang litt mer stemning utover på sidene ;) På cupfinalen fikk jeg billett på K-feltet og var bekymret for hvordan stemningen skulle bli, det viste seg jo fort at funka helt greit kan man si! Drømmen er å kunne spre stemningen så masse som mulig, også under vanlige seriekamper.

 

/Espen

Lenke til kommentar
Jeg har stått på E i hele år jeg, og jeg syns da stemningen er bra der jeg da, men.

 

Den er jevnt over ganske god, men det har vært tendenser til å være mer drittkasting enn synging der. Kanskje ikke så rart etter denne sesongen, men jeg føler nå fortsatt at jeg er på fotballkamp for å støtte laget mitt, ikke kjefte på dem.

 

Har stått på F/G noen kamper også, og drittslenging forekommer også der, men blir jo stort sett overdøvet av herlig synging =)

 

Målet må som nevnt være hele bendit øvre, stående, syngende og hoppende :yes:

Lenke til kommentar

ifjor ble det ikke utsolgt så fort på f/g i bendit.. jeg stresset ikke med å fornye sesongkortet i fjor og ventet til langt uti januar, var fortsatt plass der da. men blir større og større pågang der med årene.

håper det blir fult av syngende supportere utover hele bendit i 2009!

Lenke til kommentar
ifjor ble det ikke utsolgt så fort på f/g i bendit.. jeg stresset ikke med å fornye sesongkortet i fjor og ventet til langt uti januar, var fortsatt plass der da. men blir større og større pågang der med årene.

håper det blir fult av syngende supportere utover hele bendit i 2009!

 

Det er uansett en fordel å ikke vente for lenge, etter en viss dato (01.02?) så er sesongkortet tilsvarende 2 stk enkeltbilletter dyrere... (360kr?) Men godt å se at det er mulighet for å få seg plass i F/G også...

Lenke til kommentar
Noen som har vært i nye Sjappa? Vurderer å stikke innom idag for å kjøpe Carpe Diem DVD'en :)

 

Jeg var der på tirsdag, var veldig fint der, de hadde også fått inn endel nye produkter. De hadde igjen en god stabel med DVD'er og også gullskjerfet :) Møtte noen på Jordal i går som hadde handla skjerf i går også :)

Lenke til kommentar

Skal ha tatovering, og da blir det seff av mitt kjære Vålenga! Skal ha skriften "Vif" siden Vålenga blir for langt, skal ha det på undersiden av underarmen, noen som har noen tips til hvordan skrifttype/ eller noen som har noen kule bilder hvor det bare står vif? vil ikke ha logoen og vil helst ha en font som er litt fresh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...